eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › remont kapitalny Stołówki Studenckiej nr 13 wraz z przeniesieniem sali wykładowej Instytutu Matematyki w budynku 10-36 ul. Warszawska 24 w Krakowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-07-31

POZYCJA 39135

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kraków: remont kapitalny Stołówki Studenckiej nr 13 wraz z przeniesieniem sali wykładowej Instytutu Matematyki w budynku 10-36 ul. Warszawska 24 w Krakowie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych, do kontaktów: mgr Anna Gardowska-Brudnik mgr Zofia Gajewska mgr inz. arch. Anna Sieńkowska, ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6282641, fax 012 6282072, e-mail: zampub@pk.edu.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): zampub@pk.edu.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Remont kapitalny Stołówki Studenckiej nr 13 wraz z przeniesieniem sali wykładowej Instytutu Matematyki w budynku 10-36 ul. Warszawska 24 w Krakowie., mgr Anna Gardowska-Brudnik, 31-155 Kraków, ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 628-22-84, fax 012 628-20-72, e-mail: zampub@pk.edu.pl, www.pk.edu.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont kapitalny Stołówki Studenckiej nr 13 wraz z przeniesieniem sali wykładowej Instytutu Matematyki w budynku 10-36 ul. Warszawska 24 w Krakowie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Politechnika Krakowska, ul. Warszawska 24 Stołówka Studencka nr 13. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres remontu obejmuje n/w pomieszczenia według projektu budowlanego- Załącznik nr 1 do SIWZ, który w wersji elektronicznej zamieszczony jest na stronie www.pk.edu.pl/zampub Piwnica; pomieszczenie 1.2,1.3, 1.4, D2, P.K.,1.6,1.7,1.8,1.9,1.10,1.11,1.12,1.13 9 wraz z przebiciem do pom. 1.14) przebicie w 1.19 z zamurowaniem, 121,1.22,1.23,1.24 0.33 Parter: Wszystkie pomieszczenia oprócz:K1,0.1,0.2,0.3,0.35,0.36,0.37,0.38,0.29,0.40,0.41,0.42,K2,PK pomieszczeń biurowych. - należy wykonać otwór okienny w pom.0.42 - w wymienionych pomieszczeniach należy wykonać: roboty budowlane: wyburzenia, zamurowania, prace fliziarskie, prace posadzkowe (tylko w pom. sanitarnych i zaplecza kuchennego na parterze), prace malarskie, sufity podwieszane instalacje wod-kan, gaz instalacje wentylacji mechanicznej instalacje elektryczne Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ, który w wersji elektronicznej zamieszczony jest na stronie www.pk.edu.pl/zampub 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiający wymaga by Wykonawca na roboty budowlane udzielił gwarancji na okres nie krótszy niż 3 lata.Wykonawca wszystkie instalacje wykonał w zakresie umożliwiającym korzystanie z pomieszczeń objętych remontem budowlanym, Wykonawca dokonał zakupu i montażu wyposażenia technologicznego kuchni, Wykonawca ponosił koszty eksploatacji (opomiarowanie pobieranych mediów), Wykonawca opracował plan zagospodarowania budowy oraz BIOZ i uzgodnił go z Zamawiającym, Wykonawca zabezpieczył i oznakował prowadzone roboty oraz dbał o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji zadania Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przejęcia placu budowy. Wykonawca zapewnił dozór ppoż w czasie wykonywania prac spawalniczych i innych zagrażających bezpieczeństwu pożarowemu. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych , sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Remont kapitalny Stołówki Studenckiej wraz z przeniesieniem sali wykładowej Instytutu Matematyki w budynku 10-36, ul. Warszawska 24 w Krakowie 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.11.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu nie jest przewidziane wnoszenie wadium. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, to jest: Wykonawca musi wykazać, że do realizacji zamówienia dysponuje odpowiednimi zasobami osobowymi w tym : a) kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane do prowadzenia robót budowlanych bez ograniczeń, przynależnym do Izby Inżynierów Budownictwa, b) kierownikiem robót branży elektrycznej, który posiada uprawnienia budowlane w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych, przynależnym do Izby Inżynierów Budownictwa, c) kierownikiem robót branży sanitarnej, który posiada uprawnienia budowlane w zakresie instalacji sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacji, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, przynależnym do Izby Inżynierów Budownictwa, 2. zrealizowali w ostatnich 5 latach co najmniej 3 zamówienia na podobne zadania odpowiadające swoim rodzajem oraz wartością nie mniejszą niż 800.000,00. zł dla każdego zamówienia, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie, ( przez pojęcie \podobne zadania\ Zamawiający rozumie, że Wykonawca zrealizował zamówienie jako generalny wykonawca i wybudował lub zmodernizował lub rozbudował obiekt o użyteczności publicznej w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75, poz.690 § 3 pkt 6 z późn. zmianami ) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, to jest: 1. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 800.000, 00 zł, 2. wykażą wskaźnik płynności bieżącej jako stosunek aktywów obrotowych do zobowiązań krótkoterminowych za rok 2005 o wartości większej lub równej 1,2 3. wykażą sprzedaż na poziomie nie mniejszym niż 1,0 mln. zł netto w każdym roku w latach 2003-2005. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana w oparciu o oświadczenia Wykonawcy i dokumenty wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, potwierdzające ich spełnienie wymienione w pkt 11 niniejszej SIWZ, na zasadzie \spełnia - nie spełnia\. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wypełniony formularz ofertowy, oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 24 i art. 22 ust 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 5wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 6dokumenty stwierdzające aktualne uprawnienia kierowników robót budowlanych, elektrycznych, sanitarnych oraz zaświadczenie o ich przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, 8polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 9 informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, na kwotę nie mniejszą niż 800.000,00 zł wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, oświadczenie finansowe

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pk.edu.pl/zampub. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2006 godzina 08:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 25.08.2006, godzina 09:00, Politechnika Krakowska, ul. Warszawska 24, budynek 10-24, Ip. pk. 110.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 24.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.