eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Knurów › Zabiegi pielęgnacyjne zieleni wysokiej, wycinka i przycinka drzew

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-03

Knurów: Zabiegi pielęgnacyjne zieleni wysokiej, wycinka i przycinka drzew
Numer ogłoszenia: 39373 - 2011; data zamieszczenia: 03.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Knurów , ul. dr. Floriana Ogana 5, 44-190 Knurów, woj. śląskie, tel. 032 3392308, faks 032 2351521.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zabiegi pielęgnacyjne zieleni wysokiej, wycinka i przycinka drzew.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres rzeczowy : a)zabiegi pielęgnacyjne drzew tj.: - cięcia sanitarno - pielęgnacyjne; - kształtowanie koron drzew w wieku do 10 lat - utrzymywanie formowanego kształtu korony drzewa b)wycinka drzew c)frezowanie pni drzew d)usuwanie żywopłotów e)usuwanie zakrzaczeń 2. Szczegółowy zakres usług obejmuje: a)wykonywanie cięć pielęgnacyjnych z zachowaniem naturalnego pokroju gatunków drzew, usuwanie gałęzi obumarłych, nadłamanych lub wchodzących w kolizje z obiektami budowlanymi lub urządzeniami technicznymi, b)wycinkę pojedynczych drzew lub grup drzew, niezależnie od miejsca wycinki, stanowiących zagrożenie dla zdrowia lub życia ludzkiego albo mienia (prywatnego lub publicznego) w oparciu o stosowną decyzję, pocięcie pni drzew na odcinki dogodne do transportu i ułożenie w stosy celem dokonania pomiaru ilości pozyskanego drewna i spisania protokołu przekazani, c)frezowanie pni powstałych w wyniku wycinki drzew oraz innych pni wskazanych przez Zamawiającego (15 cm poniżej poziomu terenu), zasypanie powstałego po likwidacji korzenia dołu ziemią urodzajną i wysianie trawy. d)usuwanie żywopłotów i zakrzaczeń w tym całkowite w oparciu o stosowną decyzję, e)zrębkowanie pozyskanej masy drzewnej (gałęzie) wraz z odwozem zrębków do kompostowni lub na składowisko odpadów łącznie z poniesieniem kosztów składowania, f)uporządkowanie terenu po zakończeniu prac, g)zakup od Zamawiającego pozyskanego przy wycince drewna, h)oznakowanie i zabezpieczenie terenu robót, i)uzyskanie zezwoleń na ewentualne wyłączenia zasilania sieci znajdującej się w obrębie prowadzonych prac 3. Zakres rzeczowy realizowany będzie w miarę potrzeb, na podstawie Wskazań Zamawiającego, do wyczerpania środków przeznaczonych na ten cel w budżecie Gminy Knurów na 2011 r. tj. do kwoty 100.000,00 zł brutto. 4. Faktyczna ilość drzew do usunięcia uzależniona będzie od potrzeb jakie wynikną w 2011 r. i po uzyskaniu zezwoleń na usunięcie drzew. 5. W przypadku realizacji usług związanych z wycinką drzew , całkowitym usuwaniem żywopłotów i zakrzaczeń Zamawiający przekaże Wykonawcy razem ze Wskazaniem, o którym mowa w pkt. 3 - kserokopię odpowiedniej Decyzji Starosty Gliwickiego. 6. Usługi objęte zamówieniem będą realizowane przez Wykonawcę w dwóch trybach: a) podstawowym - termin wykonania usług określony zostanie we Wskazaniach b) awaryjnym - maksymalny czas do rozpoczęcia ich realizacji - 5 godzin od momentu przyjęcia Wskazania, dokonanego przez Zamawiającego faksem. Wskazania te opatrzone będą adnotacją -tryb awaryjny- 7. Za pozyskane przez Wykonawcę drewno Zamawiającemu przysługuje wynagrodzenie, którego wartość będzie ustalana w oparciu o dane ustalane w protokole przekazania drewna. 8. Ustala się cenę jednostkową 1 mp drewna, niezależnie od jego gatunku na kwotę 100,00 zł brutto (wartość określona na podstawie cen obowiązujących w punkcie sprzedaży drewna Nadleśnictwa Rybnik z dnia 04.01.2011r.). 9. Wynagrodzenie Zamawiającego określone zostanie przez przemnożenie ceny jednostkowej drewna przez jego ilość..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający zastrzega sobie możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 pzp realizatorowi zamówienia, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego i stanowiących nie więcej niż 10 % jego wartości. Zamówienie, o którym mowa powyżej może zostać udzielone nie później niż w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew 77.34.00.00 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów 77.34.10.00 - Okrzesywanie drzew .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga wykazania w wykazie usług wykonania/wykonywania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zadań, o wartości brutto minimum 65.000 zł każde, polegających na karczowaniu i wycince drzew w parkach, na zieleńcach, innych terenach miejskich, w obiektach zabytkowych lub wykonaniu zabiegów pielęgnacyjnych drzew (cięć sanitarnych i redukcji koron). Wykonawca może wykazać się usługami wykonywanymi (w trakcie realizacji). W takim przypadku zrealizowana wartość każdej usługi, na dzień składania ofert winna być nie mniejsza niż 65.000,00 zł. Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku na podstawie przedsta­wionych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia - nie spełnia. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami (wiedzą i doświadczeniem) niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisem­ne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów (wiedzy i doświadczenia) na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamó­wienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga wykazania w wykazie urządzeń technicznych (sprzętu) dysponowania: 3.3.1.pilarkami mechanicznymi- 2 szt., 3.3.2.urządzeniem do zrębkowania gałęzi - 1 szt., 3.3.3.urządzeniem do frezowania pni - 1 szt., 3.3.4.podnośnikiem hydraulicznym z koszem, 3.3.5.samochodem o ładowności do 3,5 tony - 1 szt., Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku na podstawie przedsta­wionych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia - nie spełnia. Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami (potencjałem technicznym) niezbędnym do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów (poten­cjału technicznego) na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamó­wienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga wskazania w wykazie osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj.: 3.4.1.kierownika prac - posiadającego uprawnienia inspektora nadzoru prac w zieleni na terenach zurbanizowanych, w tym w parkach i przy drzewach pomnikowych, 3.4.2.brygadzisty - posiadającego uprawnienia II stopnia NOT pilarzy drzew ozdobnych, 3.4.3.osoby posiadającej uprawnienia operatora podnośnika koszowego, 3.4.4.osoby posiadającej uprawnienia do pracy na wysokościach. Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku na podstawie przedsta­wionych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia - nie spełnia. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami (osobami zdolnymi do wykonania zamówienia) niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów (osób zdolnych do wykonania zamówienia) na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga wykazania się posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę co najmniej 80.000,00 zł. Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę istotnych postanowień umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadkach wskazanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.knurow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek wykonawcy w siedzibie zamawiającego - Wydział Zamówień Publicznych, pok. 217, w godz. 8:00 - 13:30 lub za zalicz. pocztowym po uiszczeniu opłaty 7,25 zł na konto zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Knurów, ul. dr. F. Ogana 5, 44-190 Knurów, Wydział Zamówień Publicznych, pok. 217, II piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Naczelnik Wydziału Zamówień Publicznych - Grażyna Szweda tel. 32 339-23-08 Inspektor Wydziału Zamówień Publicznych - Monika Szczuk tel. 32 339-23-06 fax: 32 339-22-92, e-mail: zp@knurow.pl.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.