eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › przebudowa drogi powiatowej nr 13217 Kuchary-Kalisz na odcinku Kalisz-granica Powiatu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-08-04

POZYCJA 39349

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kalisz: przebudowa drogi powiatowej nr 13217 Kuchary-Kalisz na odcinku Kalisz-granica Powiatu

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Powiat Kaliski, do kontaktów: Leszek Sarzyński, tel. (062) 76 57 391, faks (062) 75 72 622; Robert Garncarek, tel. (062) 76 57 209; Jolanta Ast-Alama tel. (062) 76 57 209, Plac Św. Józefa 5, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, e-mail: organizacyjny@powiat.kalisz.pl, www.powiat.kalisz.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa drogi powiatowej nr 13217 Kuchary-Kalisz na odcinku Kalisz-granica Powiatu. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Wyrównanie i wykonanie nowej warstwy ścieralnej jezdni. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Droga powiatowa nr 13217. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60 000 EURO. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 21;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 10000 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1)spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3)prowadzą działalność gospodarczą, 4)dysponują osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami drogowymi, 5)dysponują sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia: rozściełacz mieszanki bitumicznej, walec stalowy wibracyjny, walec ogumiony, skrapiarka do emulsji asfaltowej, szczotka mechaniczna, samochody samowyładowcze, frezarka do nawierzchni, 6)dostarczą mieszankę mineralno - asfaltową w ilości gwarantującej wykonanie zadania zgodnie z terminem realizacji zamówienia tj. trzy tygodnie od dnia podpisania umowy i o parametrach wymaganych w przedmiotowym zadaniu, 7)dostarczą mieszankę mineralno - asfaltową do wykonania zadania z wytwórni mas bitumicznych położonej w odległości gwarantującej spełnienie warunku zachowania temperatury wbudowania masy - zgodnie z PN-S-96025, 8)wykonali w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 zadania polegające na wykonaniu nawierzchni bitumicznej o wartości minimum 200 tys. zł każde, 9)posiadają płynność bieżącą (Xpb) w ostatnim roku obrotowym, liczoną zgodnie ze wzorem: Xpb = aktywa obrotowe/zobowiązania krótkoterminowe, nie mniejszą niż 1, 10)posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 60% ceny ofertowej, 11)są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 100 tys. zł. 12)udzielą gwarancji na wykonane roboty na okres co najmniej 24 miesięcy..

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 19.09.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 19.09.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 19.09.2005, godzina 10:30, siedziba Zamawiającego, pok. nr 228.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 28.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.