eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koziegłowy › przebudowa drogi powiatowej nr 2428P, ul. Dworcowa w miejscowości Golęczewo (Przetarg nr 33/RB/2006)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-01

POZYCJA 39312

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Koziegłowy: przebudowa drogi powiatowej nr 2428P, ul. Dworcowa w miejscowości Golęczewo (Przetarg nr 33/RB/2006) Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu, do kontaktów: Staszak Dorota, ul. Piaskowa 1, 62-028 Koziegłowy, woj. wielkopolskie, tel. 061 8127090, fax 061 8127090, e-mail: office@zdpp.wokiss.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zdpp.wokiss.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa drogi powiatowej nr 2428P, ul. Dworcowa w miejscowości Golęczewo (Przetarg nr 33/RB/2006). 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Województwo wielkopolskie, powiat poznański, gmina: Suchy Las, miejscowość: Golęczewo. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 2428P, ul. Dworcowa w miejscowości Golęczewo, gmina Suchy Las na odcinku długości 698 mb. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: W skład zamówienia wchodzi : - budowa kanału deszczowego wraz z przykanalikami, studniami rewizyjnymi, studzienkami ściekowymi oraz separatorem 475,0 mb, - przebudowa przepustu drogowego z rur żelbetowych 34,0 mb, - wykonanie poszerzenia jezdni 558,0 m2, - przebudowa zatok autobusowych 228,0 m2 , - wbudowanie krawężników betonowych 1088,0 mb - wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego (wyrównanie i warstwa ścieralna) 3788,0 m2; - wykonanie chodnika i zjazdów do posesji z kostki betonowej 2607,0 m2; 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.12.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1. Wadium w wysokości - 10.000,00 PLN. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Formy w jakich wykonawca będzie mógł wnieść wadium zostaną określone w SIWZ. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 - Prawo zamówień publicznych. W celu potwierdzenia spełnienia powyższych warunków zamawiający żąda złożenia : 1.pisemnego oświadczenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy i spełnia wymagania art 22 ust. 1 ustawy. 2. dokumentów na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu art. 22 ust. 1 p. 1, 2, 3, 4 w następującym zakresie: a) Dla spełnienia warunku zawartego w art. 22 ust.1 p. 1 - \ O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności\ - zgodnie z wymaganiami ustawowymi zamawiający żąda złożenia niżej wymienionych dokumentów: 1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu, 1.1 pełnomocnictw dla podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie z opłaconą opłatą skarbową, 1.2 wykonawca jest wpisany do rejestru lub zgłoszony w ewidencji działalności gospodarczej w zakresie podmiotu działalności zgodnym z przedmiotem zamówienia, 2.aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 3. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 4. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. b) Dla spełnienia warunku zawartego w art. 22 ust. 1, p. 2 - \O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia\ - zamawiający żąda przedstawienia niżej wymienionych dokumentów: 1. wykazu wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykonawca posiada doświadczenie w wykonywaniu robót związanych z przedmiotem zamówienia i może wykazać, że w ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania wykonał minimum takie 3 roboty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 2. wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń. Wykonawca dysponuje następującym sprzętem: - koparka, - skrapiarka lepiszcza, - układarka mas bitumicznych, - walce stalowe gładkie minimum 2 szt., - walec ogumiony, - zagęszczarka płytowa 3. wykazu osób kierujących robotami- posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, będący członkami PIIB. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunki udziału w postępowaniu oceniane będą: - dla punktu 1; 2a ppkt 1-4 i 2b ppkt 2-3 w III.2.1.a) - spełnia/nie spełnia, dla punktu 2b ppkt 1 : a)jeden punkt otrzyma wykonawca, za każdą wykonaną zgodnie z przedmiotem zamówienia robotę budowlaną, maksymalnie wykonawca może otrzymać dziesięć punktów, b)dodatkowo wykonawca, za każdą inną wykonaną robotę budowlaną związaną z budową, przebudową, remontem dróg otrzyma jeden punkt, maksymalnie wykonawca może otrzymać dziesięć punktów, Maksymalnie można otrzymać 20 punktów. W przypadku liczby wykonawców większej niż 20, zaproszeni do składania ofert zostaną wykonawcy, którzy otrzymali największą ilość punktów. Ponadto: 1.Zamawiający żąda złożenia dokumentów w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem /każda strona/ przez Wykonawcę. 2.Formularz Wniosku oraz pozostałe załączniki, muszą być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy. 3.Punktacja -wniosek wypełniający najwyższe wymagania określone dla kryteriów kwalifikacyjnych otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. W przypadku, gdy dwóch lub więcej Wykonawców zdobędzie tę samą ilość punktów decydować będzie ilość punktów otrzymanych kolejno w kryteriach: a), b) w tej kolejności. 4.Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, będzie większą niż określona w ogłoszeniu, zamawiający zaprosi wykonawców, którzy otrzymali największą liczbę punktów. 5.Dokumenty nie wymagane nie będą przez zamawiającego rozpatrywane. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ustawy i spełnia wymagania określone w art. 22 ust 1 ustawy. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu. 2.1 pełnomocnictw dla podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie z opłaconą opłatą skarbową, 2.2.wykonawca jest wpisany do rejestru lub zgłoszony w ewidencji działalności gospodarczej w zakresie podmiotu działalności zgodnym z przedmiotem zamówienia, 3.aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 4. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 5. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6. Wykaz wykonywanych w okresie 5 lat minimum 3 robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania zgodnie z treścią wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty te, zostały wykonane należycie. W celu uzyskania maksymalnej liczby punktów można przedłożyć większą ilość dokumentów potwierdzających należyte wykonanie robót. Maksymalna ilość dokumentów podlegająca ocenie - 10 sztuk. 6.1 W celu uzyskania maksymalnej liczby punktów Wykonawca może dostarczyć wykaz wykonywanych robót związanych z budową, przebudową, remontem dróg z ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania z podaniem ilości, daty wykonania, nazwy odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie robót. Maksymalna ilość dokumentów podlegająca ocenie - 10 sztuk. 7. Wykaz sprzętu jakim dysponuje wykonawca Dysponuje co najmniej sprzętem: - koparka, - skrapiarka lepiszcza, - układarka mas bitumicznych, - walce stalowe gładkie minimum 2 szt., - walec ogumiony, - zagęszczarka płytowa 8. Wykaz imienny osób kierujących robotami, odpowiednio wykwalifikowanych - Stanowisko (funkcja)- Pracownik branzy drogowej - Minimalne wykształcenie/uprawnienia - Uprawnienia drogowe lub konstrukcyjno-budowlane. -Minimalne doświadczenie zamodowe - staż po uzyskaniu uprawnień 5 lat. oraz dokumenty potwierdzające uprawnienia do kierowania robotami. Dołączyć kserokopie uprawnień, wraz z zaświadczeniem o wpisie na listę członków Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa i ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej za szkody.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: minimalna liczba: 5; maksymalna liczba: 20. 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie będzie dostępna na stronie internetowej. Opłata: Warunki i sposób płatności: Nie dotyczy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: Nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Wniosek z załącznikami potwierdzającymi spełnianie warunków udziału w postępowaniu należy umieścić w kopercie posiadającej oznaczenia: Przebudowa drogi powiatowej nr 2428P, ul. Dworcowa w miejscowości Golęczewo - 11.08.2006 r., godz. 9:00 - / Przetarg nr 33/RB/2006 / Miejsce składania wniosków: w siedzibie zamawiającego, pokój 108 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 25.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.