eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › remont drogi powiatowej nr S4440 -ul. Mazańcowicka w Czechowicach-Dziedzicach metodą recyklingu głębokiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-01

POZYCJA 39201

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Bielsko-Biała: remont drogi powiatowej nr S4440 -ul. Mazańcowicka w Czechowicach-Dziedzicach metodą recyklingu głębokiego Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Dróg Powiatowych w Bielsku-Białej, do kontaktów: Marcin Korzeniowski, Roman Florek, Ewa Stolarz, ul. Tadeusza Regera 81, 43-382 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 8184 033, fax 033 8183 474, e-mail: drogi@zdp.powiat.bielsko.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont drogi powiatowej nr S4440 -ul. Mazańcowicka w Czechowicach-Dziedzicach metodą recyklingu głębokiego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Czechowice-Dziedzice. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont drogi powiatowej nr S4440 - ulica Mazańcowicka w Czechowicach-Dziedzicach metodą recyklingu głębokiego. Celem remontu jest przywrócenie przejezdności oraz poprawa odwodnienia 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Dokumenty wymagane w ofercie przetargowej: a). druk oferty b). wypełniony kosztorys ofertowy uproszczony c). podpisany przedmiar robót, d). aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e). aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie ,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. f). załącznik nr 2 -doświadczenie zawodowe wykonawcy-oferent musi wykazać ,że w okresie w ostaniu pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia ,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie zrealizował przynajmniej 3 roboty odpowiadające swoim rodzajem (remont metodą recyklingu głebokiego) i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających ,że roboty te zostały wykonane należycie, g). załącznik nr 3-wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca h). załącznik nr 4 - wykaz osób ,które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - kadra kierownicza z uprawnieniami drogowymi niezbędnymi do realizacji zamówienia oraz należącymi do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (w załączeniu ksero uprawnień + ksero aktualnego zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa), i).załącznik nr 11- oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.-Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 19 poz.177 z późniejszymi zmianami). j). aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust 1 pkt 4 - 8 ustawy -Prawo zamówień Publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. k). aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust 1 pkt 9 ustawy -Prawo zamówień Publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. l). podpisany projekt umowy, ł). informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej ,w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3m-ce przed upływem terminu składania ofert. m). polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. n). jeżeli wykonawca będzie zatrudniał podwykonawców - żąda się wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia ,której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, a także podania ich nazw (firm) proponowanych podwykonawców- w formie oświadczenia wykonawcy. o). potwierdzenie wpłaty wadium, 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia obejmuje: 1. Odwodnienie drogi (rowy, przepusty) 2.250,80 mb 2. Podbudowa drogi metodą recyklingu głębokiego 12.000,00 m kw. 3. Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych gr. 3 cm-11.000,00 m kw. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.09.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium 25 000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tzn. - prowadzą działalność gospodarczą , - nie zalegają z opłacaniem podatków w Urzędzie Skarbowym oraz składek w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych (lub w kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego), - nie zostali prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciw prawom osób wykonujących prace zarobkową przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego - zgodnie z art.24 ust.1 pkt 1-8 Prawa zamówień Publicznych - sąd nie orzekł zakaz ubiegania się o zamówienie ,na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, 2. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn: - dysponuje sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia wymaganym w SIWZ, - dysponuje kadrę kierowniczą niezbędną do wykonania zamówienia ,posiadająca wymagane uprawnienia drogowe, - ma doświadczenie w wykonywaniu podobnych zamówień-remont metodą recyklingu głębokiego, 3. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tzn: - wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, - musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytowa zapewniającą realizację zamówienia. 4. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków wykonawca zobowiązany jest przedstawić: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń ,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie ,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust 1 pkt4 - 8 ustawy -Prawo zamówień Publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust 1 pkt 9 ustawy -Prawo zamówień Publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca określonych w niniejszej specyfikacji, - wykaz osób przewidzianych do wykonania zamówienia - kadra kierownicza z uprawnieniami drogowymi niezbędnymi do realizacji zamówienia oraz należącymi do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (w załączeniu ksero uprawnień + ksero aktualnego zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa), - wykonawca musi wykazać ,że w okresie w ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia ,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie wykonał przynajmniej 3 roboty odpowiadające swoim rodzajem (remont metodą recyklingu głębokiego) i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających ,że roboty te zostały wykonane należycie. - polisę ,a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, - informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - złoży oświadczenie w trybie art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.-Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 19 poz.177 z późniejszymi zmianami)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.powiat.bielsko.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: gotówką w kasie zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym (w tym przypadku do opłaty za SIWZ doliczone zostaną koszty przesyłki pocztowej). 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2006 godzina 08:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 21.08.2006, godzina 09:00, w siedzibie Zamawiającego - parter pokój nr 1.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 19.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.