eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa sprzętu komputerowego, audiowizualnego i ksero dla jednostek Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie (oznaczenie sprawyPN/23-09/NA)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-10

Lublin: Dostawa sprzętu komputerowego, audiowizualnego i ksero dla jednostek Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/23-09/NA)
Numer ogłoszenia: 390848 - 2009; data zamieszczenia: 10.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej , Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5375965, faks 081 5375965.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umcs.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, audiowizualnego i ksero dla jednostek Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/23-09/NA).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 1 - dostawa urządzenia wielofunkcyjnego dla jednostki nr 591-09-09 UMCS w Lublinie Część nr 2 - dostawa urządzenia wielofunkcyjnego dla jednostki nr 782-10-09 UMCS w Lublinie Część nr 3 - dostawa urządzenia wielofunkcyjnego dla jednostki nr 804-11-09 UMCS w Lublinie Część nr 4 - dostawa urządzenia wielofunkcyjnego dla jednostek nr 626-09-09 UMCS w Lublinie Część nr 5 - dostawa urządzenia wielofunkcyjnego dla jednostek nr 570-09-09 UMCS w Lublinie Część nr 6 - dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla jednostek nr 655-10-09 i 801-11-09 UMCS w Lublinie Część nr 7 - dostawa projektorów multimedialnych dla jednostki nr 648-09-09 UMCS w Lublinie Część nr 8 - dostawa i instalacja drukarki laserowej dla jednostki nr 657-10-09 UMCS w Lublinie Część nr 9 - dostawa i instalacja skanera dla jednostki nr 641-09-09 UMCS w Lublinie Część nr 10 - dostawa i instalacja skanera dla jednostki nr 659-10-09 UMCS w Lublinie Część nr 11 - dostawa i instalacja komputera PC dla jednostki nr 647-09-09 UMCS w Lublinie Część nr 12 - dostawa i instalacja komputera PC dla jednostki nr 695-10-09 UMCS w Lublinie Część nr 13 - dostawa urządzenia wielofunkcyjnego dla jednostki nr 575-09-09 UMCS w Lublinie Część nr 14 - dostawa urządzenia wielofunkcyjnego dla jednostki nr 638-09-09 UMCS w Lublinie Część nr 15 - dostawa i instalacja skanera dla jednostki nr 574-09-09 UMCS w Lublinie Część nr 16 - dostawa urządzenia wielofunkcyjnego dla jednostki nr 677-10-09 UMCS w Lublinie Część nr 17 - dostawa urządzenia wielofunkcyjnego dla jednostki nr 676-10-09 UMCS w Lublinie Część nr 18 - dostawa i instalacja drukarki dla jednostki nr 717-10-09 UMCS w Lublinie Część nr 19 - dostawa i instalacja skanera dla jednostki nr 716-10-09 UMCS w Lublinie Część nr 20 - dostawa i instalacja laptopa dla jednostki nr 718-10-09 UMCS w Lublinie Część nr 21 - dostawa projektora multimedialnego dla jednostki nr 661-10-09 UMCS w Lublinie Część nr 22 - dostawa projektora multimedialnego dla jednostki nr 698-10-09 UMCS w Lublinie Część nr 23 - dostawa i instalacja komputera PC dla jednostki nr 658-10-09 UMCS w Lublinie Część nr 24 - dostawa i instalacja notebooka dla jednostki nr 704-10-09 UMCS w Lublinie Część nr 25 - dostawa urządzenia wielofunkcyjnego dla jednostek nr 680-10-09 UMCS w Lublinie Część nr 26 - dostawa tablicy interaktywnej wraz z akcesoriami dla jednostek nr 660-10-09 UMCS w Lublinie Część nr 27 - dostawa i instalacja skanera dla jednostki nr 756-10-09 UMCS w Lublinie Część nr 28 - dostawa i instalacja drukarki dla jednostki nr 757-10-09 UMCS w Lublinie Część nr 29 - dostawa aparatu fotograficznego dla jednostki nr 741-10-09 UMCS w Lublinie Część nr 30 - dostawa lustrzanki cyfrowej dla jednostki nr 784-10-09 UMCS w Lublinie Część nr 31 - dostawa zestawów i akcesoriów fotograficznych dla jednostki nr 688-10-09 UMCS w Lublinie Część nr 32 - dostawa i instalacja skanera dla jednostki nr 687-10-09 UMCS w Lublinie Część nr 33 - dostawa aparatu fotograficznego dla jednostki nr 779-10-09 UMCS w Lublinie Część nr 34 - dostawa projektora multimedialnego dla jednostki nr 785-10-09 UMCS w Lublinie Część nr 35 - dostawa urządzenia wielofunkcyjnego dla jednostek nr 775-10-09 UMCS w Lublinie Część nr 36 - dostawa skanera dla jednostki nr 738-10-09 UMCS w Lublinie Część nr 37 - dostawa projektora multimedialnego dla jednostki nr 672-10-09 UMCS w Lublinie Część nr 38 - dostawa projektora multimedialnego dla jednostki nr 768-10-09 UMCS w Lublinie Część nr 39 - dostawa projektora multimedialnego dla jednostki nr 598-09-09 UMCS w Lublinie Część nr 40 - dostawa projektorów multimedialnych dla jednostki nr 764-09-09 UMCS w Lublinie Część nr 41 - dostawa kamery dla jednostki nr 769-10-09 UMCS w Lublinie Część nr 42 - dostawa i instalacja drukarki dla jednostki nr 842-11-09 UMCS w Lublinie Część nr 43 - dostawa i instalacja laptopa dla jednostki nr 841-11-09 UMCS w Lublinie Część nr 44 - dostawa i instalacja drukarki dla jednostki nr 846-11-09 UMCS w Lublinie Część nr 45 - dostawa projektora multimedialnego dla jednostki nr 817-11-09 UMCS w Lublinie Część nr 46 - dostawa i instalacja laptopa dla jednostki nr 841-11-09 UMCS w Lublinie Część nr 47 - dostawa i instalacja jednostki centralnej komputera dla jednostki nr 687-10-09 UMCS w Lublinie Część nr 48 - dostawa i instalacja monitorów LCD dla jednostki nr 687-10-09 UMCS w Lublinie Część nr 49 - dostawa i instalacja notebooków dla jednostki nr 687-10-09 UMCS w Lublinie Część nr 50 - dostawa i instalacja notebooka dla jednostki nr 774-10-09 UMCS w Lublinie Część nr 51 - dostawa i instalacja jednostki centralnej komputera i monitorów dla jednostki nr 763-10-09 UMCS w Lublinie Część nr 52 - dostawa i instalacja serwera dla jednostki nr 845-10-09 UMCS w Lublinie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 32.32.00.00 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 52.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zmówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1) Spełniają warunki art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu w myśl art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy. W przypadku wykonawców występujących wspólnie, każdy jego uczestnik musi spełniać warunki określone w punkcie 1..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie o: a. spełnieniu warunków art. 22 ust. 1, b. nie podleganiu wykluczeniu w myśl art. 24 ust. 1 i ust. 2, złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 3) Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: - Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. -3-, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. -3-. 4) Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt 6 punkt 1, 2, dla każdego partnera z osobna. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów: Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę - osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem-. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 5) Opis oferowanego towaru złożony w postaci umożliwiającej porównanie go z wymaganiami SIWZ określonymi w Załączniku nr 1. W tym celu należy wypełnić kolumnę -Oferowane- w tabeli podanej w Załączniku 1. 6a. Podwykonawcy: W przypadku, gdy Wykonawca zamierza realizować przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.umcs.lublin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UNIWERSYTET MARII CURIE-SKŁODOWSKIEJ, pl. M. Curie-Skłodowskiej 5; 20-031 Lublin, budynek Rektoratu, piętro XII, pokój 1210.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2009 godzina 11:00, miejsce: UNIWERSYTET MARII CURIE-SKŁODOWSKIEJ, pl. M. Curie-Skłodowskiej 5; 20-031 Lublin, budynek Rektoratu, piętro XII, pokój 1210.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.