Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-26
Zielona Góra: Wykonanie i dostawa mebli biurowych na potrzeby projektów :
Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej subregionu gorzowskiego i
Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej subregionu zielonogórskiego
oraz mebli na potrzeby Funduszu Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych
w Zielonej Górze.
Numer ogłoszenia: 391074 - 2013; data zamieszczenia: 26.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Zielonej Górze , ul. Wyspiańskiego 15, 65-036 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 456 56 10; 456 76 93, faks 68 327 01 11.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup.zgora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa mebli biurowych na potrzeby projektów : Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej subregionu gorzowskiego i Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej subregionu zielonogórskiego oraz mebli na potrzeby Funduszu Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych w Zielonej Górze..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest:część 1 - wykonanie i dostawa mebli biurowych na potrzeby projektu Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej subregionu gorzowskiego, część 2 - wykonanie i dostawa mebli biurowych na potrzeby projektu Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej subregionu zielonogórskiego, część 3 - wykonanie i dostawa mebli biurowych na potrzeby Funduszu Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych w Zielonej Górze. Miejsce wykonania zamówienia: w części 1 dostawa nastąpi do siedziby OWES w Gorzowie Wlkp., w 2 części zamówienia - do siedziby OWES w Zielonej Górze, w 3 części zamówienia - do siedziby WUP w Zielonej Górze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załącznikach do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.12.10.00-6, 39.11.20.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie powyższego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie powyższego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie powyższego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie powyższego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie powyższego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian istotnych warunków umowy w zakresie terminów i sposobu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, niemożliwych uprzednio do przewidzenia, a także w zakresie przedmiotu umowy, w przypadku gdy zmiany będą korzystne dla Zamawiającego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wup.zgora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy w Zielonej Górze , ul. Wyspiańskiego 15, 65-036 Zielona Góra, sekretariat pok. 210.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2013 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Zielonej Górze , ul. Wyspiańskiego 15, 65-036 Zielona Góra, sekretariat pok. 210.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W pierwszej i drugiej części zamówienia zadanie finansowane jest w ramach projektów Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej subregionu gorzowskiego oraz Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej subregionu zielonogórskiego, współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Poddziałanie 7.2.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie i dostawa mebli biurowych na potrzeby projektu Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej subregionu gorzowskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w zał. nr 1A do SIWZ. Dostawa i montaż mebli nastąpi do siedziby OWES w Gorzowie Wlkp.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.12.10.00-6, 39.11.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie i dostawa mebli biurowych na potrzeby projektu Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej subregionu zielonogórskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w zał. nr 1B do SIWZ. Dostawa i montaż mebli nastąpi do siedziby OWES w Zielonej Górze.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.12.10.00-6, 39.11.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie i dostawa mebli biurowych na potrzeby Wydziału ds. Funduszu Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w zał 1C do SIWZ. Dostawa i montaż nastąpi w siedzibie WUP w Zielonej Górze.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.12.10.00-6, 39.11.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych z usługami na działce nr 658/2 obręb 0022 przy ul. Magnackiej w Zielonej Górze
- WYKONANIE USŁUG W ZAKRESIE PRZEGLĄDU I KONTROLI URZĄDZEŃ KLIMATYZACYJNYCH ORAZ URZĄDZEŃ WENTYLACYJNYCH
- WYKONANIE USŁUG ELEKTRYCZNYCH W OBIEKTACH UZ
- USŁUGA MONITORINGU SKŁADOWISKA ODPADÓW KOMUNALNYCH ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O. W ZIELONEJ GÓRZE
- Obsługa instruktorska do prowadzenia zajęć nauki i doskonalenia pływania
- Wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji oraz dostosowaniu części Budynku "N" Szpitala Uniwersyteckiego w Zielonej Górze Sp. z o.o. (ul. Zyty 26) - 393 m2 p.c. (...)
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup mebli" KU.2301.158.2025
- Dostawa i montaż wyposażenia do pomieszczeń Gminnego Żłobka w Nowogródku Pomorskim
- Dostawa mebli biurowych II
- Dosprzętowienie i modernizacja wielospecjalistycznej przychodni ambulatoryjnej oraz nowopowstającego POZ - Doposażenie przestrzeni pacjenta i lekarza POZ II.
- DOSTAWA MEBLI DO AWF WARSZAWA
- "Zakup, dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia do nowych pomieszczeń Żłobka Gminnego w Piekoszowie"
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





