Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-22
Olsztyn: Dostawa fabrycznie nowych mebli i krzeseł biurowych dla Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 390296 - 2011; data zamieszczenia: 22.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie , ul. Głowackiego 6, 10-448 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 5248800, faks 89 5248802.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowych mebli i krzeseł biurowych dla Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Część A 1. Przedmiotem zamówienia dla części A zamówienia jest dostawa mebli biurowych do 12 pokoi biurowych na II piętrze budynku - siedziby Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w części A w Rozdziale 3 SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia 3. Wzór i wymiary mebli określają rysunki techniczne, które zamieszczone są w załączniku Nr 7A do specyfikacji. 4. Dodatkowo przedmiot zamówienia określony został we wzorze umowy stanowiący załącznik Nr 6A do specyfikacji. Część B 1. Przedmiotem zamówienia dla części B jest dostawa 20 ergonomicznych krzeseł biurowych stanowiących wyposażenie 12 pokoi biurowych na II piętrze budynku - siedziby Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie, ul. Głowackiego 6. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w części B w Rozdziale 3 SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia 3. Wzór i wymiary krzesła określa załącznik Nr 7B do specyfikacji. 4. Dodatkowo przedmiot zamówienia określony został we wzorze umowy stanowiący załącznik Nr 6B do specyfikacji. Część C 1. Przedmiotem zamówienia dla części C jest dostawa 20 krzeseł biurowych stanowiących wyposażenie 12 pokoi biurowych na II piętrze budynku - siedziby Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie, ul. Głowackiego 6. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w części C w Rozdziale 3 SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia 3. Wzór i wymiary krzesła określa załącznik Nr 7C do specyfikacji. 4. Dodatkowo przedmiot zamówienia określony został we wzorze umowy stanowiący załącznik Nr 6C do specyfikacji..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy - Prawo zamówień publicznych w wysokości do 20% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.11.00.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony i podpisany Formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 1 A dla części A, Nr 1B dla części B i Nr 1C dla części C do SIWZ. 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 2 A dla części A, Nr 2B dla części B i Nr 2C dla części C do SIWZ. 3) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 4) W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, wykonawca składa niżej wymienione dokumenty: Dla części A: a) wypełnioną charakterystykę techniczną przedmiotu zamówienia z podaniem w kolumnie 3 dokładnych parametrów technicznych oferowanych krzeseł ergonomicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 5A do SIWZ, b) kolorową fotografię proponowanych mebli. Dla części B: a) wypełnioną charakterystykę techniczną przedmiotu zamówienia z podaniem w kolumnie 3 dokładnych parametrów technicznych oferowanych krzeseł ergonomicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 5B do SIWZ, b) kolorową fotografię proponowanego modelu krzesła wraz z jego nazwą, c) rysunek techniczny wraz z opisem technicznym (wymiary) oferowanego krzesła, d) próbki materiałów tapicerskich (rozmiar min. 10 cm x 10 cm), e) zaświadczenia podmiotów uprawnionych do kontroli jakości potwierdzające, że oferowane krzesła odpowiadają normom określonym w Rozdziale 3 Część B ust. 2 pkt. 14, 17 i 18, tj: - atest potwierdzający odporność na ścieranie tkaniny (co najmniej 100 000 cykli Martindalea) według normy PN-EN-ISO 121947-2:2000 AC 2006, - atest potwierdzający trudnopalność tkaniny według norm PN-EN 1021-1:2007 (papieros) oraz PN-EN 1021-2:2007 (zapałka), - certyfikat zgodności z normami dotyczącymi jakości: PN-EN 1335-1:2004 (wymiary - oznaczenie wymiarów) i PN-EN 1335-2:2002 - (wymagania bezpieczeństwa), - atest wytrzymałościowy na krzyżak (aluminium lub chrom), atest wytrzymałościowy krzesła obrotowego, - certyfikat oceny ergonomiczno-fizjologicznej z Instytutu Medycyny Pracy lub równoważny, - atest higieniczny (z wynikiem pozytywnym) PZH lub innej uprawnionej jednostki dla tkanin użytych jako pokrycia tapicerskie w dostarczonych krzesłach - dotyczy materiału użytego w zaoferowanych krzesłach. Dla części C: a) wypełnioną charakterystykę techniczną przedmiotu zamówienia z podaniem w kolumnie 3 dokładnych parametrów technicznych oferowanych krzeseł z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 5C do SIWZ, b) kolorową fotografię proponowanego modelu krzesła wraz z jego nazwą, c) rysunek techniczny wraz z opisem technicznym (wymiary) oferowanego krzesła, d) próbki materiałów tapicerskich (rozmiar min. 10 cm x 10 cm), e) zaświadczenia podmiotów uprawnionych do kontroli jakości potwierdzające, że oferowane krzesła odpowiadają normom określonym w Rozdziale 3 Część C, tj: - atest potwierdzający odporność na ścieranie tkaniny (co najmniej 90 000 cykli) według normy EN ISO 12947-2, - atest potwierdzający trudnopalność tkaniny (papieros, zapałka), - atest wytrzymałościowy krzesła, - atest higieniczny - dotyczy materiału użytego w zaoferowanych krzesłach
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie, ul. Głowackiego 6, 10-448 Olsztyn, pokój Nr 211 (II piętro) - nieodpłatnie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2011 godzina 08:30, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie, ul. Głowackiego 6, 10-448 Olsztyn, pokój Nr 103 (I piętro) - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mebli biurowych do 12 pokoi biurowych dla ANR OT w Olsztynie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia dla części A zamówienia jest dostawa mebli biurowych do 12 pokoi biurowych na II piętrze budynku - siedziby Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w części A w Rozdziale Nr 3 SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa 20 krzeseł biurowych do siedziby ANR OT w Olsztynie, ul. Głowackiego 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia dla części B jest dostawa 20 ergonomicznych krzeseł biurowych stanowiących wyposażenie 12 pokoi biurowych na II piętrze budynku - siedziby Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie, ul. Głowackiego 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w części B w Rozdziale Nr 3 SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa 20 krzeseł biurowych do siedziby ANR OT w Olsztynie, ul. Głowackiego 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia dla części C jest dostawa 20 krzeseł biurowych stanowiących wyposażenie 12 pokoi biurowych na II piętrze budynku - siedziby Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie, ul. Głowackiego 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w części C w Rozdziale Nr 3 SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa jednorazowa specjalistycznych odczynników chemicznych oraz akcesoriów laboratoryjnych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Świadczenie usługi polegającej na odbiorze, transporcie i usuwaniu odpadów pochodzenia zwierzęcego z jednostek organizacyjnych UWM w Olsztynie(.....)
- Dostawa paneli fotowoltaicznych wraz z montażem na potrzeby RDW w Elblągu oraz OD w Pieniężnie, w podziale na 2 części
- Świadczenie usług badania osób zatrzymanych w jednostkach Policji garnizonu warmińsko-mazurskiego (18 zadań częściowych)
- Dostawa laboratoryjnego miernika (pHmetr) z akcesoriami i roztworami do jednostki organizacyjnej Uniwersytetu Warmińsko-mazurskiego w Olsztynie.
- BO(2024) Remont chodnika przy ul. Marii Zientary - Malewskiej - od ul. Paderewskiego do ul. Moniuszki
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa foteli obrotowych na potrzeby pracowników PUW w Rzeszowie, w tym Delegatur oraz krzeseł konferencyjnych
- "Dostawa mebli i wyposażenia w ramach inwestycji : "Rozbudowa Państwowej Szkoły Muzycznej I i II st. i m. Mieczysława Karłowicza o nowy budynek edukacji artystycznej".
- Wykonanie kompleksowej zabudowy kuchennej wraz z dostarczeniem niezbędnych sprzętów AGD w pomieszczeniach Centrum Opiekuńczo Mieszkalnego w Lubuczewie.
- Zakup, dostawa, montaż mebli i sprzętu do jednostek organizacyjnych Urzędu Miasta i Gminy Kórnik
- Wyposażenie przedszkoli w Łaziskach i Krostoszowicach
- Wyposażenie pomieszczeń Centrum Dojrzałego Człowieka w miejscowości Borzęcin Duży
więcej: Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.