eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głubczyce › Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych na drogach gminny Głubczyce

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-18

Głubczyce: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych na drogach gminny Głubczyce
Numer ogłoszenia: 39249 - 2009; data zamieszczenia: 18.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Głubczyce , ul. Niepodległości 14/16, 48-100 Głubczyce, woj. opolskie, tel. 077 4853021 w. 230, faks 077 4852416.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glubczyce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych na drogach gminny Głubczyce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych o grubości średnio 5 cm mieszankami mineralno-asfaltowymi na drogach stanowiących mienie komunalne miasta i gminy Głubczyce. Wyszczególnienie robót dotyczących remontu cząstkowego z frezowaniem uszkodzonego miejsca nawierzchni: 1. Wycięcie uszkodzonych miejsc nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów. 2. Oczyszczenie uszkodzonych miejsc z usunięciem rumoszu na pryzmę oraz wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem samowyładowczym na odległość średnio 15 km. 3. Ogrzanie bitumu i skropienie naprawionego miejsca. 4. Rozścielenie mieszanki mineralno-bitumicznej w jednej lub w dwóch warstwach w zależności głębokości uszkodzenia. 5. Zagęszczenie poszczególnych warstw ułożonej mieszanki. 6. Skropienie bitumem powierzchni górnej warstwy i zasypanie kruszywem Wyszczególnienie robót dotyczących remontu cząstkowego bez frezowania ( na nakładkę ): 1. Oczyszczenie uszkodzonych miejsc . 2. Ogrzanie bitumu i skropienie naprawionego miejsca. 3. Rozścielenie mieszanki mineralno-bitumicznej w jednej lub w dwóch warstwach w zależności głębokości uszkodzenia. 4. Zagęszczenie poszczególnych warstw ułożonej mieszanki..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wnoszenia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki : 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ; 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawców analizując treść złożonej oferty , uwzględniając w szczególności zgodność załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń z wymogami przedstawionymi w SIWZ oraz z ustawą Prawo zamówień publicznych na zasadzie spełnia - nie spełnia ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania uprawnienia do wykonania działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawca składa : 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy, stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, zgodnie z art. 24 ustawy, stanowiące załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji, 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca składa : 1) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji, Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał roboty budowlane w zakresie budowy lub remontu dróg o nawierzchni bitumicznej ( o łącznej wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł. brutto) , 2) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresów wykonywanych przez nich czynności na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji, Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże ,że dysponuje lub będzie dysponował osobą , która będzie pełnić obowiązki kierownika budowy , posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie drogownictwa (zgodne z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie [Dz. U. z dnia 16 maja 2006 r. Nr 83 poz.578]) , wymagane jest również ,aby w/w osoba była wpisana na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 3) Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia , jeżeli w wykazie , o którym mowa w pkt.2.2.wykonawca wskazał osoby , którymi będzie dysponował..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.glubczyce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Głubczycach, ul.Niepodległości 14, 48-100 Głubczyce ,pokój nr 16.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Głubczycach, ul.Niepodległości 14, 48-100 Głubczyce ,pokój nr 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.