eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębica › Świadczenie usług porządkowych oraz ochrona fizyczna i monitoring w Urzędzie Skarbowym w Dębicy w okresie od stycznia 2010r. do grudnia 2010r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-10

Dębica: Świadczenie usług porządkowych oraz ochrona fizyczna i monitoring w Urzędzie Skarbowym w Dębicy w okresie od stycznia 2010r. do grudnia 2010r.
Numer ogłoszenia: 390828 - 2009; data zamieszczenia: 10.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Dębicy , ul. Kolejowa 21, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 0-14 68 05 215, faks 0-14 68 05 226.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.is.rzeszow.pl/debica/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług porządkowych oraz ochrona fizyczna i monitoring w Urzędzie Skarbowym w Dębicy w okresie od stycznia 2010r. do grudnia 2010r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług porządkowych ( kod CPV 90910000-9, 90914000-7, 90620000-9, 77310000-6, 90911300-9) oraz ochrona fizyczna i monitoring ( kod CPV 79710000-4) w budynku Urzędu Skarbowego w Dębicy składającego się z trzech kondygnacji nadziemnych (parter, I piętro, II piętro) i jednej kondygnacji podziemnej oraz terenu wokół budynku (nie ogrodzonego). ZAKRES PRAC: a) świadczenie usług porządkowych wewnątrz i na zewnątrz budynku polegać będzie na utrzymaniu w należytym stanie sanitarno- porządkowym powierzchni poziomych i pionowych tj. w pokojach biurowych, sali obsługi podatnika, sanitariatach, pomieszczeniach socjalnych, sali konferencyjnej, ciągach komunikacyjnych, archiwach, piwnicach z uwzględnieniem, że: - w pokojach biurowych, archiwach, bibliotece akt bieżących występują wykładziny dywanowe lub PCV, - na korytarzach, hollach, klatkach schodowych - płytki gresowe, - w toaletach i pomieszczeniach socjalnych- terrakota, - w sali konferencyjnej - parkiet dębowy, - w piwnicach - posadzka betonowa, - na zewnątrz budynku - kostka chodnikowa (parking i chodniki) oraz otaczające trawniki. W zakres prac wchodzi: - odkurzanie wykładzin podłogowych, - czyszczenie powierzchni podłogowych: betonowych, gresowych i z PCV, - czyszczenie i wycieranie kurzu z powierzchni biurek, szafek, szaf i innego sprzętu biurowego a także parapetów, pulpitów ,listew ściennych, drzwi, futryn, sztucznych kwiatów (poza sprzętem komputerowym), - mycie i dezynfekcja toalet, czyszczenie glazury łazienkowej, armatury, luster wiszących, zaopatrzenie toalet w papier toaletowy, mydło w płynie, ręczniki papierowe oraz środki dezynfekujące i zapachowe, (toalety wyposażone są w dozowniki na : mydło, papier toaletowy i papierowe ręczniki), - opróżnianie i czyszczenie koszy na śmieci (używanie worków na śmieci we własnym zakresie), - mycie na mokro z użyciem środków myjąco pielęgnacyjnych wolnej powierzchni posadzki, - mycie kaloryferów oraz lamp z użyciem środków myjąco pielęgnacyjnych- raz na kwartał - dwukrotne w ciągu roku mycie otworów okiennych (szyb i ram okiennych od wewnątrz i na zewnątrz) w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, - usuwanie z dachu śniegu oraz sopli w sezonie zimowym, - sprzątanie i utrzymanie porządku otoczenia budynku: sprzątanie śmieci, zanieczyszczeń i usuwanie roślin (mchu i innych chwastów) z kostki na parkingu ( pow. ok. 360 m2) i na chodnikach (ok.270 m2), pielęgnacja zieleni - nawożenie, grabienie liści, dosadzanie brakującej trawy, koszenie trawy: w okresie wiosenno-letnim należy trawę kosić raz w tygodniu, a w okresie jesiennym raz na dwa tygodnie (tereny zieleni ok.410 m2), - odśnieżanie i usuwanie oblodzeń z całego terenu wokół budynku. b) Ochrona fizyczna obiektu pełniona będzie w poniedziałek w godz. 7.00 do 19.00, a od wtorku do piątku w godz. od 7.00 do 18.00 przez jednego pracownika ochrony oraz prowadzony będzie całodobowy dozór systemu antywłamaniowego i antynapadowego (wraz z przyjazdem Grup Interwencyjnych w przypadku zagrożenia) zgodnie z wymogami ustawy o ochronie osób i mienia. Usługa fizycznej ochrony obiektu, osób i mienia nie obejmuje dni wolnych od pracy. Ochrona obiektu, osób i mienia polegać będzie na : - zapewnieniu bezpieczeństwa osób znajdujących się w granicach chronionego obszaru i obiektu Zamawiającego, - ochronie obiektu, pomieszczeń i urządzeń Zamawiającego przed dostępem osób nieuprawnionych, nietrzeźwych, - ochronie mienia Zamawiającego przed kradzieżą, pożarem, zniszczeniem lub uszkodzeniem, - zapobieganiu zakłóceniom porządku na terenie należącym do Zamawiającego oraz powiadomienie Naczelnika Urzędu o zdarzeniach powodujących naruszenie porządku, - niezwłocznym powiadomieniu Zamawiającego o wszelkich awariach, nieprawidłowościach systemów alarmowych sygnalizujących zagrożenie chronionego obiektu, szybka ocena ryzyka zagrożenia, sporządzeniu stosownych protokołów, - ujawnieniu faktów dewastacji mienia Zamawiającego, - niezwłocznym powiadomieniu organów ścigania o czynach przestępczych zaistniałych na terenie należącym do Zamawiającego i zabezpieczeniu miejsca ich popełnienia do czasu przybycia organów ścigania, - przed zamknięciem chronionego budynku dokonaniu obowiązkowego obchodu wewnątrz i na zewnątrz budynku w celu sprawdzenia czy wszyscy pracownicy i osoby postronne opuściły Urząd oraz stanu zabezpieczenia pomieszczeń (zamknięcie drzwi i okien), sprawdzeniu na manipulatorze systemu sygnalizacji włamania i napadu czy wszystkie strefy zostały zazbrojone przez użytkowników..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych : Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda załączenia następujących dokumentów potwierdzających ważność oferty: 1.1. Oświadczenie oferenta, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ 1.2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS-u lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4. Oświadczenie oferenta w trybie art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 1.5. Pełnomocnictwo w przypadku gdy oferta będzie podpisana przez pełnomocnika. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty w formie oryginału podpisanego przez osobę uprawnioną figurującą we właściwym rejestrze sądowym względnie w zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub kopii poświadczonej przez notariusza za zgodność z oryginałem. 1.6 Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.7 Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.8 Aktualnej polisy ubezpieczeniowej OC, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 1.9 Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów( referencji) potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - załącznik nr 5 do SIWZ . 1.10 Aktualnej koncesji, zezwolenia lub licencji wydanej na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. W odniesieniu do podmiotów występujących wspólnie - obowiązek złożenia w/w oświadczeń i dokumentów dotyczy każdego podmiotu składowego. Dokumenty należy złożyć w jednym egzemplarzu w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (każda strona dokumentu złożonego w formie kserokopii musi być parafowana i potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną). Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez dostawcę lub wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. Oferta powinna zawierać wykaz załączonych do nich dokumentów..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.is.rzeszow.pl/debica/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy ul. Kolejowa 21, 39-200 Dębica I piętro pokój 220.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Skarbowy ul. Kolejowa 21, 39-200 Dębica I piętro - Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.