eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław › Wykonanie podbudowy i utrwalenie nawierzchni ulicMilenijnej, Juliusza Trzcińskiego, Pogodnej oraz przebudowa pieszego układu komunikacyjnego i wykonanie dodatkowych miejsc postojowych w obrębie skrzyżowania ul. Stanisława Wachowiaka z ul. Wojska Polskiego w Inowrocławiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-27

Inowrocław: Wykonanie podbudowy i utrwalenie nawierzchni ulic: Milenijnej, Juliusza Trzcińskiego, Pogodnej oraz przebudowa pieszego układu komunikacyjnego i wykonanie dodatkowych miejsc postojowych w obrębie skrzyżowania ul. Stanisława Wachowiaka z ul. Wojska Polskiego w Inowrocławiu
Numer ogłoszenia: 393380 - 2013; data zamieszczenia: 27.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Inowrocław , ul. F. D. Roosevelta 36, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3555250, faks 52 3555233.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.inowroclaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie podbudowy i utrwalenie nawierzchni ulic: Milenijnej, Juliusza Trzcińskiego, Pogodnej oraz przebudowa pieszego układu komunikacyjnego i wykonanie dodatkowych miejsc postojowych w obrębie skrzyżowania ul. Stanisława Wachowiaka z ul. Wojska Polskiego w Inowrocławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: 1) część 1 - wykonanie podbudowy i utrwalenie nawierzchni ulicy Milenijnej w Inowrocławiu, obecnie o nawierzchni gruntowej, długości 181,75 m, szerokość 3,5 m, w tym: a)wywóz gruzu z rozbiórki z utylizacją na składowisko Wykonawcy, b)wykonanie koryta szerokości 4,10 m i głębokości 40 cm, c)regulacja pionowa studzienek kanalizacji sanitarnej, d)profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, e)wykonanie i zagęszczenie warstwy odsączającej w korycie grubości 15 cm, f)wykonanie i zagęszczenie dolnej warstwy podbudowy z przekruszonego gruzu betonowego, g)wykonanie i zagęszczenie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego dużej wytrzymałości (np. granit, bazalt), grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm, h)wykonanie warstwy wiążącej z masy mineralno-asfaltowej grubości 3 cm, i)wykonanie w-wy ścieralnej z masy mineralno-asfaltowej grubości 3 cm, j)plantowanie terenu w pasie ulicy po obu stronach nawierzchni oraz ułożenie i zagęszczenie warstwy żwiru, średnia grubość 8 cm. 2) część 2 - wykonanie podbudowy i utrwalenie nawierzchni ulicy Janusza Trzcińskiego w Inowrocławiu, obecnie o nawierzchni gruntowej, długości 130 m, szerokość 3,5 m, w tym: a)roboty ziemne polegające na zdjęciu nadmiaru gruntu w pasie o szerokości 9,1 m do wysokości projektowanej niwelety ulicy, wywóz gruzu z rozbiórki z utylizacją, b)regulacja pionowa studzienek kanalizacji sanitarnej, c)wykonanie koryta szerokości 3,50 m, głębokości 40 cm, d)profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, e)wykonanie i zagęszczenie warstwy odsączającej w korycie grubości 10 cm, f)wykonanie i zagęszczenie dolnej warstwy podbudowy z przekruszonego gruzu betonowego, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm, g)wykonanie i zagęszczenie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm, h)wykonanie w-wy wiążącej z masy mineralno asfaltowej grubości 3 cm, i)wykonanie w-wy ścieralnej z masy mineralno asfaltowej grubości 3 cm, j)plantowanie terenu w pasie ulicy żwirem, średnia grubość 5 cm. 3) część 3 - wykonanie podbudowy i utrwalenie nawierzchni ulicy Pogodnej w Inowrocławiu, obecnie o nawierzchni z tłucznia wapiennego, długości 521 m, szerokość 3,5 m, w tym: a)regulacja pionowa studzienek kanalizacji sanitarnej, b)profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, c)wyrównanie istniejącej nawierzchni tłuczniem kamiennym zagęszczonym mechanicznie o grubość średniej 7 cm, d)wykonanie w-wy wiążącej z masy mineralno asfaltowej grubości 3 cm, e)wykonanie w-wy ścieralnej z masy mineralno asfaltowej grubości 3 cm, f)plantowanie terenu w pasie o szerokości 1,0 m po obu stronach nawierzchni żwirem, średnia grubość 5 cm. 4) część 4 - przebudowa pieszego układu komunikacyjnego (chodnik pow. 279 m2) oraz wykonanie dodatkowych miejsc postojowych (zatoka postojowa długości 54,20 m i szerokosci 2,5 m) w obrębie skrzyżowania ul. Wachowiaka z ul. Wojska Polskiego w Inowrocławiu, w tym: a)wykonanie chodnika - rozebranie istniejącej nawierzchni, wywóz i utylizacja, wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, profilowanie i zagęszczenie podłoża wykonanie i zagęszczenie warstwy odsączającej w korycie grubości 10 cm, wykonanie i zagęszczenie warstwy podbudowy z betonu, wykonanie nawierzchni chodnika z kostki betonowej grubości 8 cm, remont nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową, b)zatoka postojowa - rozebranie podłoża z betonu i krawężników z wywozem i utylizacją, wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonanie i zagęszczenie warstwy odsączającej w korycie grubości 10 cm, wykonanie i zagęszczenie warstwy podbudowy z betonu, wykonanie nawierzchni chodnika z kostki betonowej grubości 8 cm, remont nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową. 2. Do Wykonawcy należy również (dotyczy wszystkich części zamówienia): 1) powiadomienie gestorów uzbrojenia i zarządcy dróg o rozpoczęciu robót; 2) zabezpieczenie włazów kanałowych przed zanieczyszczeniem; 3) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej; 4) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej oraz dokumentacji powykonawczej; 5) zapewnienie wykonania i należytego utrzymania oznakowania czasowej organizacji ruchu. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa (projekt budowlany i przedmiar robót) oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.23.32.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonali i prawidłowo ukończyli co najmniej 2 roboty budowlane branży drogowej o wartości co najmniej. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu wykonanych robót budowlanych i dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących ich wykonanie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie określa się minimalnych standardów. Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienie oraz oświadczenia, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie określa się minimalnych standardów. Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca składa kosztorys ofertowy (dotyczy każdej z części zamówienia), który może być sporządzony metodą uproszczoną.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach: 1) gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT); 2) konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: a) wprowadzeniem zmian w dokumentacji projektowej, a wynikających z potrzeby dostosowania zakresu zadania do wytycznych programowych lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub b) brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych lub c) działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub d) nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazaniem przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy lub e) wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę lub f) opóźnieniem związanym z uzyskiwaniem przez Wykonawcę niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów lub g) innymi okolicznościami niepowstałymi z winy Wykonawcy; h) koniecznością wykonania zamówień dodatkowych; 3) zmiany warunków finansowania przedmiotu umowy uzasadnionej zmianami w budżecie Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowroclaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Inowrocławia, 88-100 Inowrocław, ul. Roosevelta 36, Zespół Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Inowrocławia, 88-100 Inowrocław, ul. Roosevelta 36, punkt informacyjno-podawczy Biura Obsługi Interesantów i Kontroli.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie podbudowy i utrwalenie nawierzchni ulicy Milenijnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część 1 - wykonanie podbudowy i utrwalenie nawierzchni ulicy Milenijnej w Inowrocławiu, obecnie o nawierzchni gruntowej, długości 181,75 m, szerokość 3,5 m, w tym: a)wywóz gruzu z rozbiórki z utylizacją na składowisko Wykonawcy, b)wykonanie koryta szerokości 4,10 m i głębokości 40 cm, c)regulacja pionowa studzienek kanalizacji sanitarnej, d)profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, e)wykonanie i zagęszczenie warstwy odsączającej w korycie grubości 15 cm, f)wykonanie i zagęszczenie dolnej warstwy podbudowy z przekruszonego gruzu betonowego, g)wykonanie i zagęszczenie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego dużej wytrzymałości (np. granit, bazalt), grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm, h)wykonanie warstwy wiążącej z masy mineralno-asfaltowej grubości 3 cm, i)wykonanie w-wy ścieralnej z masy mineralno-asfaltowej grubości 3 cm, j)plantowanie terenu w pasie ulicy po obu stronach nawierzchni oraz ułożenie i zagęszczenie warstwy żwiru, średnia grubość 8 cm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.23.32.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie podbudowy i utrwalenie nawierzchni ulicy Janusza Trzcińskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część 2 - wykonanie podbudowy i utrwalenie nawierzchni ulicy Janusza Trzcińskiego w Inowrocławiu, obecnie o nawierzchni gruntowej, długości 130 m, szerokość 3,5 m, w tym: a)roboty ziemne polegające na zdjęciu nadmiaru gruntu w pasie o szerokości 9,1 m do wysokości projektowanej niwelety ulicy, wywóz gruzu z rozbiórki z utylizacją, b)regulacja pionowa studzienek kanalizacji sanitarnej, c)wykonanie koryta szerokości 3,50 m, głębokości 40 cm, d)profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, e)wykonanie i zagęszczenie warstwy odsączającej w korycie grubości 10 cm, f)wykonanie i zagęszczenie dolnej warstwy podbudowy z przekruszonego gruzu betonowego, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm, g)wykonanie i zagęszczenie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm, h)wykonanie w-wy wiążącej z masy mineralno asfaltowej grubości 3 cm, i)wykonanie w-wy ścieralnej z masy mineralno asfaltowej grubości 3 cm, j)plantowanie terenu w pasie ulicy żwirem, średnia grubość 5 cm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.23.32.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie podbudowy i utrwalenie nawierzchni ulicy Pogodnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część 3 - wykonanie podbudowy i utrwalenie nawierzchni ulicy Pogodnej w Inowrocławiu, obecnie o nawierzchni z tłucznia wapiennego, długości 521 m, szerokość 3,5 m, w tym: a)regulacja pionowa studzienek kanalizacji sanitarnej, b)profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, c)wyrównanie istniejącej nawierzchni tłuczniem kamiennym zagęszczonym mechanicznie o grubość średniej 7 cm, d)wykonanie w-wy wiążącej z masy mineralno asfaltowej grubości 3 cm, e)wykonanie w-wy ścieralnej z masy mineralno asfaltowej grubości 3 cm, f)plantowanie terenu w pasie o szerokości 1,0 m po obu stronach nawierzchni żwirem, średnia grubość 5 cm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.23.32.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przebudowa pieszego układu komunikacyjnego oraz wykonanie dodatkowych miejsc postojowych w obrębie skrzyżowania ul. Stanisława Wachowiaka z ul. Wojska Polskiego w Inowrocławiu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część 4 - przebudowa pieszego układu komunikacyjnego (chodnik pow. 279 m2) oraz wykonanie dodatkowych miejsc postojowych (zatoka postojowa długości 54,20 m i szerokosci 2,5 m) w obrębie skrzyżowania ul. Stanisława Wachowiaka z ul. Wojska Polskiego w Inowrocławiu, w tym: a)wykonanie chodnika - rozebranie istniejącej nawierzchni, wywóz i utylizacja, wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, profilowanie i zagęszczenie podłoża wykonanie i zagęszczenie warstwy odsączającej w korycie grubości 10 cm, wykonanie i zagęszczenie warstwy podbudowy z betonu, wykonanie nawierzchni chodnika z kostki betonowej grubości 8 cm, remont nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową, b)zatoka postojowa - rozebranie podłoża z betonu i krawężników z wywozem i utylizacją, wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonanie i zagęszczenie warstwy odsączającej w korycie grubości 10 cm, wykonanie i zagęszczenie warstwy podbudowy z betonu, wykonanie nawierzchni chodnika z kostki betonowej grubości 8 cm, remont nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.23.32.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.