eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › obsługa bankowa budżetu Miasta Gliwice w latach 2007-2011

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-07-31

POZYCJA 39173

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Gliwice: obsługa bankowa budżetu Miasta Gliwice w latach 2007-2011 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miasto Gliwice, Wydział Budżetu i Analiz, do kontaktów: Joanna Eichhof, ul. Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, e-mail: ba@um.gliwice.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.um.gliwice.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Miasto Gliwice Wydział Budżetu i Analiz, Joanna Eichhof, Marzena Pawluszuk (w zastępstwie), ul. Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 238-87-18, fax 32 231-30-48, e-mail: ba@um.gliwice.pl, www.um.gliwice.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: obsługa bankowa budżetu Miasta Gliwice w latach 2007-2011. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 6. Główne miejsce świadczenia usług: Gliwice. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Obsługa bankowa Miasta Gliwice, Urzędu Miejskiego i jednostek organizacyjnych polegająca na świadczeniu takich usług jak: 1) Otwieranie i prowadzenie rachunków bankowych w złotych i walutach obcych dla obsługi budżetu Miasta Gliwice, w tym następujących rachunków: a) rachunku budżetu Miasta Gliwice (w złotych), b) rachunku dochodów Skarbu Państwa, c) rachunków złotowych i walutowych środków funduszy pomocowych, dla budżetu Miasta i dla jednostek organizacyjnych, d) rachunków środków funduszy celowych (w złotych) w tym: - rachunku Powiatowego Funduszu Gospodarki Zasobem Geodezyjnym i Kartograficznym, - rachunku Powiatowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, - rachunku Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, e) rachunków Urzędu Miejskiego w Gliwicach, oraz wszystkich pozostałych jednostek organizacyjnych Miasta Gliwice w tym: - rachunku wydatków dla każdej jednostki (w złotych), - rachunku dochodów dla każdej jednostki (w złotych), - rachunków dochodów własnych jednostek budżetowych (w złotych), - rachunków funduszy celowych w tym Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (w złotych), - rachunków Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej, - rachunków depozytowych, - rachunków gospodarstw pomocniczych jednostek budżetowych (w złotych). f) rachunków zakładów budżetowych w tym: - rachunku bieżącego dla każdego zakładu (w złotych), - rachunków funduszy celowych w tym Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (w złotych), - rachunków Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej, - rachunków depozytowych, wraz z rachunkami pomocniczymi w ilości określonej przez poszczególne jednostki. 2) Realizacja poleceń przelewu w kraju i za granicę, na rachunki w banku obsługującym oraz na rachunki w innych bankach. 3) Przyjmowanie wpłat gotówkowych. 4) Dokonywanie wypłat gotówkowych. 5) Odbiór gotówki z kas Urzędu Miejskiego na koniec każdego dnia roboczego. 6) Potwierdzanie stanu salda na każde żądanie. 7) Uruchomienie kredytu odnawialnego w rachunku skonsolidowanym Miasta Gliwice do wysokości 30.000.000,00 PLN. 8) Lokowanie czasowo wolnych środków budżetowych na lokatach typu overnight. 9) Dostarczenie Miastu Gliwice i wszystkim jednostkom organizacyjnym bankowości elektronicznej. 10) Generowanie wyciągów z wykonanych operacji. 11) Prowadzenie rachunku budżetu miasta Gliwice w formie rachunku skonsolidowanego. 12) Udostępnienie dla Urzędu Miejskiego usługi systemu identyfikacji masowych płatności przychodzących zapewniającego automatyczną identyfikację płatnika poprzez wirtualny indywidualny numer rachunku bankowego. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.10.00.00 - Usługi pośrednictwa finansowego, z wyjątkiem inwestycji bankowych, usług ubezpieczeniowych oraz usług emerytalnych3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Całkowita wartość zamówienia powyżej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.01.2007; lub data zakończenia: 31.12.2011

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający określa wysokość wadium w kwocie 11.000,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy złotych 00/100), 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1) Posiadanie uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (podstawy prawne wykluczenia z postępowania określają: art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp). Bank państwowy - działający na podstawie Ustawy prawo bankowe z dnia 28.08.1977 r. (Dz.U. nr 72 poz.665) lub Bank utworzony na podstawie ustawy Prawo bankowe i Kodeks spółek handlowych i innych przepisów prawa obowiązujących w Rzeczypospolitej Polskiej 2) Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca musi posiadać na terenie Miasta Gliwice placówkę bankową (oddział) lub musi otworzyć ją przed datą podpisania umowy. 3) Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach na zasadzie spełniania/nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy pzp, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Bank państwowy, utworzony na podstawie ustawy Prawo bankowe - rozporządzenie Ministra Skarbu Państwa w sprawie nadania statutu, statut banku, aktualny skład zarządu wraz z dokumentami powołującymi poszczególnych członków zarządu; Banki powołane na podstawie ustawy Prawo bankowe i Kodeksu spółek handlowych - aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego, jeśli jest wymagane, na wykonywanie czynności bankowych, statut banku, aktualny skład zarządu wraz z dokumentami powołującymi poszczególnych członków zarządu. 5) Oświadczenie o posiadaniu na terenie miasta Gliwice placówki bankowej (oddziału), lub zobowiązanie do otworzenia jej przed datą podpisania umowy (oświadczenie zawarte jest w formularzu oferty - ZAŁĄCZNIK NR 2, dołączonym do SIWZ). W przypadku posiadania na terenie miasta Gliwice placowki bankowej (oddziału) - wykaz placówek bankowych (oddziałów) zawierający dane adresowe placówek. 6) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (z art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp) o treści ZAŁĄCZNIKA NR 1, załączonego do SIWZ;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Ryczałt 0,3 2. Kredyt 0,1 3. Lokaty 0,4 4. Masowe płatności 0,2 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Tak.; www.e-przetarg.pl 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.gliwice.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 12.09.2006, godzina 10:00, sala 139 (I piętro) w Urzędzie Miejskim w Gliwicach, ul. Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 25.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.