eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gryfice › Odbiór, załadunek, wywóz i unieszkodliwienie odpadówskratek (kod odpadu 19 08 01), zawartości piaskowników (kod odpadu 19 08 02), tłuszczów i mieszanin olejów z separacji olej/woda zawierających wyłącznie oleje jadalne i tłuszcze (kod odpadu 19 08 09), innych niewymienionych odpadów (kod odpadu 19 08 99) z oczyszczalni ścieków przy ul. Piastów w Gryficach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-01

Gryfice: Odbiór, załadunek, wywóz i unieszkodliwienie odpadów: skratek (kod odpadu 19 08 01), zawartości piaskowników (kod odpadu 19 08 02), tłuszczów i mieszanin olejów z separacji olej/woda zawierających wyłącznie oleje jadalne i tłuszcze (kod odpadu 19 08 09), innych niewymienionych odpadów (kod odpadu 19 08 99) z oczyszczalni ścieków przy ul. Piastów w Gryficach
Numer ogłoszenia: 392522 - 2014; data zamieszczenia: 01.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 344586 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej w likwidacji, ul. Zielona 5, 72-300 Gryfice, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 3842047, faks 91 3842214.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór, załadunek, wywóz i unieszkodliwienie odpadów: skratek (kod odpadu 19 08 01), zawartości piaskowników (kod odpadu 19 08 02), tłuszczów i mieszanin olejów z separacji olej/woda zawierających wyłącznie oleje jadalne i tłuszcze (kod odpadu 19 08 09), innych niewymienionych odpadów (kod odpadu 19 08 99) z oczyszczalni ścieków przy ul. Piastów w Gryficach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na odbiorze, załadunku, wywozie i unieszkodliwieniu odpadów: skratek (kod odpadu 19 08 01), zawartości piaskowników (kod odpadu 19 08 02), tłuszczów i mieszanin olejów z separacji olej/woda zawierających wyłącznie oleje jadalne i tłuszcze (kod odpadu: 19 08 09), innych niewymienionych odpadów (kod odpadu: 19 08 99) z oczyszczalni ścieków przy ul. Piastów w Gryficach. 2. Zamawiający szacuje, że w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy, do odbioru będą następujące ilości odpadów wg niżej wymienionych kodów odpadów: - skratki 45 Mg (słownie: czterdzieści pięć ton), - zawartość piaskowników 30 Mg (słownie: trzydzieści ton), - tłuszcze i mieszaniny olejów z separacji olej/woda, zawierające wyłącznie oleje jadalne i tłuszcze 10 m3 (słownie: dziesięć metrów sześciennych), - inne niewymienione odpady 20 Mg (słownie: dwadzieścia ton). 3. Zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, w ramach którego zakłada, że prawem tym będzie objęta tożsama usługa, polegająca na odbiorze, załadunku, wywozie i unieszkodliwieniu odpadów z oczyszczalni ścieków w Gryficach, obejmująca: - skratki 25 Mg (słownie: dwadzieścia pięć ton), - zawartość piaskowników 15 Mg (słownie: piętnaście ton), - tłuszcze i mieszaniny olejów z separacji olej/woda, zawierające wyłącznie oleje jadalne i tłuszcze 5 m3 (słownie: pięć metrów sześciennych), - inne niewymienione odpady 10 Mg (słownie: dziesięć ton). Maksymalny termin, w ciągu którego Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji wynosi 6 miesięcy od upływu terminu, o którym mowa punkcie 2., lub wyczerpania przedmiotu zamówienia podstawowego określonego w punkcie 2. 4. Maksymalne ilości poszczególnych rodzajów odpadów z uwzględnieniem opcji wynoszą: - skratki 70 Mg (słownie: siedemdziesiąt ton), - zawartość piaskowników 45 Mg (słownie: czterdzieści pięć ton), - tłuszcze i mieszaniny olejów z separacji olej/woda, zawierające wyłącznie oleje jadalne i tłuszcze 15 m3 (słownie: piętnaście metrów sześciennych), - inne niewymienione odpady 30 Mg (słownie: trzydzieści ton). 5. W przypadku odbioru skratek, zawartości piaskowników tłuszczów i mieszanin olejów z separacji olej/woda zawierających wyłącznie oleje jadalne i tłuszcze oraz innych niewymienionych odpadów w ilościach mniejszych niż podane powyżej, Wykonawcy nie przysługuje prawo do dochodzenia od Zamawiającego odszkodowania z tego tytułu. 6. Wykonawca zobowiązuje się do odbioru i bezpośredniego transportu do miejsca utylizacji odpadów skratek, zawartości piaskowników i innych niewymienionych odpadów nie rzadziej niż 1 raz na 90 dni kalendarzowych. Wykonawca zapewni: - szczelne kontenery o odpowiedniej pojemności i ładowności na odbiór wytwarzanych odpadów, w których Zamawiający będzie gromadził odpady wg ich klasyfikacji; - naczepę i ciągnik samochodowy do podstawienia pustych i transportu pełnych kontenerów z ww. odpadami. Transport odpadów musi odbywać się zgodnie z warunkami podanymi w zezwoleniu na transport ww. odpadów. Dopuszcza się możliwość uzgodnienia z Wykonawcą innej częstotliwości i warunków odbioru tych odpadów w zależności od stopnia ich nagromadzenia. 6. Ustalenie ilości odbieranych odpadów zawartych w umowie następować będzie przez zważenie na atestowanej wadze samochodowej w punkcie obustronnie uzgodnionym. 7. Wykonawca zobowiązuje się do odbioru i bezpośredniego transportu do miejsca utylizacji, odpadów tłuszczów i mieszanin olejów z separacji olej/woda zawierających wyłącznie oleje jadalne i tłuszcze, na zgłoszenie Zamawiającego w ciągu 7 dni od dnia zgłoszenia. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić specjalistyczny środek transportu do odbioru i wywozu ww. odpadów z terenu oczyszczalni ścieków do miejsca utylizacji tych odpadów. Transport odpadów tłuszczów i mieszanin olejów z separacji olej/woda zawierających wyłącznie oleje jadalne i tłuszcze musi odbywać się zgodnie z warunkami podanymi w zezwoleniu na transport odpadów. 8. Wykonawca zapewni systematyczny odbiór skratek, zawartości piaskowników, tłuszczy i mieszanin olejów z separacji olej/woda zawierających wyłącznie oleje jadalne i tłuszcze oraz innych niewymienionych odpadów w ciągu całego okresu trwania umowy, w tym również w sytuacjach, gdy temperatura powietrza jest poniżej 0 stopni C, 9. Wykonawca ponosi pełną i wyłączną odpowiedzialność za przebieg transportu i skutki ewentualnych zdarzeń drogowych względnie skutki naruszenia norm sanitarnych, ochrony środowiska, prawa pracy i innych. 10. Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania odbioru odpadów z oczyszczalni ścieków w sposób najkorzystniejszy i najmniej uciążliwy dla Zamawiającego. 11. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe u Zamawiającego na skutek niewłaściwego lub niestarannego załadunku kontenerów oraz wypompowywania z punktu odbioru, odpadów o kodzie 19 08 09. 12. Wykonawca jest zobowiązany do wyznaczenia osoby upoważnionej do podpisywania kart przekazania odpadów. 13. Wykonawca jest zobowiązany do rozliczenia usługi na podstawie faktury. Podstawę do wystawienia faktury stanowić będzie karta przekazania odpadu sporządzana po każdym odbiorze odpadów oraz odpowiednio: kopia dokumentu z ważenia pojazdu przed i po załadunku w punkcie obustronnie uzgodnionym (odpady rozliczane w tonach) lub karta wywozu (odpady rozliczane w metrach sześciennych). Należności regulowane będą z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy wskazane w fakturze VAT. Termin płatności - 30 dni od daty wpływu faktury VAT wraz z kompletem dokumentów rozliczeniowych do siedziby Zamawiającego. 14. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ważnych co najmniej na okres realizacji niniejszego zamówienia zezwoleń (decyzji) właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów oraz w zakresie odzysku i/lub unieszkodliwiania odpadów (w tym o kodach: 19 08 01, 19 08 02, 19 08 09, 19 08 99) zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21). Przedstawione przez Wykonawcę zezwolenie (decyzja) na prowadzenie działalności w zakresie odzysku i unieszkodliwiania odpadów powinna w myśl obowiązujących przepisów przenosić odpowiedzialność za odpad z Zamawiającego na Wykonawcę. 14. Pozostałe warunki wykonania zamówienia określa Załącznik nr 3 do SIWZ (wzór umowy).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.00.00 - Usuwanie i obróbka odpadów 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LUMEN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Piotra i Pawła 9, 72-015 Police, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 206600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 155520,00

  • Oferta z najniższą ceną: 155520,00 / Oferta z najwyższą ceną: 155520,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.