eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krościenko n.D › Dostawa sprzętu multimedialnego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu Indywidualizacja nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Krościenko nad Dunajcem

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-11

Krościenko n.D: Dostawa sprzętu multimedialnego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu Indywidualizacja nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Krościenko nad Dunajcem
Numer ogłoszenia: 392680 - 2012; data zamieszczenia: 11.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 357806 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół, Rynek 35, 34-450 Krościenko n.D, woj. małopolskie, tel. 0-18 2623077 w. 20, faks 0-18 2623455.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu multimedialnego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu Indywidualizacja nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Krościenko nad Dunajcem.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa: 1) sprzętu multimedialnego (komputery przenośne, projektor); 2) książek; 3) pomocy dydaktycznych; 4) gier edukacyjnych, planszowych; 5) oprogramowania edukacyjnego i multimedialnego; 6) sprzętu gimnastycznego; wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego uczniów klas I - III trzech szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Krościenko n.D w ramach realizacji projektu systemowego nr WND-POKL.09.01.02-12-046/11 współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 2. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 2 części: Część nr 1- Sprzęt multimedialny; Część nr 2- Pomoce dydaktyczne; 3. Wymagania szczegółowe przedmiotu zamówienia: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot dostawy został zawarty w załączniku nr 1A i 1 B do SIWZ. 4. Wszystkie wskazane w SIWZ znaki towarowe, firmowe, patenty, itp. należy rozumieć, jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem - równoważny. 5. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego - art. 30 ust. 5 ustawy /np. materiały, sprzęt/ tzn. takie, których parametry techniczne są równoważne - co najmniej takie same (nie gorsze) od tych podanych w SIWZ. 6. W interesie Wykonawcy jest zdobycie wszelkich niezbędnych informacji koniecznych do przygotowania i złożenia oferty. 7. Wszystkie załączniki do niniejszej specyfikacji od nr 1 do nr 6 stanowią jej integralną część. 8. Wykonawca dostarczy (dowiezie i wniesie do pomieszczenia wskazanego przez Dyrektora) pomoce w pogrupowanych pakietach wg. załącznika nr 1A i 1B do szkół: 1) Szkoła Podstawowa w Krościenku n.D, ul. Pienińska 2, 34-450 Krościenko n.D; 2) Szkoła Podstawowa w Krośnicy, ul. Ojca Leona 1, 34-450 Krościenko n.D; 3) Szkoła Podstawowa w Grywałdzie, ul. Szkolna 29, 34-450 Krościenko n.D; w dniach pracy, tj. od poniedziałku do piątku. Dyrektorzy szkół potwierdzą dostawę na przygotowanym przez Wykonawcę protokole dostawy. 9. Wykonawca przekaże Zamawiającemu podpisany/e protokół/oły dostawy poszczególnych części zamówienia. 10. Dostarczone materiały muszą być fabrycznie nowe, z bieżącej produkcji, wolne od wad, zapakowane w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację zapakowanego produktu. 11. Odpowiedzialność za uszkodzenie towaru w czasie transportu ponosi Wykonawca. 12. Wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia ponosi Wykonawca. 13. Wady towaru powstałe z winy Wykonawcy, których Zamawiający nie mógł stwierdzić przy odbiorze, zostaną usunięte przez Wykonawcę poprzez wymianę towaru na nowy w terminie 7 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego. 14. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu dostarczonego asortymentu niespełniającego wymogów jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego. 15. Wykonawca winien oświadczyć, że pomoce dydaktyczne będące przedmiotem zamówienia posiadają odpowiednie atesty i certyfikaty oraz je przekazać wraz z kartami gwarancyjnymi i instrukcjami obsługi (jeśli je posiadają) dyrektorom każdej z powyższych szkół. 16. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres min. 24 miesiące od dnia odbioru dostawy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 22.11.00.00 - Drukowane książki 30.21.31.00 - Komputery przenośne 37.44.29.00 - Różnorodny sprzęt gimnastyczny 37.52.41.00 - Gry edukacyjne 38.65.21.00 - Projektory 48.19.00.00 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego 48.52.00.00 - Pakiety oprogramowania multimedialnego 37.52.42.00 - Gry planszowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest realizowane w ramach projektu numer WND-POKL.09.01.02-12-046/11 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego POKL Priorytet IX, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa sprzętu multimedialnego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Lobos sp. z o.o., Oddział Nowy Targ, ul. Waksmundzka 159, 34-400 Nowy Targ, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8658,54 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8658,54

  • Oferta z najniższą ceną: 8658,54 / Oferta z najwyższą ceną: 9835,69

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa pomocy dydaktycznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Moje Bambino Sp. z o.o.S.K.A, ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56743,47 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 56743,47

  • Oferta z najniższą ceną: 56743,47 / Oferta z najwyższą ceną: 56743,47

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.