eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Usługa druku z dostawą materiałów promocyjnych i publikacji dla Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku w 2016 r

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-02-22

Słupsk: Usługa druku z dostawą materiałów promocyjnych i publikacji dla Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku w 2016 r
Numer ogłoszenia: 39106 - 2016; data zamieszczenia: 22.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 336536 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku, ul. Dominikańska 5-9, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8424081/82 w. 320, 8463020, faks 059 8426518.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa druku z dostawą materiałów promocyjnych i publikacji dla Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku w 2016 r.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne usługi przygotowania projektu, składu, druku, adiustacji tekstu, sprawdzenia pod względem językowym i gramatycznym materiałów promocyjnych i publikacji dla Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku w 2016 r. 2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na trzy część obejmujące usługi przygotowania projektu, składu, druku, adiustacji tekstu, sprawdzenia pod względem językowym i gramatycznym następujących materiałów promocyjnych: Część 1 - drobnych druków: ulotek, plakatów, afiszy, biletów, folderów, składanek, zaproszeń, pocztówek, teczek papierowych, notatników, zakładek reklamowych i kalendarzy. Szczegółowy opis części 1 przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy stanowiący załącznik nr 2.1. do SIWZ; Część 2 - książek, broszur, informatorów, katalogów, przewodników i teczek edukacyjnych. Szczegółowy opis części 2 przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy stanowiący załącznik nr 2.2. do SIWZ; Część 3 - materiałów z sesji naukowej i konferencji..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane 79.81.00.00 - Usługi drukowania 79.82.00.00 - Usługi związane z drukowaniem .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Usługi przygotowania projektu, składu, druku, adiustacji tekstu, sprawdzenia pod względem językowym i gramatycznym następujących materiałów promocyjnych: Część 1 - drobnych druków: ulotek, plakatów, afiszy, biletów, folderów, składanek,zaproszeń, pocztówek, teczek papierowych, notatników, zakładek reklamowych i kalendarzy.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Reklamowo Doradcza BASTET, 76-200 Słupsk, ul. Moniuszki 7/36, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 53732,64

  • Oferta z najniższą ceną: 53732,64 / Oferta z najwyższą ceną: 66708,71

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: Usługi przygotowania projektu, składu, druku, adiustacji tekstu, sprawdzenia pod względem językowym i gramatycznym następujących materiałów promocyjnych: Część 3 - materiałów z sesji naukowej i konferencji.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Oficyna Drukarska Jacek Chmielewski, 01-142 Warszawa, ul. Sokołowska Nr 12a, 01-142 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 64300,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 33052,43

  • Oferta z najniższą ceną: 33052,43 / Oferta z najwyższą ceną: 33052,43

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.