eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Kompleksową obsługę i wykonanie napraw konserwacyjnych oraz usuwanie awarii w obiektach P R Wrocław

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-02-17

Wrocław: Kompleksową obsługę i wykonanie napraw konserwacyjnych oraz usuwanie awarii w obiektach P R Wrocław
Numer ogłoszenia: 39097 - 2012; data zamieszczenia: 17.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 1394 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Przewozy Regionalne" sp. z o.o. Dolnośląski Zakład Przewozów Regionalnych, ul. Małachowskiego 9, 50-084 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 717 14 00, faks 71 717 55 09.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: transport kolejowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksową obsługę i wykonanie napraw konserwacyjnych oraz usuwanie awarii w obiektach P R Wrocław.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest - kompleksowa obsługa i wykonanie napraw konserwacyjnych oraz usuwanie awarii w obiektach P R Wrocław. Wskazany jak wyżej przedmiot zamówienia , określony w pkt 1 , zgodnie z nomenklaturą określa Wspólny słownik Zamówień ( CPV) : 71 50 00 00-3 - Usługi związane z budownictwem . 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: wykonanie na podstawie każdorazowego zamówienia : naprawę, usuwanie awarii, w obiektach i pomieszczeniach. (Wzór zamówienia zawiera Załącznik nr 7a do SIWZ): 2.1. Budynek Dworca WROCŁAW NADODRZE, pl. Staszica 50, Wrocław, 2.2. Budynek biurowy, pl. Staszica 50, Wrocław, 2.3. Budynek ekspedycji towarowej, pl. Staszica 50, Wrocław, 2.4. Hala PK EZT, ul. Paczkowska 26, Wrocław, 2.5. Zaplecze socjalne Grupa I ul. Paczkowska 26, Wrocław, 2.6. Warsztat - schronisko ul Paczkowska 26, Wrocław 2.7. Pomieszczenia sekcji PRSM w lokomotywowni, ul. Paczkowska 26, Wrocław 2.8. Budynek przy ul. Pułaskiego 50a we Wrocławiu, 2.9. Pomieszczenia w siedzibie Zamawiającego, ul. Małachowskiego 9, Wrocław, 2.10 Pomieszczenia biurowo-magazynowe przy ul. Pułaskiego 48, Wrocław, 2.11 Pomieszczenia w budynku WARS , ul. Paczkowska 26, Wrocław, 2.12 Pomieszczenia kasowe PRSP Wrocław na st. Wrocław Główny, 2.13 Budynek administracyjno - warsztatowy ul. Krakowska 7, Jelenia Góra, 2.14 Budynek za 5 peronem Legnica, 2.15 Magazyn Zakładowy (dawne Laboratorium) ul. Paczkowska 26, Wrocław, 2.16 Instalacje wodociągowe, kanalizacyjne w obrębie działek Zamawiającego w ww lokalizacjach, 2.17 Place i drogi dojazdowe, urządzenia i budowle w obrębie działek Zamawiającego w ww lokalizacjach . Zakres usług związanych z budownictwem obejmuje: 1) Dokonywanie napraw w branżach w specjalności : konstrukcyjno-budowlanej , instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych, instalacyjnej w zakresie sieci, i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, naprawy dachów, robót stolarskich, ciesielskich, robót ślusarskich, robót murarskich oraz innych robót związanych z konserwacją i utrzymaniem obiektów w należytym stanie wraz z usługami transportowymi powiązanymi z zamówieniem.; 2) Dokonywanie napraw awaryjnych w branżach j.w., zabezpieczenie miejsca awarii (w taki sposób, by nie stanowiły zagrożenia dla zdrowia i życia ludzi, mienia oraz zabezpieczenie przed rozszerzeniem się awarii), usuniecie awarii oraz usunięcie skutków awarii; 3) Wykonywanie pomiarów rezystancji izolacji i skuteczności zabezpieczeń przeciwporażeniowych oraz działania wyłączników różnicowo- prądowych; 4) Zamawiający zastrzega sobie, iż zlecając dane zamówienie może określić wymagane materiały i sprzęt i rozwiązania technologiczne odnośnie wykonania usługi. Usługi związane z budownictwem, sposób ich wykonania , materiały, muszą być zgodne z wymaganiami : 4.1 Prawa budowlanego, 4.2 Zastosowane materiały budowlane powinny posiadać: - certyfikaty na znak bezpieczeństwa , aprobaty techniczne, atesty 4.3 Sztuki budowlanej. 5) Dostarczenia materiałów i sprzętu do wykonania przedmiotu umowy w zakresie określonym w zamówieniach. Materiały powinny odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie oraz wymaganiom co do ich jakości, 6) Dysponowania środkami technicznymi , umożliwiającymi zaopatrzenie w energię elektryczną i niezbędne media, w przypadkach gdy będzie to niezbędne a Zamawiający nie będzie posiadał dostępu do mediów o potrzebnych parametrach, Zamawiający zastrzega, iż przed przystąpieniem do wykonania usługi budowlanej, wskaże materiały , które Wykonawca winien odzyskać i złożyć na wskazanym przez Zamawiającego miejscu . Inne nie wskazane Wykonawcy materiały , powinien zutylizować we własnym zakresie i na własny koszt. Polecenia Zamawiającego wskazuje Załącznik nr 7a do SIWZ. 7) Przedmiotem odbioru są usługi związane z budownictwem objęte zamówieniem. Odbiór usługi związanej z budownictwem nastąpi na podstawie złożonego u Zamawiającego kosztorysu powykonawczego w ciągu 3 dni po dniu oznaczonym w zamówieniu, jako zakończenie wykonanej usługi oraz za potwierdzonym protokołem odbioru wykonanej usługi ,bez zastrzeżeń ze strony Zamawiającego (Załącznik nr 8 do SIWZ). Opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączonym projekcie Umowy (Załącznik nr 7 do SIWZ). 8) Zamawiający ustala poniższą procedurę odbioru: - w ciągu 3- dni po upływie terminu wyznaczonego jako dzień wykonania usługi, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kosztorys powykonawczy. Sprawdzony kosztorys jest podstawą do podpisania protokołu odbioru (Załącznik nr 8 do SIWZ). Podpisanie protokołu ze strony Zamawiającego bez zastrzeżeń, jest podstawą do wystawienia faktury. 3. Zlecone usługi będą rozliczane w oparciu o dokumenty rozliczeniowe (kosztorysy powykonawcze sporządzone przez Wykonawcę), za rzeczywiście wykonane i odebrane usługi, przy zachowaniu składników cenotwórczych , określonych w umowie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.50.00.00 - Usługi związane z budownictwem .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Z.U.H. MULTI-INSTAL Wojciech Gałązka, ul. Gajowa 18/14, 50-519 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 120000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 144279,00

  • Oferta z najniższą ceną: 144279,00 / Oferta z najwyższą ceną: 165681,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.