eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kleczew › Przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku przy ul. Strażackiej 2 w Kleczewie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-12

Kleczew: Przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku przy ul. Strażackiej 2 w Kleczewie
Numer ogłoszenia: 392614 - 2009; data zamieszczenia: 12.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Gminy i Miasta Kleczew , Plac Kościuszki 5, 62-540 Kleczew, woj. wielkopolskie, tel. 063 2700900, faks 063 2700940.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kleczew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku przy ul. Strażackiej 2 w Kleczewie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania robót budowlanych związanych z przebudową budynku po byłym Domu Kultury w Kleczewie na potrzeby Ochotniczej Straży Pożarnej i Gminy Kleczew, w tym rozbudowę istniejącego budynku i częściową zmianę sposobu jego użytkowania. 2.1. Opis stanu istniejącego Istniejący budynek jest obiektem dwukondygnacyjnym, częściowo podpiwniczonym. Ściany i słupy murowane z cegły pełnej. Układ ścian nośnych poprzeczny. Stropy w części typu DZ - 3, w części na belkach stalowych typu Kleina. Schody żelbetowe. Dach płaski, dwuspadowy /spadek 6%/, kryty papą . Stropodach w części pełny w części wentylowany. Okna w części drewniane, w części PCV. Stolarka drzwiowa drewniana. Drzwi wejściowe do budynku drewniane. Bramy garażowe segmentowe. Drzwi do piwnicy stalowe. Tynki cementowo-wapienne. Posadzki: lastryko, parkiet, terakota, pos. cementowa. Instalacja wodociągowa, kanalizacyjna, elektryczna i telefoniczna. Ogrzewanie centralne z nowej kotłowni gazowej zlokalizowanej w piwnicy. 2.2. Przeznaczenie i program użytkowy budynku Po wykonaniu robót będących przedmiotem zamówienia budynek zostanie podzielony w pionie na dwie niezależne części spełniające funkcje: - Ochotniczej Straży Pożarnej /parter i piętro od strony południowej/, - na potrzeby Gminy w tym: sala ślubów, sala zebrań Rady Miejskiej /parter i piętro od strony południowej/. Dla w/w. części projektuje się oddzielne wejścia, oddzielne pomieszczenia higieniczno-sanitarne i techniczne. Dla obsługi budynku w piwnicy zlokalizowano pomieszczenia: - kotłownia gazowa /nowa/, z oddzielnym wejściem, zlokalizowana w już wyremontowanym pomieszczeniu, - pomieszczenia magazynowe. Na potrzeby Ochotniczej Straży Pożarnej, od strony południowej projektuje się dobudowę klatki schodowej i wieży do suszenia węży. Dobudowę projektuje się w konstrukcji tradycyjnej. Stropodach w części klatki schodowej jednospadowy, wentylowany, kryty papą termozgrzewalną. Spadek dachu - 6 %. W części istniejącej OSP projektuje się dodatkowy garaż - na parterze oraz szatnie, natryski, sanitariaty i pomieszczenia biurowe - na piętrze. W części przeznaczonej na potrzeby Gminy projektuje się salę ślubów, zaplecze sali ślubów, sanitariaty - na parterze oraz salę zebrań Rady Miejskiej, pomieszczenia biurowe i sanitariaty - na piętrze. Projektowane pomieszczenia przeznaczone są do jednoczesnego przebywania w nich nie więcej niż 50 osób. Bryła budynku istniejącego wraz z jego rozbudową jest bryłą tradycyjną dostosowaną do krajobrazu i otaczającej zabudowy. Dane techniczne budynku po jego przebudowie i rozbudowie: długość całkowita - 23.74 m szerokości- 17.14 m /w części północnej/ 12.40 m / w części środkowej/ 9.70 m /rozbudowa/ wysokość średnia - 8.58 m wysokość wieży /całkowita/ - 14.58 m pow. zabudowy - 497.29 m2 pow. użytkowa - 771.14 m2 pow. piwnic - 129.18 m2 kubatura 4 383 m3.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.50 - Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.23.21.41 - Roboty grzewcze 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego 45.31.43.10 - Układanie kabli 32.34.24.00 - Sprzęt nagłaśniający .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Złożą ofertę i zaakceptują istotne postanowienia umowy. 2) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy. 3) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 4) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. 12.11. 2009 r., wykonali minimum trzy roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem (remont, rozbudowa, modernizacja adaptacja obiektów użyteczności publicznej) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości min. 2.000.000 zł każda. 5) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: a) kierownik budowy - posiadający uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub innej pokrewnej, w zakresie kierowania robotami budowlanymi, b) kierowników robót w branżach: - instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych; - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; - konstrukcyjno- budowlanej w zakresie dróg; b) pozostali pracownicy (operatorzy maszyn budowlanych, pracownicy wykwalifikowani, pracownicy niewykwalifikowani, kierowcy itp.) mających doświadczenie zawodowe przy wykonywaniu robót o porównywalnym profilu technicznym, posiadający odpowiednie uprawnienia oraz przeszkolenie w zakresie bhp 6) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia . 7) Posiadają ważne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej. 8) Dysponują narzędziami i sprzętem w ilości i asortymencie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia. 9) Wniosą wadium na warunkach określonych w niniejszej specyfikacji. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach załączonych do oferty. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy (Załącznik nr 2 niniejszej specyfikacji). 2) Kosztorys ofertowy wraz z harmonogramem rzeczowo finansowym. 3) Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ustęp 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 3 niniejszej specyfikacji). 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 6) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7) Wykaz wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. 12.11.2009 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (Załącznik nr 4 niniejszej specyfikacji) . 8) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (Załącznik nr 5 niniejszej specyfikacji). 9) Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 10) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia tj.: a) decyzja o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie m.in. kierowania robotami budowlanymi, b) zaświadczenie potwierdzające aktualne członkostwo w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa oraz ubezpieczenie w zakresie odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie. 11) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. 12) Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 13) Dowód wniesienia wadium. a) w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej - potwierdzenie wpłaty lub przelewu, b) w przypadku wniesienia wadium w pozostałych formach - kopia poręczenia lub gwarancji..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kleczew.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta w Kleczewie Pl. Kościuszki 5, 62-540 Kleczew pok. nr 201.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta w Kleczewie Pl. Kościuszki 5, 62-540 Kleczew sekretariat Urzędu.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.