Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-27
Inowrocław: Wykonanie podbudowy i utrwalenie nawierzchni ulic: Milenijnej, Juliusza Trzcińskiego, Pogodnej oraz przebudowa pieszego układu komunikacyjnego i wykonanie dodatkowych miejsc postojowych w obrębie skrzyżowania ul. Stanisława Wachowiaka z ul. Wojska Polskiego w Inowrocławiu
Numer ogłoszenia: 393380 - 2013; data zamieszczenia: 27.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Inowrocław , ul. F. D. Roosevelta 36, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3555250, faks 52 3555233.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.inowroclaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie podbudowy i utrwalenie nawierzchni ulic: Milenijnej, Juliusza Trzcińskiego, Pogodnej oraz przebudowa pieszego układu komunikacyjnego i wykonanie dodatkowych miejsc postojowych w obrębie skrzyżowania ul. Stanisława Wachowiaka z ul. Wojska Polskiego w Inowrocławiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: 1) część 1 - wykonanie podbudowy i utrwalenie nawierzchni ulicy Milenijnej w Inowrocławiu, obecnie o nawierzchni gruntowej, długości 181,75 m, szerokość 3,5 m, w tym: a)wywóz gruzu z rozbiórki z utylizacją na składowisko Wykonawcy, b)wykonanie koryta szerokości 4,10 m i głębokości 40 cm, c)regulacja pionowa studzienek kanalizacji sanitarnej, d)profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, e)wykonanie i zagęszczenie warstwy odsączającej w korycie grubości 15 cm, f)wykonanie i zagęszczenie dolnej warstwy podbudowy z przekruszonego gruzu betonowego, g)wykonanie i zagęszczenie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego dużej wytrzymałości (np. granit, bazalt), grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm, h)wykonanie warstwy wiążącej z masy mineralno-asfaltowej grubości 3 cm, i)wykonanie w-wy ścieralnej z masy mineralno-asfaltowej grubości 3 cm, j)plantowanie terenu w pasie ulicy po obu stronach nawierzchni oraz ułożenie i zagęszczenie warstwy żwiru, średnia grubość 8 cm. 2) część 2 - wykonanie podbudowy i utrwalenie nawierzchni ulicy Janusza Trzcińskiego w Inowrocławiu, obecnie o nawierzchni gruntowej, długości 130 m, szerokość 3,5 m, w tym: a)roboty ziemne polegające na zdjęciu nadmiaru gruntu w pasie o szerokości 9,1 m do wysokości projektowanej niwelety ulicy, wywóz gruzu z rozbiórki z utylizacją, b)regulacja pionowa studzienek kanalizacji sanitarnej, c)wykonanie koryta szerokości 3,50 m, głębokości 40 cm, d)profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, e)wykonanie i zagęszczenie warstwy odsączającej w korycie grubości 10 cm, f)wykonanie i zagęszczenie dolnej warstwy podbudowy z przekruszonego gruzu betonowego, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm, g)wykonanie i zagęszczenie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm, h)wykonanie w-wy wiążącej z masy mineralno asfaltowej grubości 3 cm, i)wykonanie w-wy ścieralnej z masy mineralno asfaltowej grubości 3 cm, j)plantowanie terenu w pasie ulicy żwirem, średnia grubość 5 cm. 3) część 3 - wykonanie podbudowy i utrwalenie nawierzchni ulicy Pogodnej w Inowrocławiu, obecnie o nawierzchni z tłucznia wapiennego, długości 521 m, szerokość 3,5 m, w tym: a)regulacja pionowa studzienek kanalizacji sanitarnej, b)profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, c)wyrównanie istniejącej nawierzchni tłuczniem kamiennym zagęszczonym mechanicznie o grubość średniej 7 cm, d)wykonanie w-wy wiążącej z masy mineralno asfaltowej grubości 3 cm, e)wykonanie w-wy ścieralnej z masy mineralno asfaltowej grubości 3 cm, f)plantowanie terenu w pasie o szerokości 1,0 m po obu stronach nawierzchni żwirem, średnia grubość 5 cm. 4) część 4 - przebudowa pieszego układu komunikacyjnego (chodnik pow. 279 m2) oraz wykonanie dodatkowych miejsc postojowych (zatoka postojowa długości 54,20 m i szerokosci 2,5 m) w obrębie skrzyżowania ul. Wachowiaka z ul. Wojska Polskiego w Inowrocławiu, w tym: a)wykonanie chodnika - rozebranie istniejącej nawierzchni, wywóz i utylizacja, wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, profilowanie i zagęszczenie podłoża wykonanie i zagęszczenie warstwy odsączającej w korycie grubości 10 cm, wykonanie i zagęszczenie warstwy podbudowy z betonu, wykonanie nawierzchni chodnika z kostki betonowej grubości 8 cm, remont nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową, b)zatoka postojowa - rozebranie podłoża z betonu i krawężników z wywozem i utylizacją, wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonanie i zagęszczenie warstwy odsączającej w korycie grubości 10 cm, wykonanie i zagęszczenie warstwy podbudowy z betonu, wykonanie nawierzchni chodnika z kostki betonowej grubości 8 cm, remont nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową. 2. Do Wykonawcy należy również (dotyczy wszystkich części zamówienia): 1) powiadomienie gestorów uzbrojenia i zarządcy dróg o rozpoczęciu robót; 2) zabezpieczenie włazów kanałowych przed zanieczyszczeniem; 3) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej; 4) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej oraz dokumentacji powykonawczej; 5) zapewnienie wykonania i należytego utrzymania oznakowania czasowej organizacji ruchu. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa (projekt budowlany i przedmiar robót) oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.23.32.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonali i prawidłowo ukończyli co najmniej 2 roboty budowlane branży drogowej o wartości co najmniej. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu wykonanych robót budowlanych i dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących ich wykonanie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie określa się minimalnych standardów. Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienie oraz oświadczenia, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie określa się minimalnych standardów. Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca składa kosztorys ofertowy (dotyczy każdej z części zamówienia), który może być sporządzony metodą uproszczoną.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach: 1) gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT); 2) konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: a) wprowadzeniem zmian w dokumentacji projektowej, a wynikających z potrzeby dostosowania zakresu zadania do wytycznych programowych lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub b) brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych lub c) działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub d) nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazaniem przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy lub e) wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę lub f) opóźnieniem związanym z uzyskiwaniem przez Wykonawcę niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów lub g) innymi okolicznościami niepowstałymi z winy Wykonawcy; h) koniecznością wykonania zamówień dodatkowych; 3) zmiany warunków finansowania przedmiotu umowy uzasadnionej zmianami w budżecie Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowroclaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Inowrocławia, 88-100 Inowrocław, ul. Roosevelta 36, Zespół Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Inowrocławia, 88-100 Inowrocław, ul. Roosevelta 36, punkt informacyjno-podawczy Biura Obsługi Interesantów i Kontroli.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie podbudowy i utrwalenie nawierzchni ulicy Milenijnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część 1 - wykonanie podbudowy i utrwalenie nawierzchni ulicy Milenijnej w Inowrocławiu, obecnie o nawierzchni gruntowej, długości 181,75 m, szerokość 3,5 m, w tym: a)wywóz gruzu z rozbiórki z utylizacją na składowisko Wykonawcy, b)wykonanie koryta szerokości 4,10 m i głębokości 40 cm, c)regulacja pionowa studzienek kanalizacji sanitarnej, d)profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, e)wykonanie i zagęszczenie warstwy odsączającej w korycie grubości 15 cm, f)wykonanie i zagęszczenie dolnej warstwy podbudowy z przekruszonego gruzu betonowego, g)wykonanie i zagęszczenie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego dużej wytrzymałości (np. granit, bazalt), grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm, h)wykonanie warstwy wiążącej z masy mineralno-asfaltowej grubości 3 cm, i)wykonanie w-wy ścieralnej z masy mineralno-asfaltowej grubości 3 cm, j)plantowanie terenu w pasie ulicy po obu stronach nawierzchni oraz ułożenie i zagęszczenie warstwy żwiru, średnia grubość 8 cm.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.23.32.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie podbudowy i utrwalenie nawierzchni ulicy Janusza Trzcińskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część 2 - wykonanie podbudowy i utrwalenie nawierzchni ulicy Janusza Trzcińskiego w Inowrocławiu, obecnie o nawierzchni gruntowej, długości 130 m, szerokość 3,5 m, w tym: a)roboty ziemne polegające na zdjęciu nadmiaru gruntu w pasie o szerokości 9,1 m do wysokości projektowanej niwelety ulicy, wywóz gruzu z rozbiórki z utylizacją, b)regulacja pionowa studzienek kanalizacji sanitarnej, c)wykonanie koryta szerokości 3,50 m, głębokości 40 cm, d)profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, e)wykonanie i zagęszczenie warstwy odsączającej w korycie grubości 10 cm, f)wykonanie i zagęszczenie dolnej warstwy podbudowy z przekruszonego gruzu betonowego, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm, g)wykonanie i zagęszczenie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm, h)wykonanie w-wy wiążącej z masy mineralno asfaltowej grubości 3 cm, i)wykonanie w-wy ścieralnej z masy mineralno asfaltowej grubości 3 cm, j)plantowanie terenu w pasie ulicy żwirem, średnia grubość 5 cm.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.23.32.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie podbudowy i utrwalenie nawierzchni ulicy Pogodnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część 3 - wykonanie podbudowy i utrwalenie nawierzchni ulicy Pogodnej w Inowrocławiu, obecnie o nawierzchni z tłucznia wapiennego, długości 521 m, szerokość 3,5 m, w tym: a)regulacja pionowa studzienek kanalizacji sanitarnej, b)profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, c)wyrównanie istniejącej nawierzchni tłuczniem kamiennym zagęszczonym mechanicznie o grubość średniej 7 cm, d)wykonanie w-wy wiążącej z masy mineralno asfaltowej grubości 3 cm, e)wykonanie w-wy ścieralnej z masy mineralno asfaltowej grubości 3 cm, f)plantowanie terenu w pasie o szerokości 1,0 m po obu stronach nawierzchni żwirem, średnia grubość 5 cm.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.23.32.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przebudowa pieszego układu komunikacyjnego oraz wykonanie dodatkowych miejsc postojowych w obrębie skrzyżowania ul. Stanisława Wachowiaka z ul. Wojska Polskiego w Inowrocławiu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część 4 - przebudowa pieszego układu komunikacyjnego (chodnik pow. 279 m2) oraz wykonanie dodatkowych miejsc postojowych (zatoka postojowa długości 54,20 m i szerokosci 2,5 m) w obrębie skrzyżowania ul. Stanisława Wachowiaka z ul. Wojska Polskiego w Inowrocławiu, w tym: a)wykonanie chodnika - rozebranie istniejącej nawierzchni, wywóz i utylizacja, wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, profilowanie i zagęszczenie podłoża wykonanie i zagęszczenie warstwy odsączającej w korycie grubości 10 cm, wykonanie i zagęszczenie warstwy podbudowy z betonu, wykonanie nawierzchni chodnika z kostki betonowej grubości 8 cm, remont nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową, b)zatoka postojowa - rozebranie podłoża z betonu i krawężników z wywozem i utylizacją, wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonanie i zagęszczenie warstwy odsączającej w korycie grubości 10 cm, wykonanie i zagęszczenie warstwy podbudowy z betonu, wykonanie nawierzchni chodnika z kostki betonowej grubości 8 cm, remont nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.23.32.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Rozdrabnianie odpadów wielkogabarytowych o kodzie: 20 03 07 oraz odpadów ulegających biodegradacji o kodzie: 20 02 01 na terenie RIPOK przy ul. Bagiennej 77 w Inowrocławiu.
- "Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem mieszanki mineralno-asfaltowej na zimno - II"
- Ochrona obiektów i mienia Zarządu Dróg Powiatowych w Inowrocławiu w 2024roku - II
- Zaimpregnowanie środkiem ogniochronnym zabudowy więźby dachowej w budynku ratusza przy al. Ratuszowej 36
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie dróg powiatowych oraz towarzyszącej im infrastruktury drogowej na terenie powiatu nowodworskiego
- Budowa strefy rekreacji i integracji społecznej dla mieszkańców w mieście Zakroczym przy ul. Pieczoługi.
- Przebudowa dróg i ulic osiedlowych na terenie Gminy Czerniejewo
- Przebudowa zbiornika w Byszowie (gm. Klimontów)
- Modernizacja infrastruktury drogowej na odcinku drogi Miradź - Jelenie w Gminie Człopa"
- "Remont i modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Iwanowice" - z podziałem na 3 części
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.