eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdów › remont chodników w ciągu drogi wojewódzkiej nr 967 na ul. Bocheńskiej i Myślenickiej oraz drogi wojewódzkiej nr 966 na ul. Krakowskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-02

POZYCJA 39360

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Gdów: remont chodników w ciągu drogi wojewódzkiej nr 967 na ul. Bocheńskiej i Myślenickiej oraz drogi wojewódzkiej nr 966 na ul. Krakowskiej Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Gminy w Gdowie, do kontaktów: Adam Bednarczyk Jan Góral, Rynek 40, 32-420 Gdów, woj. małopolskie, e-mail: gdow@mail.gdow.ug.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gdow.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont chodników w ciągu drogi wojewódzkiej nr 967 na ul. Bocheńskiej i Myślenickiej oraz drogi wojewódzkiej nr 966 na ul. Krakowskiej. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: w miejscowości Gdów na ul. Bocheńskiej , Myślenickiej i Krakowskiej. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu chodników na ul. Bocheńskiej,Myślenickiej i Krakowskiej w Gdowie .Zakres remontu obejmuje rozbiórkę istniejacego chodnika z płyt betonowych , rozbiórce nawierzchni zjazdów , rozbiórce krawężników oraz obrzeży . W ramach remontu chodnika do wykonannia są nastepujace roboty : ułożenie krawężnika na ławie betonowej , ułożenie obrzeży oraz wykonanie nawierzchi chodnika z betonowej kostki brukowej, regulacji studzienek kanalizacyjnych , telefonicznych i wodociągowych , wykonaniu częściowego odwodnienia. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Remont ul. Bocheńskiej (prawostroony) - 318 mb Remont ul. Myślenickiej (prawostronny) - 337mb Remont ul. Myślenickiej (lewostroony)) - 288mb Remont ul. Krakowskiej (lewostronny) - 185mb 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 45

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5.000 zł (pięć tysięcy złotych). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Nie podlegaja wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podst. art 22ust 1 i art 24 ust.1i2. Wykażą się wykonaniem w ciagu 5 lat min. jednego zadania odpowiadającego rodzajem , zakresem i wartością przedmiotowego zadania. Przedstawią posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej nie mniejszej niż kwota brutto oferowanej ceny przez Wykonawcę na wykonanie przedmiotu zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu zamawiający dokona na podstawie przedłożonych dokumentów metodą spełnia/nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Składając ofertę na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 , wykonawca zobowiązany jst dostarczyć : 1.Oświadzcenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art.22 ust.1 i art 24 ust.1i2. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadzenie o wpisie do ewidencji działalności gospdarczej ,jeżeli odrbne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji dzialalności gospopdarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 3.Informacje z banku , w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek potwierdzającą posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w kwocie minimum ceny ofertowej brutto wykonawcy na przedmiot zamówienia wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu skladania ofert. 4.Oświadczenie wykonawcy o terminie związania złożonej oferty . 5.Wykaz robót tożsamych z przedmiocie zamówienia , które wykonawca wykonal w ciągu 5 lat z wykazaniem minimum jedenego zadania odpowiadajacego rodzjem , zakresem i wartością przedmiotowi zamówienia. 6.Wykaz kadry kierowniczej , która bedzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia z danymi na temat ich kwalifikacji własciwych do wykonania zamówienia . 7.Wykazanie częśći zamówienioa , której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 8.Kserokopię dokumentu potwierdzającego zabezpieczenie oferty akceptowaklną forma wadium. 9.Oświadzcenie o akceptacji projektu umowy polegajace na załączeniu projektu umowy z zaparafowanymi stronami. 10Kosztorys ofertowy .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdv.pl. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Specyfikacje Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osoboscie ( 50zł)w Urzędzie Gminy w Gdowie pok. nr 8 w godz. 9.00 do 15.00 w dni robocze , za zaliczeniem pocztowym (50zł.+koszt przesyłki) lub pobrać bezpłatnie ze strony inetrnetowej.28.08. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.08.2006, godzina 10:30, Urząd Gminy w Gdowie - sala konferencyjna na poddaszu.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 26.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.