eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jabłonka › Przebudowa drogi gminnej (ul. Spółdzielców) w miejscowości Jabłonka

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-11-09

Jabłonka: Przebudowa drogi gminnej (ul. Spółdzielców) w miejscowości Jabłonka
Numer ogłoszenia: 389958 - 2009; data zamieszczenia: 09.11.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 327062 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jabłonka, ul. 3 Maja 1/206, 34-480 Jabłonka, woj. małopolskie, tel. 018 2611146, faks 018 2652468.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej (ul. Spółdzielców) w miejscowości Jabłonka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę drogi gminnej (ul. Spółdzielców) w miejscowości Jabłonka Cel inwestycji Przebudowa odcinka ulicy Spółdzielców ma na celu poszerzenie istniejącej jezdni wraz z poboczami, poprawę bezpieczeństwa na odcinku, zapewnienie lepszych warunków odwodnienia. Konstrukcja nawierzchni Z uwagi na obecność ruchu ciężkiego obsługującego zakłady pracy znajdujące się przy ulicy Spółdzielców klasę obciążenia mimo klasy technicznej drogi przyjęto równą KR-4. Podłoże wykazuje grupę nośności G3. Przyjęto następującą zasadniczą konstrukcję nawierzchni jezdni: 22cm - warstwa ścieralna z betonu cementowanego B35 20cm podbudowa zasadnicza z chudego betonu 42cm - RAZEM Odwodnienie Wzdłuż jezdni ulicy Spółdzielców woda opadowa spływać będzie zgodnie z zaprojektowanym spadkiem poprzecznym do ścieku korytkowego, z którego zgodnie z pochyleniem podłużnym drogi trafi do zaprojektowania studzienek wodościekowych fi 500 - szt. 11 rozmieszczonych wzdłuż całego odcinka celem poprawnego odwodnienia. Ze studzienek woda trafi do istniejącej oraz projektowej kanalizacji deszczowej. Na końcowym odcinku drogi woda spłynie zamiast do ścieku korytkowego, do rowu, z którego trafi przykanalikiem betonowym do rowu wzdłuż drogi krajowej nr 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki a) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót b) Dokumentacja projektowa c) Przedmiar robót Dokumentacja projektowa jest udostępniona bezpłatnie w wersji elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego www.jablonka.pl. Papierowa wersja dokumentacji projektowej zostanie przekazana tym Wykonawcom, którzy wpłacą w Kasie Urzędu Gminy Jabłonka przy ul. 3-go Maja 1, w Jabłonce kwotę 42,00 PLN brutto oraz okażą dowód wpłaty w Referacie Inwestycji i Ochrony Środowiska - Zamówienia Publiczne. Dokumentację techniczną wykonaną przez Zakład Usług Projektowo-Produkcyjno-Handlowy z siedzibą 32-050 Skawina, ul. Bukowska 6/32 w wersji papierowej można uzyskać do wglądu w biurze Zamawiającego pokój nr 201 po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu wglądu przez Wykonawcę. Jeżeli w projekcie zastosowano materiały i urządzenia z podaniem konkretnych firm, które zaproponował projektant, to Wykonawca ma prawo do zmian producenta na innego, oferującego urządzenia lub materiały takiej samej lub lepszej jakości (ofertom takim winny towarzyszyć wszelkie informacje niezbędne do kompletnej oceny przez Zamawiającego, włącznie z obliczeniami projektowymi, specyfikacjami technicznymi, analizą cen oraz innymi odpowiednimi szczegółami). Użyte do budowy materiały muszą posiadać odpowiednie atesty wydane przez uprawnione instytucje. W przypadku, gdy zmiany te spowodują konieczność aktualizacji projektu Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić ją na własny koszt i przedstawić do akceptacji projektantowi, który wykonał projekt, na podstawie, którego przygotowano przetarg. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku do uzyskania wszelkich wymaganych zmian decyzji, uzgodnień i pozwoleń. Wykonawca ma obowiązek przed przystąpieniem do opracowania oferty do zapoznania się z dokumentacją stanowiącą przedmiot przetargu oraz dokonania wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do podjęcia wszelkich czynności w celu terminowego i prawidłowego zakończenia zadania inwestycyjnego wraz z niezbędnymi dokumentami, odbiorami i próbami wymaganymi przez polskie prawo budowlane. Wykonawcy ponoszą wyłączną odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia włącznie z dokumentacją projektową dostępną na stronie internetowej Zamawiającego oraz dostępną do wglądu w siedzibie Zamawiającego po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu wglądu przez Wykonawcę. W sytuacji, gdy wykonawca wygrał przetarg, reklamacje dotyczące zmian wartości Oferty na podstawie błędów dokumentacji czy nie uzyskania przez wykonawcę wystarczających informacji odnoście warunków i zobowiązań nie będą rozpatrywane. Wymagany okres gwarancji: na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 815048.29 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.11.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wielobranżowe Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowo - Handlowe JANDA Janina Duda, Łostówka 271, 34-730 Mszana Dolna, kraj/woj. małopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 815048.29
  • Oferta z najniższą ceną: 815048.29 oferta z najwyższą ceną: 1082034.50
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.