Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-07-31
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Gorzów Wielkopolski: udzielenie kredytu w wysokości 3 000 000,00 zł na zrównoważenie budżetu 2006 r. CPV 66.13.00.00-0 Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Związek Celowy Gmin MG-6, do kontaktów: magdalena ratajczak, ul. Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7279830, fax 095 7279830, e-mail: zcg-mg6@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Inne:zaciągnięcie kredytu. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: udzielenie kredytu w wysokości 3 000 000,00 zł na zrównoważenie budżetu 2006 r. CPV 66.13.00.00-0. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 66. Główne miejsce świadczenia usług: gorzów wlkp. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu w wysokości 3 000 000,00 zł na zrównoważenie budżetu 2006 r. CPV 66.13.00.00-0 2.Szczegółowe warunki zamówienia: -Bazowa stopa oprocentowania oparta będzie na stawce WIBOR 3M powiększonej o marżę banku. -Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanco. -Prowizja banku nie może być wyższa niż 0,5%. 3.Termin realizacji zamówienia: Od dnia podpisania umowy do 31.12.2011 r., przy czym uruchomienie kredytu nastąpi do dnia 30.09.2006 r. I spłata 360 000,00 zł nastąpi do dnia 31.12.2007 r. II spłata 660 000,00 zł nastąpi do dnia 31.12.2008 r. III spłata 660 000,00 zł. nastąpi do dnia 31.12.2009 r. IV spłata 660 000,00 zł. nastąpi do dnia 31.12.2010 r. V spłata 660 000,00 zł. nastąpi do dnia 31.12.2011 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oferent złoży następujące dokumenty w nw. kolejności: 1) Wypełniony i podpisany Formularz Oferty (załącznik nr 1). 2) Dowód wniesienia wadium. 3) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z 29 stycznia 2004 r. ( Dz. U. z 2004 r. Nr 19 poz. 177 ze zm.) (załącznik nr 2). Oświadczenie składają wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia. 4) Projekt umowy o kredyt. 5) Aktualny odpis z właściwego rejestru (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ) stwierdzający stan prawny, miejsce rejestracji i charakter działalności. 6) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 1-10 ustawy, a w przypadku gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Dokumenty te muszą złożyć wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia. 7) Aktualna informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 10 ustawy - podmioty zbiorowe (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 8) Aktualne ( tzn. wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert ) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Oferent nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: udzielenie kredytu w wysokości 3 000 000,00 zł 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 60
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Oferent przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł ). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 ust.3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz.1158 oraz z 2002r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz.596 i Nr 216, poz.1824). Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na konto GBS O/Gorzów Wlkp. Nr 11 8363 0004 0000 5379 2000 0001 z dopiskiem \Wadium w przetargu nieograniczonym na: (podać nazwę zadania) \. Oryginał dowodu wadium składanego w innej formie niż pieniężna wnosi się przed upływem terminu składania ofert na ręce pracownika Związku Celowego Gmin MG-6 ul. Kazimierza Wielkiego 1 w terminie do dnia i godziny otwarcia ofert , a kopię należy załączyć do oferty. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy: 1)nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2)spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. W celu potwierdzenia spełniania opisanych wyżej warunków Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty określone w rozdziale VI. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Marża 75% Sposób obliczenia: WIBOR 3M+ marża najniższa Marża= ---------------------------------------------- x 75%x 100 pkt WIBOR 3M + marża oferty badanej WIBOR 3M- do wyliczeń zostanie zastosowana stawka procentowa ogłoszona w \Rzeczpospolitej\ na 7 dni przed terminem składania ofert Ø Prowizja 25% Sposób obliczenia 25 Prowizja = 25 - -------- x (prowizja oferty) 0,5 Do przedstawionych powyżej wzorów, dane takie jak: WIBOR 3M, marża oraz prowizja będą podstawiane jako liczby - bez jednostek (np. zamiast prowizji 0,5% wstawiona do wzoru będzie liczba 0,5). Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferent złoży następujące dokumenty w nw. kolejności: 1)Wypełniony i podpisany Formularz Oferty (załącznik nr 1). 2)Dowód wniesienia wadium. 3)Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z 29 stycznia 2004 r. ( Dz. U. z 2004 r. Nr 19 poz. 177 ze zm.) (załącznik nr 2). Oświadczenie składają wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia. 4)Projekt umowy o kredyt. 5)Aktualny odpis z właściwego rejestru (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ) stwierdzający stan prawny, miejsce rejestracji i charakter działalności. 6)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 1-10 ustawy, a w przypadku gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Dokumenty te muszą złożyć wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia. 7)Aktualna informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 10 ustawy - podmioty zbiorowe (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 8)Aktualne ( tzn. wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert ) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Oferent nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Marża 75 2. Prowizja 25 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zcg.biuletyn.net. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.09.2006, godzina 10:30, Gorzów Wlkp. ul. Kazimierza Wielkiego 1 sala konferencyjna.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 25.07.2006.
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- WYMIANA WINDY W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ NR 1 IM . MARIE JUCHACZ W GORZOWIE WLKP.
- Dostawa i montaż mebli biurowych
- Dostawa 2 szt. samochodów osobowych (SUV, benzyna/hybryda) dla OT KOWR w Gorzowie Wlkp.
- "Modernizacja posadzek w pokojach nr 12 i 15 w Domu Pomocy Społecznej Nr 1 im Marie Juchacz w Gorzowie Wielkopolskim"
- USŁUGA KOMPLEKSOWEGO SPRZĄTANIA BUDYNKÓW AKADEMII IM. JAKUBA Z PARADYŻA Z SIEDZIBĄ W GORZOWIE WIELKOPOLSKIM
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych stolarsko-szklarskich w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-3
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2 750 000,00 zł na sfinansowanie wkładu własnego związanego z realizacją zadania pn. "Budowa Publicznego Przedszkola przy PSP w Lubrzy"
- Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu budżetowego w 2024 roku dla Gminy Kije w związku z koniecznością sfinansowania zadania inwestycyjnego (...)
- Udzielenie Gminie Golub-Dobrzyń kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
- Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 3000000,00 zł z tego spłatę zobowiązań zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 2151400,00 zł oraz finansowanie deficytu budżetu 848600,00 zł
- Udzielenie obsługa kredytu długoterminowehogo dla Gminy Wąsosz
- "Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 400 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek"
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.