eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego na potrzeby Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-11-12

Szczecin: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego na potrzeby Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych.
Numer ogłoszenia: 392622 - 2009; data zamieszczenia: 12.11.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 175777 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorski Oddział Regionalny, ul. Szafera 10, 71-245 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4698400, faks 091 4394763.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna, Agencja płatnicza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego na potrzeby Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z dostarczeniem, wniesieniem fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego na potrzeby Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych w asortymencie i ilościach: Toner do kserokopiarki Ricoh Aficio MPC2500, black - 8 szt, Toner do kserokopiarki Ricoh Aficio MPC2500, cyan - 6 szt, Toner do kserokopiarki Ricoh Aficio MPC2500, yellow - 5 szt, Toner do kserokopiarki Ricoh Aficio MPC2500, magenta -5 szt, Toner do kserokopiarki Ricoh Aficio MP171SPF - 20 szt, Toner do drukarki Lexmark C935, black - 10 szt, Toner do drukarki Lexmark C935, cyan - 5 szt, Toner do drukarki Lexmark C935, magenta - 5 szt, Toner do drukarki Lexmark C935, yellow - 5 szt, Bęben światłoczuły do drukarki Lexmark C935, black - 1 szt, Zestaw trzech bębnów CMY światłoczułych do drukarki Lexmark C935 - 1 szt, Pojemnik na zużyty toner do drukarki Lexmark C935, black - 4 szt, Bęben światłoczuły do drukarki HP LaserJet 1500 - 3 szt, Toner do drukarki HP LaserJet 1500, black - 4 szt, Toner do drukarki HP LaserJet 1500, cyan - 4 szt, Toner do drukarki HP LaserJet 1500, yellow - 3 szt, Toner do drukarki HP LaserJet 1500, magenta - 4 szt, Toner do kserokopiarki Canon iR2570C, black - 2 szt, Toner do kserokopiarki Canon iR2570C, cyan - 2 szt, Toner do kserokopiarki Canon iR2570C, yellow - 2 szt, Toner do kserokopiarki Canon iR2570C, magenta - 2 szt, Tusz do plotera HP DesingJet 800, black - 3 szt, Tusz do plotera HP DesingJet 800, cyan - 3 szt, Tusz do plotera HP DesingJet 800, yellow - 3 szt, Tusz do plotera HP DesingJet 800, magenta - 3 szt, Płyta CD-R 700 MB - 3000 szt, Płyta DVD+R - 500 szt (pakowana pojedyńczo w pudełku plastikowym). 2.Specyfikację techniczną zamawianych materiałów określono w umowie stanowiącej załącznik nr 3 do SIWZ. 3.Wykonawca dostarczy Zamawiającemu oryginalne materiały eksploatacyjne, tj. produkowane przez producenta danego urządzenia albo dopuszczone przez producenta urządzenia zgodnie z jego wymogami, których użycie nie spowoduje utraty gwarancji udzielonej na sprzęt, a także uszkodzeń sprzętu. 4.Oferowane materiały muszą posiadać wszelkie wymagane prawem atesty i badania, muszą być fabrycznie nowe, posiadać oryginalne opakowania z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta (np. hologramy). 5.Materiały eksploatacyjne muszą być oryginalnie zabezpieczone przez producenta w sposób gwarantujący, iż produkt nie był użyty od momentu jego wyprodukowania. Materiały eksploatacyjne muszą posiadać naniesiony na opakowaniu opis jednoznacznie identyfikujący produkt oraz znak firmowy producenta, kod produktu, typ oraz model sprzętu do którego materiał jest przeznaczony. Data ważności nie może być krótsza niż 12 miesięcy od daty dostarczenia materiałów Zamawiającemu. 6.Zamawiający dopuścił możliwość zaoferowania przez Wykonawcę materiałów tuszy, tonerów równoważnych spełniających warunki określone w SIWZ, a w szczególności dotyczy to bezkonfliktowej pracy z danym urządzeniem, posiadających takie same lub lepsze niż produkt oryginalny parametry techniczne, jakościowe i funkcjonalne, których użycie nie spowoduje utraty gwarancji udzielonej na sprzęt, a także uszkodzeń sprzętu. 7.Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na materiały eksploatacyjne do sprzętu biurowego na okres co najmniej 12 miesięcy licząc od daty ich dostarczenia. Dostawa potwierdzona będzie protokołem zdawczo odbiorczym bez uwag i zastrzeżeń. 8.Wykonawca dostarczy materiały eksploatacyjne w ilości i asortymencie określonym w rozdziale I SIWZ oraz wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, na swój koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego przy ul. Szafera 10 w Szczecinie. Dostawy będą odbywały się sukcesywnie w partiach na podstawie zamówień przesyłanych przez Zamawiającego w terminie 5 dni licząc od dnia złożenia zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.23.43.00 - Płyty kompaktowe (CD) 30.23.44.00 - Uniwersalne dyski wideo (DVD) .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 44180.49 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.11.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Praxis Łódź Pilecka i Petlak Spółka Jawna, ul. Wólczańska 66, 90-516 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 44180.49
  • Oferta z najniższą ceną: 44180.49 oferta z najwyższą ceną: 55122.45
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.