eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milejów › budowa ciągu pieszego w centrum wsi,w miejscowości Łańcuchów-Gmina Milejów



Ogłoszenie z dnia 2006-07-31

POZYCJA 39142

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Milejów: budowa ciągu pieszego w centrum wsi,w miejscowości Łańcuchów-Gmina Milejów Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Milejów, do kontaktów: Alicja Dudek www.milejow.pl, ul. Partyzancka 13A, 21-020 Milejów, woj. lubelskie, tel. 081 7572026, fax 081 7572385, e-mail: inwestycje@milejow.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.milejow.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Gmina Milejów, Dudek, ul. Partyzancka 13 A, 21-020 Milejów, woj. lubelskie, tel. (081) 75 72 026 w.35, fax (081) 75 72 385, e-mail: inwestycje@milejow.pl, www.milejow.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Inne:administarcja publiczna-infrastruktura drogowa. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa ciągu pieszego w centrum wsi,w miejscowości Łańcuchów-Gmina Milejów. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Łańcuchów-Gmina Milejów. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa ciągu pieszego o długości 1680 m i zmiennej szerokości od 1 do 2 m 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1)wypełniony formularz ofertowy, 2) oświadczenie zgodne z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3) zaakceptowany wzór umowy, 4) wykaz zrealizowanych prac o podobnym charakterze na kwotę min. 150 tys zł. zrealizowanych w okresie 2003-2006 (należy wykazać co najmniej jedną inwestycję o wartości min. 150 tys. zł.brutto w zakresie budowy chodników i dróg z kostki brukowej-wraz z referencjami, 5)zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków i opłat, 6) zaświadczenie z ZUS o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne , 7) ksero uprawnień kierownika budowy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Ciąg pieszy wykonany z kostki betonowej o długości 1680 m i zmiennej szerokości. Zakres do wykonania zgodnie z projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, sztuką budowlaną i wiedzą techniczną 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 06.09.2006; lub data zakończenia: 15.10.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 5000 zł należy wpłacić na konto SBP Piaski O/Milejów 86868900074000009520000040, wadium może być wniesione w formach wskazanych w ustawie Prawo zamówień publicznych 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1) wniesienie wadium, 2) kosztorys ofertowy wykonany na podstawie załączonego do SIWZ przedmiaru robót, 3) oświadczenie o akceptacji dokumentów przetargowych, 4) informacja z banku potwierdzająca zdolność finansowania inwestycji o wartości min. 150 tys. zł ( dotyczy korzystania z kredytu , środków na rachunkach bankowych, funduszy) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wymagane zaświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu złożenia ofert

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.milejow.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: W przypadku dostarczenia SIWZ w formie papierowej dodatkowym kosztem będzie cena za wykonanie kserokopii projektu budowlanego , przesyłka za pobraniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 25.08.2006, godzina 10:10, Sala Konferencyjna Urzędu Gminy 21-020 Milejów ul. Partyzancka 13 A.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Inwestycja jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej z Sektorowego Programu Operacyjnego Odnowa wsi oraz zachowanie i ochrona dziedzictwa kulturowego 2) Informacje dodatkowe: brak 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 24.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.