eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wykonanie audytu zewnętrznego instytucji szkoleniowych w ramach weryfikacji w zakresie zgodności z Małopolskimi Standardami Usług Edukacyjno-Szkoleniowych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-27

Kraków: Wykonanie audytu zewnętrznego instytucji szkoleniowych w ramach weryfikacji w zakresie zgodności z Małopolskimi Standardami Usług Edukacyjno-Szkoleniowych.
Numer ogłoszenia: 392442 - 2013; data zamieszczenia: 27.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 336772 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie, pl. Na Stawach 1, 30-107 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4227110, faks 012 4229785.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie audytu zewnętrznego instytucji szkoleniowych w ramach weryfikacji w zakresie zgodności z Małopolskimi Standardami Usług Edukacyjno-Szkoleniowych..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi audytu zewnętrznego instytucji szkoleniowych w zakresie zgodności z Małopolskimi Standardami Usług Edukacyjno-Szkoleniowych we wskazanych (na etapie realizacji zamówienia) przez Zamawiającego instytucjach szkoleniowych prowadzących działalność na terenie całej Polski (z przewagą Małopolski ze względu na regionalny charakter projektu PFK). Maksymalna ilość audytów wynosi 150 w latach 2013-2014 roku od momentu zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2014 roku. Rozkład audytów w czasie zależny jest od zapotrzebowania instytucji szkoleniowych i nie może być precyzyjnie określony w momencie udzielania zamówienia. Zamawiający sporządził przybliżony Harmonogram realizacji usługi, który stanowi załącznik nr 2 do umowy. W badanej w trakcie audytu zewnętrznego populacji (wszystkie usługi edukacyjno-szkoleniowe zrealizowane w okresie objętym audytem w danej instytucji szkoleniowej) zakładana ilość usług edukacyjno-szkoleniowych zrealizowanych przez daną instytucję szkoleniową wyniesie minimum 6. Ilość usług do badania (próba) wahać się będzie między 1-6 - proporcjonalnie do ilości wszystkich przeprowadzonych w audytowanym okresie usług edukacyjno-szkoleniowych (10% populacji). Zamawiający każdorazowo (w zleceniu pojedynczego audytu) określi wielkość próby do badania, z kolei audytor realizujący dany audyt wybierze przedmiotową próbę (na podstawie załączonych do zlecenia wykazów stanowiących populację). Zamawiający zakłada 3 rodzaje audytu w zależności od wielkości próby i różnicuje ich cenę zgodnie z następującymi zasadami: i) Audyt w I przedziale: wielkość próby to 1 lub 2 usługi edukacyjno-szkoleniowe, ii) Audyt w II przedziale: wielkość próby to 3 lub 4 usługi edukacyjno-szkoleniowe, iii) Audyt w III przedziale: wielkość próby to 5 lub 6 usług edukacyjno-szkoleniowych, Zamawiający podaje w ofercie cenę jednego audytu w ramach każdego z ww. rodzajów. Przedmiotem zamówienia są również konsultacje, które odbywać się będą w siedzibie Zamawiającego w zakresie przedmiotowych audytów zewnętrznych łącznie maksymalnie 24 godziny zegarowe w maksymalnie 6 sesjach po 4 godziny zegarowe w rozkładzie na poszczególne lata realizacji umowy zgodnie z Harmonogramem realizacji usługi, stanowiącym załącznik nr 2 do umowy. Konsultacje będą realizowane najpóźniej do końca I kwartału 2015 roku. Wykonawca podaje cenę jednej godziny konsultacji. Wykonawca zapewnia do realizacji przedsięwzięcia zespół składający się z koordynatora audytów oraz 10 audytorów..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.31.50.00 - Usługi badań społecznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest finansowane w ramach projektu PFK - podmiotowe finansowanie kształcenia współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach działania 8.1 Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z Europejskiego Funduszu Społecznego (85%) oraz z budżetu państwa (15%)..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Roman Batko Consulting, Dobranowice 193, 32-020 Wieliczka, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 732875,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 694212,00

  • Oferta z najniższą ceną: 694212,00 / Oferta z najwyższą ceną: 694212,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.