eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hażlach › budowa kanalizacji odprowadzającej oczyszczone ścieki sanitarne z oczyszczalni w Pogwizdowie poprzez pompownię do rzeki Olzy



Ogłoszenie z dnia 2005-08-04

POZYCJA 39120

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Hażlach: budowa kanalizacji odprowadzającej oczyszczone ścieki sanitarne z oczyszczalni w Pogwizdowie poprzez pompownię do rzeki Olzy

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Hażlach, do kontaktów: Machej Rafał, ul. Główna 57, 43-419 Hażlach, woj. śląskie, tel. 033 8569555, fax 033 8524211, e-mail: hazlach@ug.pl, www.hazlach.ug.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa kanalizacji odprowadzającej oczyszczone ścieki sanitarne z oczyszczalni w Pogwizdowie poprzez pompownię do rzeki Olzy. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji odprowadzającej oczyszczone ścieki sanitarne z oczyszczalni w Pogwizdowie poprzez pompownię do rzeki Olzy obejmująca: - kanalizację z rur PVC O 315 x 9,2 mm o długości 442,00 m, - kanalizację tłoczna z PE O 125 x 7,1 mm o długości 374,00 m, - pompownię ze średniogodzinnym przepływem 50 m sześc./h Wyżej wymieniony przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Wykonanie robót budowlanych, 2. Dostawę i montaż materiałów i urządzeń, 3. Opracowanie dokumentacji powykonawczej, 4. Uzyskanie zgody na eksploatację (zgłoszenie zakończenia robót), Szczegółowy zakres robót jest określony w projekcie budowlanym dostępnym do wglądu w siedzibie Zamawiającego w godzinach pracy Urzędu i w specyfikacji technicznej. Uwaga! Zastosowane materiały i urządzenia powinny być takie same, lub mieć parametry równoważne parametrom określonym w dokumentacji budowlanej i specyfikacji technicznej. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Pogwizdów. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych Oryginalny kod CPV: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: 1. Wykonanie robót budowlanych, 2. Dostawę i montaż materiałów i urządzeń, 3. Opracowanie dokumentacji powykonawczej, 4. Uzyskanie zgody na eksploatację (zgłoszenie zakończenia robót). 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 19.12.2005;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 7 000,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Do wypełnionego formularza oferty (załącznik nr 1 do siwz) winny być dołączone następujące dokumenty: a) oświadczenie Wykonawcy przystępującego do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2; b) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3; wraz z informacją z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, (informacja o osobie i informacja o podmiocie zbiorowym), c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie; w przypadku składania oferty przez konsorcjum, do oferty musi być załączona Umowa Konsorcyjna, która musi zawierać: określenie celu gospodarczego, oznaczenie czasu trwania konsorcjum obejmującego okres realizacji zamówienia, gwarancji i rękojmi, wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia oraz upływu czasu gwarancji i rękojmi, zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego. Nie dopuszcza się składania umowy przedwstępnej konsorcjum lub umowy zawartej pod warunkiem zawieszającym; e) kosztorys szczegółowy, f) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; g) wykaz robót za ostatnie 3 lata z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane z należytą starannością; h) kopia dowodu wpłaty wadium. i) wykaz osób należących do kierownictwa firmy i merytorycznego (kluczowego) personelu technicznego - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4; j) zaświadczenie z urzędu skarbowego o braku zaległości podatkowych (wg wzoru i praktyki stosowanej w US); k) zaświadczenie z ZUS o opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne (wg wzoru ZUS); l) referencje banku kredytującego o dostępności do kredytu lub oświadczenie Wykonawcy o braku (zbędności) kredytowania, uzasadnione posiadaniem środków i zdolnością do finansowania (kredytowania) zadania; m) informacja za ostatni rok określająca obroty, zysk oraz zobowiązania i należności ogółem.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 12.09.2005, cena - 30,00 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 12.09.2005 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 12.09.2005, godzina 13:00, siedziba zamawiającego pok. nr 1.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 22.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.