eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sławków › Wywóz odpadów komunalnych segregowanych i niesegregowanych, wielkogabarytowych, niebezpiecznych, zużytego sprzętu AGD i RTV, biodegradacyjnych w tym odpady zielone z terenu miasta Sławkowa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-23

Sławków: Wywóz odpadów komunalnych segregowanych i niesegregowanych, wielkogabarytowych, niebezpiecznych, zużytego sprzętu AGD i RTV, biodegradacyjnych w tym odpady zielone z terenu miasta Sławkowa
Numer ogłoszenia: 392664 - 2011; data zamieszczenia: 23.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Sławkowa , ul. Rynek 1, 41-260 Sławków, woj. śląskie, tel. 032 2931552 w. 41, faks 032 2931233.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz odpadów komunalnych segregowanych i niesegregowanych, wielkogabarytowych, niebezpiecznych, zużytego sprzętu AGD i RTV, biodegradacyjnych w tym odpady zielone z terenu miasta Sławkowa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia a) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie odbioru z terenu miasta Sławkowa odpadów komunalnych segregowanych i niesegregowanych, wielkogabarytowych, niebezpiecznych, zużytego sprzętu AGD i RTV, biodegradacyjnych, w tym odpady zielone, transport tych odpadów i ich składowanie. - Odpady mieszane w ilości: 3.000 ton rocznie - Odpady wysegregowane w ilości: Papier - 26 ton rocznie Plastik - 12 ton rocznie Szkło - 18 ton rocznie Metal - 4 tony rocznie - Odpady biodegradacyjne w ilości: 50 ton rocznie - Odpady ponadgabarytowe w ilości: 80 ton rocznie - Zużyty sprzęt RTV i AGD w ilości: 6 ton rocznie b) Opróżnianie pojemników miejskich na odpady ogólne z poszczególnych rejonów całego miasta. - wywóz z terenów publicznych odpadów komunalnych gromadzonych w kontenerach na nieczystości - dla kontenerów ustala się wystąpienie obowiązku opróżniania wg harmonogramu (Załącznik Nr 10) oraz na każde zgłoszenie Zamawiającego - usunięcie odpadów zalegających obok pojemników podczas wykonywania usługi wywozu odpadów - czyszczenie miejsc zaśmieconych przy załadunku odpadów - wystawienie pojemników z odpadami ze stanowisk kontenerowych oraz ich ustawienie (w to samo miejsce po opróżnieniu) c) Opróżnianie pojemników miejskich na odpady wyselekcjonowane z poszczególnych rejonów całego miasta (tworzywo sztuczne, szkło, metal, papier, bioodpady). - wywóz z terenów publicznych odpadów wyselekcjonowanych wg harmonogramu (Załącznik Nr 9 ) - usunięcie odpadów zalegających obok pojemników podczas wykonywania usługi wywozu odpadów - usunięcie odpadów wystawionych na stanowiska kontenerowe w workach - czyszczenie miejsc zaśmieconych przy załadunku odpadów - wystawienie pojemników z odpadami ze stanowisk kontenerowych oraz ich ustawienie (w to samo miejsce po opróżnieniu). - pojemniki na odpady biodegradacyjne będą ustawione na stanowiskach kontenerowych od maja do października - pojemniki na odpady wyselekcjonowane zapewnia Gmina Sławków d) Wyposażenie stanowisk kontenerowych w pojemniki: - na odpady ogólne o pojemności: 0,120; 0,240; 1,1; 2,2 m3 (wg. harmonogramu, Załącznik Nr 10) - mycie i odkażanie pojemników będących własnością Wykonawcy, w miejscu odbioru odpadów z częstotliwością gwarantującą ich utrzymanie w należytym stanie sanitarnym - co najmniej dwa razy w roku - bieżąca konserwacja, naprawa lub wymiana zniszczonych pojemników (będących własnością Wykonawcy) - bieżące uzupełnianie brakujących pojemników na skutek kradzieży lub zniszczenia (wymiana i dostarczenie nowych pojemników odbywa się na koszt Wykonawcy) e) Raz w miesiącu zorganizowanie selekcji odpadów w systemie workowym z odbiorem odpadów bezpośrednio z gospodarstw domowych oraz wyposażenie gospodarstw domowych objętych harmonogramem wywozu w pojemniki na makulaturę. - obsługa mieszkańców Sławkowa z około 450 prywatnych posesji jednorodzinnych w systemie segregacji workowej polegającej na zbiórce z terenu miasta w oznakowanych workach odpadów segregowanych w grupach asortymentowych: tworzywo sztuczne, szkło - obsługa mieszkańców Sławkowa z około 450 prywatnych posesji jednorodzinnych w systemie segregacji pojemnikowej, polegającej na zbiórce z terenu miasta w oznakowanych pojemnikach odpadów segregowanych w grupie asortymentowej: papier - odbiór odpadów segregowanych będzie dokonywany jeden raz w miesiącu, w każdy trzeci wtorek miesiąca - wyposażenie gospodarstw domowych objętych harmonogramem wywozu w worki na plastik i szkło oraz w pojemniki na makulaturę, na koszt Wykonawcy - bieżąca współpraca z Zamawiającym w zakresie systemu doposażenia mieszkańców miasta deklarujących segregowanie odpadów, w pojemniki na makulaturę i worki na tworzywo sztuczne i szkło. f) Dwa razy w roku odbiór i utylizacja odpadów wielkogabarytowych (kwiecień, październik). - zebranie wszystkich odpadów zgromadzonych w okolicach stanowisk kontenerowych oraz w miejscach wskazanych przez Zamawiającego - uporządkowanie terenu w promieniu 10 m od miejsca zbiórki - wywóz zebranych odpadów na składowisko odpadów - terminy odbioru odpadów będą każdorazowo uzgadniane pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą. g) Jeden raz w roku odbiór odpadów zebranych w czasie Akcji Sprzątania Świata h) Odbiór i utylizacja odpadów niebezpiecznych z Gminnego Punktu Zbiórki Odpadów Niebezpiecznych jeden raz w miesiącu oraz na każde zgłoszenie Zamawiającego. Gminny Punkt Zbiórki Odpadów Niebezpiecznych będzie wyposażony w: - pojemnik na baterie rtęciowe i kadm.-niklowe, wykonany z PE-HD, pojemność 0,120 m3, 1 szt.; - pojemnik na zużyte oleje, wykonany z metalu ocynk., pojemność 1,1 m3, 2 szt.; - pojemnik na rozpuszczalniki, wykonany z metalu ocynk., pojemność 1,1 m3, 1 szt.; - pojemnik na farby i lakiery, wykonany z tworzywa sztucznego, pojemność 0,66 m3, 1 szt.; - pojemnik na aerozole, wykonany z PE-HD, pojemność 0,66 m3, 1 szt.; - pojemnik na przeterminowane lekarstwa, wykonany z metalu, pojemność 0,12 m3, 1 szt.; - pojemnik na środki ochrony roślin, wykonany z metalu ocynkowanego, pojemność 1,1 m3, 1 szt.; - pojemnik na zużyte akumulatory, wykonany z metalu ocynkowanego, pojemność 1,1 m3, 1 szt.; - pojemnik na zużyte świetlówki, wykonany z tworzywa sztuczn., pojemność 0,7 m3, 1 szt.; - pojemnik na inne odpady występujące w regionie, wykonany z PE-HD, pojemność 1,1 m3, 1 szt. i) Mechaniczne zamiatanie ulic miasta. - zamiatanie ulic występuje trzy razy w roku, dokładny termin ustala Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą, - oczyszczenie ulic polega na uprzątnięciu nieczystości z całej jezdni przy użyciu sprzętu mechanicznego, w szczególności śmieci zgromadzonych przy krawężnikach - zgodnie z Załącznikiem Nr 11 do SIWZ - sprzątanie mechaniczne winno się odbywać w sposób niepowodujący zapylenia najbliższego otoczenia - zebrane odpady należy wywieźć na składowisko odpadów. j) Wykonawca winien wykonać usługę w sposób rzetelny i estetyczny. W przypadku udokumentowanego nierzetelnego wykonania usługi, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecenia usługi innemu podmiotowi na koszt Wykonawcy. k) Zaleca się, aby Wykonawca przed przygotowaniem oferty, zapoznał się z miejscem wykonania zamówienia tj. poprzez dokonanie wizji lokalnej, zadanie wszelkich pytań związanych z realizacją zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.40.00.00 - Usługi utylizacji nieczystości 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.13.00 - Usługi zbierania śmieci 90.51.14.00 - Usługi zbierania papieru 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich 90.52.00.00 - Usługi w zakresie odpadów radioaktywnych, toksycznych, medycznych i niebezpiecznych 90.52.43.00 - Usługi usuwania odpadów biologicznych 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.91.80.00 - Usługi czyszczenia pojemników na odpadki 90.92.00.00 - Usługi w zakresie odkażania urządzeń .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 zł.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada zezwolenia uprawniające do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem wraz ze stosownymi umowami ze składowiskami odpadów (bądź oświadczeniem Wykonawcy, że przed podpisaniem umowy z Zamawiającym będzie posiadał umowę o przejęcie odpadów na legalnym wysypisku śmieci). Aktualna informacja lub oświadczenie Wykonawcy o złożeniu informacji o wytwarzanych odpadach oraz o sposobach gospodarowania wytworzonymi odpadami sporządzona zgodnie z wymogami art. 24 ust. 4 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2001 r. Nr 62, poz.628 z późniejszymi zmianami) - zgodnie z Załącznikiem Nr 12 Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych na terenie Gminy Sławków zgodnie z ustawą z 13 września 1996 r. (Dz. U. z 2005r. Nr 236, poz. 2008, z późn. zm.) o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia warunek musi spełniać każdy z Wykonawców) Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów - obejmujące co najmniej teren miasta Sławkowa i tereny obejmujące trasy przewozu odpadów do miejsc ich odzysku lub unieszkodliwiania - w trybie art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 ze zmianami) wraz ze stosownymi umowami ze składowiskami odpadów bądź oświadczeniem Wykonawcy, że przed podpisaniem umowy z Zamawiającym będzie posiadał umowę o przejęcie odpadów na legalnym wysypisku śmieci. (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia warunek musi spełniać każdy z wykonawców) Zamawiający będzie oceniał spełnianie w/w warunków na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i wykazów wymienionych w pkt. VI SIWZ według formuły spełnia / nie spełnia. Wykonawca nie spełniający w/w warunków zostanie wykluczony z postępowania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 2 usługi zgodne z przedmiotem zamówienia wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz złączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - Załącznik Nr 4 Zamawiający będzie oceniał spełnianie w/w warunków na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i wykazów wymienionych w pkt. VI SIWZ według formuły spełnia / nie spełnia. Wykonawca nie spełniający w/w warunków zostanie wykluczony z postępowania.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w celu realizacji zamówienia dysponować będzie wymaganym sprzętem, tj. co najmniej: pojazdem o ładowności do 3,5 tony z bezpylną zabudową specjalistyczną do zbierania odpadów - co najmniej 1 szt. Zamawiający będzie oceniał spełnianie w/w warunków na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i wykazów wymienionych w pkt. VI SIWZ według formuły spełnia / nie spełnia. Wykonawca nie spełniający w/w warunków zostanie wykluczony z postępowania. pojazdem ciężarowym z zabudową do zbierania i przewozu do odpadów komunalnych - co najmniej 1 szt. pojazdem przystosowanym do przewozu odpadów niebezpiecznych zgodnie z ustawą o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych z dnia 28 października 2002 r. (Dz. U. z 2002, Nr 199, poz. 1971 z późn. zm.) - 1 szt. pojazdem ciężarowym z zabudową hakową z HDS - 1 szt. pojazdem ciężarowym samowyładowczym z HDS - 1 szt. zamiatarką uliczną mechaniczną o wydajności min. 3.500 m2 /godz. - 1 szt.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w celu realizacji zamówienia dysponować będzie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi doświadczenie i kwalifikacje zawodowe, (Załącznik Nr 6) tj. co najmniej: Zamawiający będzie oceniał spełnianie w/w warunków na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i wykazów wymienionych w pkt. VI SIWZ według formuły spełnia / nie spełnia. Wykonawca nie spełniający w/w warunków zostanie wykluczony z postępowania. - 1 osoba do pełnienia funkcji koordynatora prac - osoba ta odpowiedzialna będzie za terminowe i prawidłowe wykonanie zamówienia. Osoba wskazana w ofercie, jako odpowiedzialna za realizację zamówienia ze strony Wykonawcy usług zostanie wpisana do treści umowy o wykonanie usługi. - 1 osoba posiadająca świadectwo kwalifikacji w zakresie doradcy ds. bezpieczeństwa w transporcie odpadów niebezpiecznych. - 2 osoby posiadające uprawnienia dźwigowe do obsługi sprzętu specjalistycznego tj. dźwigu HDS. - 2 osoby z zaświadczeniem ukończenia kursu przewozu materiałów niebezpiecznych ADR. - 5 osób do wykonywania pozostałych prac stanowiących przedmiot zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż: Posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia o wartości co najmniej 100 000,00 zł. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy o wartości co najmniej 1.000.000,00 zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert Zamawiający będzie oceniał spełnianie w/w warunków na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i wykazów wymienionych w pkt. VI SIWZ według formuły spełnia / nie spełnia. Wykonawca nie spełniający w/w warunków zostanie wykluczony z postępowania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dodatkowo Wykonawca winien dołączy do oferty następujące dokumenty: a) Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy - w oryginale lub poświadczone notarialnie, lub zaopatrzone adnotacją za zgodność z oryginałem, pieczęcią i podpisem Wykonawcy, b) Wypełniony przez Wykonawcę Formularz ofertowy - w oparciu o Załącznik Nr 1 do SIWZ. c) Zaparafowany projekt umowy. (Załącznik Nr 8). Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający żąda wykazania za pomocą dokumentów wymienionych w pkt 2 niniejszego rozdziału, iż w stosunku do tych podmiotów nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, o ile te podmioty będą brały udział w realizacji zamówienia. Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli są przewidywani - załączyć Załącznik Nr 7 do SIWZ). Jeżeli Wykonawca nie zamierza korzystać z podwykonawców, należy również dołączyć załącznik z adnotacją -nie dotyczy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.umslawkow.finn.pl/ zakładka zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Sławków 41-260 Sławków, ul. Łosińska 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Sławków 41-260 Sławków, ul. Rynek 1 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.