eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Dostawa- drukarek sieciowych A3 (2 szt.) wraz z 6 szt. dodatkowych tonerów i 2 szt. bębna światłoczułego (część I), - 1 szt. zestawu komputerowego wraz z oprogramowaniem (część II) dla Urzędu Miejskiego w Zawierciu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-01

Zawiercie: Dostawa: - drukarek sieciowych A3 (2 szt.) wraz z 6 szt. dodatkowych tonerów i 2 szt. bębna światłoczułego (część I), - 1 szt. zestawu komputerowego wraz z oprogramowaniem (część II) dla Urzędu Miejskiego w Zawierciu.
Numer ogłoszenia: 390618 - 2010; data zamieszczenia: 01.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Zawiercie , ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6722684, faks 032 6721513.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa: - drukarek sieciowych A3 (2 szt.) wraz z 6 szt. dodatkowych tonerów i 2 szt. bębna światłoczułego (część I), - 1 szt. zestawu komputerowego wraz z oprogramowaniem (część II) dla Urzędu Miejskiego w Zawierciu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa: - drukarek sieciowych A3 (2 szt.) wraz z 6 szt. dodatkowych tonerów i 2 szt. bębna światłoczułego (część I), - 1 szt. zestawu komputerowego wraz z oprogramowaniem (część II) dla Urzędu Miejskiego w Zawierciu. CZĘŚĆ I - Dostawa drukarek sieciowych A3 (2 szt.) wraz z 6 szt. dodatkowych tonerów i 2 szt. bębna światłoczułego dla Urzędu Miejskiego w Zawierciu. 1) Drukarki sieciowe A3 (2 szt.) - o parametrach nie gorszych niż: Technologia druku Laserowa Języki opisu strony drukarki PCL6, PCL5e, PostScript 3, SIDM Rozdzielczość Pozwalająca uzyskać 1200 x 1200 dpi Szybkość drukowania Pozwalająca uzyskać 50 str./min w formacie A4, 28 str./min w formacie A3 Sieć Wbudowana karta sieciowa Interfejs standardowy 10/100 Base TX Ethernet z wbudowanym serwerem webowym do zarządzania i drukowania w sieci. Obsługuje klienta SMTP. Protokoły: TCP/IP, Netware 5.x i 6.x, i EtherTalk. TCP/IP: ARP, IPv4, ICMP, UDP, TCP, LPR, HTTP, SMTP, BOOTP, DHCP, SNMPv1, SNMPv2, DNS, WINS, IPX/SPX, Dupleks Tak Zgodność z systemami operacyjnymi Windows 2000 / XP Home / XP Professional / XP Professional x64 /Vista (32-bit) / Vista (64-bit) / Server 2003 / Server 2003 for x64 /Windows 7 x32/x64 Rodzaje papieru A3, A4, A5, A6, B5, Letter, Legal 13 i 14, Executive, Statement Pojemność tacy odbiorczej 500 arkuszy Standardowe podajniki papieru 1000 arkuszy o gramaturze 80g/m2 Podajnik ręczny 100 arkuszy o gramaturze 80g/m2 Gramatura papieru 60 - 215g/m2 Wydajność miesięczna Pozwalająca uzyskać 300 000 str./miesiąc Toner Pozwalający uzyskać 30 000 kopii Napięcie zasilania 230 V AC +/- 10% Gwarancja 36 miesięcy, naprawa w ciągu 2 dni roboczych w miejscu instalacji lub sprzęt zastępczy 2) 6 szt. tonerów do urządzeń j/w, 3) 2 szt. bębna światłoczułego do urządzeń j/w. CZĘŚĆ II - Dostawa 1 szt. zestawu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Urzędu Miejskiego w Zawierciu. Lp. Nazwa Opis - parametry / wymagania minimalne 1) Procesor Procesor klasy x86 dwurdzeniowy, musi uzyskiwać w teście Passmark CPU Mark wynik co najmniej 1809 punktów (wynik zaproponowanego procesora musi być opublikowany na stronie http://www.cpubenchmark.net/) na dzień 01.12.2010 r. (w załączeniu SIWZ wydruk ze strony z tej daty). 2) Płyta główna Obsługa procesora jak wyżej Chipset dostosowany do oferowanego procesora, 2 sloty PCI 1 slot PCI-Express x16 (ze wsparciem dla PCIe x1, dopuszcza się złącza Low Profile), 2 złącza DIMM, obsługa do 4GB DDR3 pamięci RAM, kontroler SATA II (dla min. 3 urządzeń) Karta dźwiękowa zintegrowana z płytą główną, zgodna z High Definition, 4 kanałowa Wbudowana karta sieciowa 10/100/1000Mbit/s, Ethernet RJ 45, PXE/RPL, ASF, WoL, Wbudowane: 1 x LPT; 1 x RS232, 1 x VGA; min. 8 x USB, w tym min. 2 z przodu obudowy; wymagana ilość portów nie może być uzyskana poprzez stosowanie przejściówek lub kart PCI 3) Karta graficzna Zintegrowana, z możliwością dynamicznego przydzielenia pamięci w obrębie pamięci systemowej do 512MB ze wsparciem dla DirectX 10, API i OpenGL 2.0, 4) Dysk twardy Pojemność: min. 250 GB Interfejs: Serial ATA 300 Prędkość obrotowa: 7200 obr./min 5) Pamięć RAM Rodzaj pamięci: DDR3 Pojemność pamięci: 1x 2048 MB Częstotliwość szyny pamięci: 1333 MHZ 6) Klawiatura Klawiatura USB w układzie polski programisty 7) Mysz Mysz laserowa USB z dwoma klawiszami oraz rolką (scroll) 8) Napęd optyczny Odczyt DVD-ROM - 16 x Odczyt CD-ROM - 48 x 9) Napęd dyskietek Pojemność nośnika: FDD 1,44 MB, wewnętrzny lub zewnętrzny USB 10) Obudowa Typ obudowy: midi Tower Moc zasilacza: 350 W o sprawności min. 70% 11) Oprogramowanie systemowe Microsoft Windows 7 Professional 32-bit PL z możliwością downgradeu do Windows XP Professional SP3 32-bit PL lub równoważny Dołączony nośnik z oprogramowaniem 12) Inne Niezbędne sterowniki i oprogramowanie na płycie CD/ DVD. Ze względu na specyfikę pracy komputerów i ich wykorzystanie wymaga się: - dysk twardy podzielony na dwie równe partycje - Microsoft Windows 7 Professional 32-bit PL lub równoważny - Deklaracja CE (należy załączyć przy dostawie dokument potwierdzający spełnienie wymogu) 13) Gwarancja 3-letnia gwarancja świadczona na miejscu u klienta Czas reakcji serwisu - do końca następnego dnia roboczego Naprawa zakupionego towaru powinna być dokonana w terminie dwóch dni roboczych licząc od dnia otrzymania zawiadomienia o usterce albo do dnia uzgodnionego z Zamawiającym (uwzględniającego czas niezbędny do usunięcia usterki). W przypadku konieczności wymiany lub naprawy sprzętu dysk twardy musi pozostać u Zamawiającego. 14) Oprogramowanie biurowe Microsoft Office 2007 Basic Edit. PL OEM lub równoważny 1. Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych, pod warunkiem, że będą one posiadały, co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne, funkcjonalne i użytkowe, i nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne (zaoferował produkt równoważny), jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 2. Zamawiający uzna wszystkie parametry lepsze niż opisane w SIWZ i załącznikach nr 3 A, B do SIWZ za zgodne z niniejszą specyfikacją. 3. Wykonawca zobowiązuje się na własny koszt i ryzyko dostarczyć do siedziby Zamawiającego przedmiot zamówienia. W dniu przekazania przedmiotu umowy zostanie sporządzony protokół odbioru. 4. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia fabrycznie nowy. 5. Sprzęt powinien posiadać oznakowanie CE (deklaracje zgodności z CE na oferowany sprzęt - przy dostawie)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 33.19.51.00 - Monitory 48.62.00.00 - Systemy operacyjne 48.70.00.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku szczegółowego. Wykonawca składa Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku szczegółowego. Wykonawca składa Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku szczegółowego. Wykonawca składa Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku szczegółowego. Wykonawca składa Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku szczegółowego. Wykonawca składa Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Druk Formularz oferty, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji. 2) Opis techniczny przedmiotu zamówienia, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 A lub B do formularza oferty i SIWZ (w zależności od nr części, na którą wykonawca składa ofertę: A - część I, B - część II). 3) Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, złożony na druku stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ (Wykonawca, który nie przewiduje udziału podwykonawców w realizacji zamówienia - nie składa tego dokumentu).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień umowy w przypadku, gdy: 1) między dniem złożenia oferty, a dniem dostarczenia towaru zaistnieje sytuacja, że zaoferowany towar nie będzie dostępny na rynku na skutek wycofania z produkcji pod warunkiem, że nowy towar będzie posiadał parametry techniczne nie gorsze niż towar wcześniej oferowany, 2) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 3) wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zawiercie.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Zawierciu, ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, Wydział Zamówień Publicznych - pokój nr 202..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Zawierciu, ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, Punkt Informacyjny (parter UM)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 1 grudnia 2010 r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.