eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przeprowadzenie kursu przyuczajacego do zawodu brukarza i kucharza małej gastronomii oraz szkoleń w zakresie aktywizacji zawodowej. 220/12/09/PKOL

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-10

Warszawa: Przeprowadzenie kursu przyuczajacego do zawodu brukarza i kucharza małej gastronomii oraz szkoleń w zakresie aktywizacji zawodowej. 220/12/09/PKOL
Numer ogłoszenia: 391574 - 2009; data zamieszczenia: 10.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy w Warszawie-Grochów , ul. Chłopickiego 71A, 04-275 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6105541, faks 022 6734501.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Areszt Śledczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kursu przyuczajacego do zawodu brukarza i kucharza małej gastronomii oraz szkoleń w zakresie aktywizacji zawodowej. 220/12/09/PKOL.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie przeprowadzenia kursów przyuczających do zawodu i zajęć aktywizacyjnych (CPV 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego ) 1. Kurs Brukarz: - ilość osób na jednym kursie - 12 osób; - ilość kursów - 1; - ilość godzin na kursie - 80 godzin(zajęcia teoretyczne - 16 godzin, zajęcia praktyczne - 64 godziny); - miejsce prowadzenia kursu - Areszt Śledczy Warszawa - Grochów; - termin realizacji kursu - listopad/grudzień 2009 roku, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00 z uwzględnieniem wymaganych przerw międzylekcyjnych oraz z wyłączeniem świąt. Program kursu: - użytkowanie eksploatacyjne/dokumentacja techniczna, - ogólne wiadomości o budownictwie drogowym, - materiały stosowane w robotach drogowych, - technologia robót brukarskich, - maszyny i urządzenia w robotach brukarskich - BHP przy robotach brukarskich - zasady obmiarowania robót brukarskich Zamawiający zapewnia: - salę szkoleniową; - sprzęt audiowizualny (komputer/y, rzutnik multimedialny, ekran projekcyjny, telewizor, odtwarzacz DVD); - sprzęt i narzędzia zakupione ze środków finansowych projektu w ramach kursu Brukarz; - odzież ochronną dla kursu brukarskiego. Od wykonawcy wymaga się: 1. Materiałów szkoleniowych z wykorzystaniem nowoczesnych metod nauczania w formie prezentacji multimedialnych oraz wyposażenie w niezbędne materiały dydaktyczne(skrypt lub podręcznik zgodnie z tematyką kursu oraz artykuły piśmiennicze niezbędne do prowadzenia notatek); 2. Prowadzić odrębną dokumentacje przebiegu kształcenia: - program nauczania, zawierający w szczególności nazwę i zakres kursu, czas trwania i sposób organizacji, wymagania wstępne dla uczestników, cele kształcenia, plan nauczania określający nazwę zajęć edukacyjnych z uwzględnieniem części teoretycznej i praktycznej, treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, wykaz literatury oraz niezbędnych środków oraz materiałów dydaktycznych, określenie sposobu sprawdzania efektów szkolenia; - dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności, wymiar godzin zajęć edukacyjnych i tematy zajęć edukacyjnych; - protokół z egzaminu; - rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających uczestnictwo w kursie i uzyskanie kwalifikacji; 3. Dokumentacja szkoleniowa powinna zawierać logo firmy prowadzącej kurs oraz źródła jej finansowania(zapis: Szkolenie zostało sfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 1.3.4 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 oraz być opatrzona odpowiednimi logotypami.); 4. Materiały biurowe niezbędne przy zajęciach teoretycznych; 5. Materiałów do przeprowadzenia zajęć praktycznych - kurs brukarza: - 100 m2 kostki brukowej koloru szarego, - krawężniki - piach, cement, kruszywo, inne materiały potrzebne do podbudowy - wszystko w ilości niezbędnej do zachowania normy technologicznej z krajowymi przepisami oraz inne materiały niezbędne do prawidłowej pracy urządzeń brukarskich. 6. Koszty materiałów niezbędnych do przeprowadzenia zajęć praktycznych w/w kursu nie mogą przekroczyć 40% wartości całkowitej kursu; 7. Materiały niezbędne do przeprowadzenia zajęć praktycznych po ich zakończeniu przechodzą na własność Aresztu Śledczego; 8. Wykonania badań lekarskich dla wszystkich uczestników szkolenia oraz zobowiązuje się do ich ubezpieczenia od NNW podczas trwania szkolenia; 9. Pisemnego oświadczenia Wykonawcy o posiadaniu zdolności do przeprowadzania kursów przyuczających do zawodu na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 roku w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych; 10. Programu szkolenia wraz z listami obecności uczestników kursu, notatki z wykonania przedmiotu zamówienia, protokołu z egzaminu końcowego; 11. Wzoru zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskania kwalifikacji; 12. Każdy uczestnik po ukończeniu kursu otrzyma zaświadczenie o ukończeniu kursu, według wzoru w załączniku nr 1 do Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz.216); 13. Wydanie uczestnikom kursu dokumentu o ukończeniu szkolenia powinno zawierać informację o realizowaniu kursu w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki; 14. Przetwarzania danych osobowych zgodnie z przepisami wynikającymi z Ustawy o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku; 15. Warunkiem ukończenia kursu jest min. 80% frekwencja uczestnika kursu w zajęciach; 16. Otrzymanie tego zaświadczenia przez osobę przeszkoloną jest warunkiem zapłaty za jej przeszkolenie; 17. Elementem oferty jest preliminarz kursu obejmujący szczegółowy kosztorys oraz zawartość programową; 18. Cena kursu powinna zawierać podatek VAT i obejmować koszty osobowe, badań lekarskich i ubezpieczenia, materiałów, pomocy dydaktycznych; 19. Umożliwia się wykonawcy zamówienia powierzenie realizacji części przedmiotu zamówienia innym podmiotom - umowa taka powinna zawierać dodatkowe postanowienia zobowiązujące wykonawcę zamówienia do umieszczenia w treści umów zawieranych z podwykonawcami następujących postanowień: - zobowiązania podwykonawcy do przechowywania dokumentacji dotyczącej realizowanego zamówienia do końca 2020 r.; - postanowienia o możliwości kontroli prawidłowości realizacji zamówienia przez instytucje zewnętrzne uprawnione do kontroli beneficjenta; - postanowienia o możliwości kontroli prawidłowości realizacji zamówienia przez jednostkę organizacyjną SW, okręgowy inspektorat SW lub Centralny Zarząd; - identyfikacji źródeł finansowania umowy lub opatrzenia jej logotypami umożliwiającymi taką identyfikację. 2. Kurs Kucharz małej gastronomii: - ilość osób na jednym kursie - 12 osób; - ilość kursów - 1; - ilość godzin na kursie - 80 godzin(zajęcia teoretyczne - 16 godzin, zajęcia praktyczne - 64 godziny); - miejsce prowadzenia kursu - Areszt Śledczy Warszawa - Grochów; - termin realizacji kursu - listopad/grudzień 2009 roku, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00 z uwzględnieniem wymaganych przerw międzylekcyjnych oraz z wyłączeniem świąt. Program kursu: - bezpieczeństwo i higiena pracy w zawodzie kucharz - obsługa maszyn i urządzeń - przechowywanie surowców, półproduktów, gotowych wyrobów kulinarnych i napojów - planowanie i organizowanie produkcji gastronomicznej - sporządzanie potraw, półproduktów i napojów kulinarnych z uwzględnieniem wiedzy o żywności i żywieniu Zamawiający zapewnia: - salę szkoleniową; - sprzęt audiowizualny (komputer/y, rzutnik multimedialny, ekran projekcyjny, telewizor, odtwarzacz DVD); - pomieszczenie przeznaczone do zajęć praktycznych w ramach kursu Kucharz małej gastronomii, na wyposażeniu której będzie kuchenka elektryczna czteropalnikowa z piekarnikiem; Od wykonawcy wymaga się: 1. Materiałów szkoleniowych z wykorzystaniem nowoczesnych metod nauczania w formie prezentacji multimedialnych oraz wyposażenie w niezbędne materiały dydaktyczne (skrypt lub podręcznik zgodnie z tematyką kursu oraz artykuły piśmiennicze niezbędne do prowadzenia notatek); 2. Prowadzić odrębną dokumentacje przebiegu kształcenia: - program nauczania, zawierający w szczególności nazwę i zakres kursu, czas trwania i sposób organizacji, wymagania wstępne dla uczestników, cele kształcenia, plan nauczania określający nazwę zajęć edukacyjnych z uwzględnieniem części teoretycznej i praktycznej, treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, wykaz literatury oraz niezbędnych środków oraz materiałów dydaktycznych, określenie sposobu sprawdzania efektów szkolenia. - dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności, wymiar godzin zajęć edukacyjnych i tematy zajęć edukacyjnych; - protokół z egzaminu; - rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających uczestnictwo w kursie i uzyskanie kwalifikacji; 3. Dokumentacja szkoleniowa powinna zawierać logo firmy prowadzącej kurs oraz źródła jej finansowania(zapis: Szkolenie zostało sfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 1.3.4 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 oraz być opatrzona odpowiednimi logotypami.); 4. Materiały biurowe niezbędne przy zajęciach teoretycznych; 5. Narzędzi i materiałów do przeprowadzenia zajęć praktycznych w postaci produktów spożywczych zgodnych z założonym harmonogramem zajęć oraz w ilości umożliwiającej prawidłowe przygotowanie potraw - kurs kucharza małej gastronomii; 6. Koszty materiałów niezbędnych do przeprowadzenia zajęć praktycznych w/w kursów nie mogą przekroczyć 40% wartości całkowitej kursu; 7. Odzieży ochronnej dla kursu Kucharz małej gastronomii; 8. Do kosztów materiałów do zajęć praktycznych nie wlicza się kosztów odzieży ochronnej; 9. Odzież ochronna oraz materiały niezbędne do przeprowadzenia zajęć praktycznych po ich zakończeniu przechodzą na własność Aresztu Śledczego; 10. Wykonania badań lekarskich dla wszystkich uczestników szkolenia oraz zobowiązuje się do ich ubezpieczenia od NNW podczas trwania szkolenia; 11. Wykonania badań na nosicielstwo SS niezbędnych do przeprowadzenia kursu Kucharz małej gastronomii; 12. Pisemnego oświadczenia Wykonawcy o posiadaniu zdolności do przeprowadzania kursów przyuczających do zawodu na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 roku w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych; 13. Programu szkolenia wraz z listami obecności uczestników kursu, notatki z wykonania przedmiotu zamówienia, protokołu z egzaminu końcowego; 14. Wzoru zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskania kwalifikacji; 15. Każdy uczestnik kursu otrzyma zaświadczenie o ukończeniu kursu, według wzoru w załączniku nr 1 do Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz.216); 16. Wydanie uczestnikom kursu dokumentu o ukończeniu szkolenia powinno zawierać informację o realizowaniu kursu w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki; 17. Przetwarzania danych osobowych zgodnie z przepisami wynikającymi z Ustawy o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku; 18. Warunkiem ukończenia kursu jest min. 80% frekwencja uczestnika kursu w zajęciach; 19. Otrzymanie tego zaświadczenia przez osobę przeszkoloną jest warunkiem zapłaty za jej przeszkolenie; 20. Elementem oferty jest preliminarz kursu obejmujący szczegółowy kosztorys oraz zawartość programową; 21. Cena kursu powinna zawierać podatek VAT i obejmować koszty osobowe, badań lekarskich (dopuszczających do kursu i nosicielstwo SS) i ubezpieczenia, materiałów, pomocy dydaktycznych oraz odzieży ochronnej; 22. Umożliwia się wykonawcy zamówienia powierzenie realizacji części przedmiotu zamówienia innym podmiotom - umowa taka powinna zawierać dodatkowe postanowienia zobowiązujące wykonawcę zamówienia do umieszczenia w treści umów zawieranych z podwykonawcami następujących postanowień: - zobowiązania podwykonawcy do przechowywania dokumentacji dotyczącej realizowanego zamówienia do końca 2020 r.; - postanowienia o możliwości kontroli prawidłowości realizacji zamówienia przez instytucje zewnętrzne uprawnione do kontroli beneficjenta; - postanowienia o możliwości kontroli prawidłowości realizacji zamówienia przez jednostkę organizacyjną SW, okręgowy inspektorat SW lub Centralny Zarząd; - identyfikacji źródeł finansowania umowy lub opatrzenia jej logotypami umożliwiającymi taką identyfikację. 3. Aktywizacja zawodowa Podstawy obsługi komputera: - ilość osób na jednym kursie - 12 osób; - ilość kursów - 2; - ilość godzin na kursie - 24 godzin; - miejsce prowadzenia kursu - Areszt Śledczy Warszawa - Grochów; - termin realizacji kursu - listopad/grudzień 2009 roku, od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt w godzinach od 8.00 do 16.00 z uwzględnieniem wymaganych przerw międzylekcyjnych (godzinę lekcyjną należy traktować jako jednostkę 45-cio minutową) oraz z wyłączeniem świąt. Zamawiający zapewnia: - salę szkoleniową; - sprzęt audiowizualny (rzutnik multimedialny, ekran projekcyjny, telewizor, odtwarzacz DVD); - pomieszczenie przeznaczone do zajęć praktycznych. - 11 stanowisk komputerowych wraz z komputerami i stanowisko komputerowe dla prowadzącego. Od wykonawcy wymaga się: 1. Materiałów szkoleniowych z wykorzystaniem nowoczesnych metod nauczania w formie prezentacji multimedialnych oraz wyposażenie w niezbędne materiały dydaktyczne; 2. Prowadzić odrębną dokumentacje przebiegu kształcenia: - program nauczania, zawierający w szczególności nazwę i zakres kursu, czas trwania i sposób organizacji, wymagania wstępne dla uczestników, cele kształcenia, plan nauczania określający nazwę zajęć edukacyjnych z uwzględnieniem części teoretycznej i praktycznej, treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, wykaz literatury oraz niezbędnych środków oraz materiałów dydaktycznych, określenie sposobu sprawdzania efektów szkolenia. - dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności, wymiar godzin zajęć edukacyjnych i tematy zajęć edukacyjnych; - protokół z egzaminu; - rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających uczestnictwo w kursie i uzyskanie kwalifikacji; 3. Dokumentacja szkoleniowa powinna zawierać logo firmy prowadzącej kurs oraz źródła jej finansowania(zapis: Szkolenie zostało sfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 1.3.4 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 oraz być opatrzona odpowiednimi logotypami.); 4. Prowadzący we własnym zakresie zapewni sobie komputer do prowadzenia zajęć; 5. Materiały biurowe niezbędne przy zajęciach teoretycznych; 6. Koszty materiałów niezbędnych do przeprowadzenia zajęć praktycznych w/w kursów nie mogą przekroczyć 40% wartości całkowitej kursu; 7. Kurs zostanie przeprowadzony w oparciu o wymagania wynikające ze stosownych przepisów i zakończony egzaminem; 8. Programu szkolenia wraz z listami obecności uczestników kursu, notatki z wykonania przedmiotu zamówienia, protokołu z egzaminu końcowego; 9. Wzoru zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia; 10. Każdy uczestnik kursu otrzyma zaświadczenie o ukończeniu kursu, według wzoru w załączniku nr 1 do Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz.216); 11. Wydanie uczestnikom kursu dokumentu o ukończeniu szkolenia powinno zawierać informację o realizowaniu kursu w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki; 12. Przetwarzania danych osobowych zgodnie z przepisami wynikającymi z Ustawy o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku; 13. Warunkiem ukończenia kursu jest min. 80% frekwencja uczestnika kursu w zajęciach; 14. Otrzymanie tego zaświadczenia przez osobę przeszkoloną jest warunkiem zapłaty za jej przeszkolenie; 15. Elementem oferty jest preliminarz kursu obejmujący szczegółowy kosztorys oraz zawartość programową; 16. Cena kursu powinna zawierać podatek VAT i obejmować koszty osobowe, materiałów, pomocy dydaktycznych; 17. Umożliwia się wykonawcy zamówienia powierzenie realizacji części przedmiotu zamówienia innym podmiotom - umowa taka powinna zawierać dodatkowe postanowienia zobowiązujące wykonawcę zamówienia do umieszczenia w treści umów zawieranych z podwykonawcami następujących postanowień: - zobowiązania podwykonawcy do przechowywania dokumentacji dotyczącej realizowanego zamówienia do końca 2020 r.; - postanowienia o możliwości kontroli prawidłowości realizacji zamówienia przez instytucje zewnętrzne uprawnione do kontroli beneficjenta; - postanowienia o możliwości kontroli prawidłowości realizacji zamówienia przez jednostkę organizacyjną SW, okręgowy inspektorat SW lub Centralny Zarząd; - identyfikacji źródeł finansowania umowy lub opatrzenia jej logotypami umożliwiającymi taką identyfikację..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się WYKONAWCY, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 Ustawy. Zamawiający uzna, że wykonawca: a. posiada uprawnienia do wykonywania działalności, jeżeli: 1) przedmiot zamówienia znajduje się w jego zakresie działalności określonym zapisami właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 2) posiadają wpis do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez właściwy wojewódzki urząd pracy, co jest warunkiem udzielenia Zamówienia zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 Nr 69, poz. 415 z późn. zm.), b. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wynikać to będzie ze złożonego oświadczenia - załącznik nr 2, c. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli wynikać to będzie ze złożonego oświadczenia - załącznik nr 2, d. nie podlega wykluczeniu z postępowania, jeżeli wynikać to będzie ze złożonego oświadczenia - załącznik nr 2,.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda złożenia do oferty niżej wymienionych dokumentów i oświadczeń: 1) Oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, 2) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22, ust. 1 ustawy - załącznik nr 2, 4) Aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez właściwy wojewódzki urząd pracy, co jest warunkiem udzielenia Zamówienia zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 Nr 69, poz. 415 z późn. zm.), 5) Dokumentów potwierdzających uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają one z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 6) Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gow.pl/index.php/zamowienia.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Areszt Śledczy w Warszawie - Grochowie ul. Chłopickiego 71 a, 04 -275 Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Areszt Śledczy w Warszawie - Grochowie ul. Chłopickiego 71 a, 04 -275 Warszawa - pok. nr 4 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Środki na realizacje kursów pochodzą z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kurs przyuczający do zawodu Brukarz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kurs Brukarz: - ilość osób na jednym kursie - 12 osób; - ilość kursów - 1; - ilość godzin na kursie - 80 godzin(zajęcia teoretyczne - 16 godzin, zajęcia praktyczne - 64 godziny); - miejsce prowadzenia kursu - Areszt Śledczy Warszawa - Grochów; - termin realizacji kursu - listopad/grudzień 2009 roku, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00 z uwzględnieniem wymaganych przerw międzylekcyjnych oraz z wyłączeniem świąt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kurs przyuczający do zawodu Kucharz małej gastronomii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs Kucharz małej gastronomii: - ilość osób na jednym kursie - 12 osób; - ilość kursów - 1; - ilość godzin na kursie - 80 godzin(zajęcia teoretyczne - 16 godzin, zajęcia praktyczne - 64 godziny); - miejsce prowadzenia kursu - Areszt Śledczy Warszawa - Grochów; - termin realizacji kursu - listopad/grudzień 2009 roku, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00 z uwzględnieniem wymaganych przerw międzylekcyjnych oraz z wyłączeniem świą.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 2 Kursy aktywizacji zawodowej Podstawy obsługi komputera.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aktywizacja zawodowa Podstawy obsługi komputera: - ilość osób na jednym kursie - 12 osób; - ilość kursów - 2; - ilość godzin na kursie - 24 godzin; - miejsce prowadzenia kursu - Areszt Śledczy Warszawa - Grochów; - termin realizacji kursu - listopad/grudzień 2009 roku, od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt w godzinach od 8.00 do 16.00 z uwzględnieniem wymaganych przerw międzylekcyjnych (godzinę lekcyjną należy traktować jako jednostkę 45-cio minutową) oraz z wyłączeniem świąt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.