Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-18
Oborniki: Remonty cząstkowe dróg o nawierzchni asfaltowej.
Numer ogłoszenia: 39375 - 2009; data zamieszczenia: 18.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Oborniki, Urząd Miejski w Obornikach , ul. Piłsudskiego 76, 64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie, tel. 061 6559100; 6559133, faks 061 6559101.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.oborniki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty cząstkowe dróg o nawierzchni asfaltowej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Przedmiot zamówienia to wykonywanie prac związanych z remontami bieżącymi nawierzchni dróg asfaltowych tj. remonty spękań, usuwanie uszkodzeń powierzchni asfaltowych itp. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części i obejmuje swym zakresem: Część I: usuwanie ubytków w nawierzchni asfaltowej w ilości do 1.580,00 m2 za pomocą materiałów: a)emulsją asfaltową i grysami - 800,00 m2 b)mieszanką mineralno - asfaltową na gorąco z obcięciem i smarowaniem krawędzi i podłoża: grubość do 3 cm - 250,00 m2 grubość od 3 cm do 4 cm - 60,00 m2 grubość powyżej 4 cm - 180,00 m2 c)mieszanką mineralno - asfaltową na gorąco bez obcinania i smarowania krawędzi i podłoża: grubość do 3 cm - 110,00 m2 grubość od 3 cm do 4 cm - 110,00 m2 grubość powyżej 4 cm - 30,00 m2 d)mieszanką mineralno - asfaltową na zimno: grubość do 4 cm - 20,00 m2 grubość powyżej 4 cm - 20,00 m2 Część II: mechaniczne, powierzchniowe utrwalanie spękań i złuszczeń nawierzchni kombajnem drogowym w ilości do 40.000,00 m2. a)materiały zastosowane do prac dotyczących mechanicznego, powierzchniowego utrwalania spękań i złuszczeń nawierzchni winny spełniać następujące wymogi techniczne: emulsja K1-MP, grys 2/5 lub 5/8 mm, grys czysty (płukany), odporny na ścieranie możliwie kubicznie przekruszony..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne może ubiegać się Wykonawca, który: 1)Spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2)Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3)Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia tj.: a)w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. dniem 18.02.2009 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał minimum 3 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartościom usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. polegające na remoncie lub budowie dróg, parkingów lub placów o nawierzchni asfaltowej, o wartości każdej z usług min. 80.000,00 zł brutto, b)dysponują niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami w ilości: Część I: walec drogowy - 1 szt. piła do cięcia nawierzchni - 1 szt. skrapiarka - 1 szt. Część II: kombajn drogowy - 1 szt. 4)Dysponuje min. dwoma osobami zdolnymi do wykonania zamówieni, tj. przeszkolonymi w zakresie obsługi ciężkich maszyn budowlanych i drogowych lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób 5)Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiada ważne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (OC delikt) w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100.000,00 zł (lub jej równowartość). 2.Inne warunki: Wykonawca zobowiązany jest: 1)Złożyć ofertę i zaakceptować istotne postanowienia umowy. 2)Udzielić c. n. 12 miesięcznej gwarancji na wykonanie usługi. 3)Potwierdzić umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku gdy umocowanie takie nie wynika ze złożonego dokumentu, o którym mowa w Dziale IV ust. 1 pkt 2 SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ustęp 1 pkt 1-3 Ustawy (Załącznik nr 2 SIWZ). 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)Wykaz wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. dniem 18.02.2009 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (Załącznik nr 3 SIWZ). 4)Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (Załącznik nr 4 SIWZ). Jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował zobowiązany jest złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń. 5)Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (Załącznik nr 5 SIWZ). Jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował zobowiązany jest złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 6)Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Inne dokumenty: 1)Formularz ofertowy (Załącznik nr 1 SIWZ). 2)Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oborniki.pl(bip.oborniki.pl).
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Obornikach ul. Piłsudskiego 76, Wydział Zamówień Publicznych i Pozyskiwania Funduszy, pokój nr 219, II piętro..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.03.2009 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 01.04.2009.
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remonty cząstkowe dróg o nawierzchni asfaltowej. Część I: usuwanie ubytków w nawierzchni asfaltowej w ilości do 1.580,00 m2 za pomocą materiałów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I: usuwanie ubytków w nawierzchni asfaltowej w ilości do 1.580,00 m2 za pomocą materiałów: a)emulsją asfaltową i grysami - 800,00 m2 b)mieszanką mineralno - asfaltową na gorąco z obcięciem i smarowaniem krawędzi i podłoża: grubość do 3 cm - 250,00 m2 grubość od 3 cm do 4 cm - 60,00 m2 grubość powyżej 4 cm - 180,00 m2 c)mieszanką mineralno - asfaltową na gorąco bez obcinania i smarowania krawędzi i podłoża: grubość do 3 cm - 110,00 m2 grubość od 3 cm do 4 cm - 110,00 m2 grubość powyżej 4 cm - 30,00 m2 d)mieszanką mineralno - asfaltową na zimno: grubość do 4 cm - 20,00 m2 grubość powyżej 4 cm - 20,00 m2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remonty cząstkowe dróg o nawierzchni asfaltowej. Część II: mechaniczne, powierzchniowe utrwalanie spękań i złuszczeń nawierzchni kombajnem drogowym w ilości do 40.000,00 m2..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II: mechaniczne, powierzchniowe utrwalanie spękań i złuszczeń nawierzchni kombajnem drogowym w ilości do 40.000,00 m2. a)materiały zastosowane do prac dotyczących mechanicznego, powierzchniowego utrwalania spękań i złuszczeń nawierzchni winny spełniać następujące wymogi techniczne: emulsja K1-MP, grys 2/5 lub 5/8 mm, grys czysty (płukany), odporny na ścieranie możliwie kubicznie przekruszony..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OBORNIK
- Dostawę sprzętu 1x użytku, opatrunków dla SP ZOZ w Obornikach-powtórka
- Dowozy szkolne dzieci z niepełnosprawnością w latach 2024/2025
- Dostawa i finansowanie w formie leasingu operacyjnego używanego pojazdu specjalistycznego - śmieciarki bezpylnej jednokomorowej.
więcej: przetargi w Obornikach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont drogi wojewódzkiej nr 728 w km 61+146 do km 69+409 gmina Gielniów, powiat przysuski, województwo mazowieckie - nr postępowania 134/24
- "REMONT NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH MASĄ Z BETONU ASFALTOWEGO DRÓG NA TERENIE MIASTA ZAMOŚĆ W 2024R
- Remont drogi powiatowej DP 3241 S w Gminie Ożarowice - etap I
- Budowa nowej drogi powiatowej Kąty - Myscowa - I etap
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową na gorąco oraz emulsją asfaltową i grysem przy użyciu remontera typu patcher na terenie gminy Żychlin
- Remont i modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie Jabłonki - ul. Leśna, droga Matlinga.
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.