eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gniezno › Przebudowa nawierzchni chodnika ul. Mieszka I w Gnieźnie (na odcinku od ul. Dąbrówki do ul. Moniuszki).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-26

Gniezno: Przebudowa nawierzchni chodnika ul. Mieszka I w Gnieźnie (na odcinku od ul. Dąbrówki do ul. Moniuszki).
Numer ogłoszenia: 38994 - 2008; data zamieszczenia: 26.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Gniezno, ul. Lecha 6, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 61 4260400, fax 061 4261687.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.gniezno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa nawierzchni chodnika ul. Mieszka I w Gnieźnie (na odcinku od ul. Dąbrówki do ul. Moniuszki)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa nawierzchni chodnika ul. Mieszka I w Gnieźnie (na odcinku od ul. Dąbrówki do ul. Moniuszki). Przedmiot zamówienia należy wykonać na podstawie: projektu budowlanego ze szczegółowością projektu wykonawczego na roboty nawierzchniowe (chodniki, zjazdy, zatoka parkingowa), przedmiarów robót oraz Szczegółowych Specyfikacji Technicznych. 2.1.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 2.1.1. Przebudowę nawierzchni chodników, zjazdów na odcinku od ul. Dąbrówki do ul. Chrobrego: a) I Etap - strona prawa, b) II Etap - strona lewa. 2.1.2. Przebudowę nawierzchni chodników, zjazdów, zatoki parkingowej na odcinku od ul. Chrobrego do ul. Moniuszki a) III Etap - strona prawa, b) IV Etap - strona lewa. 2.2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewnia: 2.2.1. Oznakowanie miejsca wykonania przedmiotu zamówienia na własny koszt, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem /Dz.U.03.177.1729/, oraz zgodnie z Załącznikami do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach /Dz. U. z 2003r. Nr 220 poz. 2181/, na podstawie projektu tymczasowej zmiany organizacji ruchu i zabezpieczenia robót, uzgodnionego z zarządcą drogi, organem zarządzającym ruchem oraz Komendą Powiatową Policji w Gnieźnie. Ww. projekt należy wykonać na własny koszt. 2.2.2. Utrzymanie czystości ulic o nawierzchni bitumicznej (zgodnie z przepisami wynikającymi z ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach /Dz.U.05.236.2008 ze zm./) przylegających do placu budowy, w okresie trwania robót. 2.2.3. Sprzęt niezbędny do wykonania zamówienia w tym między innymi: koparkę, sprężarkę spalinową, zagęszczarkę wibracyjną spalinową, stopę wibracyjną spalinową, przecinarkę tarczową do betonu, dźwig o udźwigu do 4 Mg, skrzyniowe samochody wywrotki, samochód dostawczy. 2.3.Wymagania jakościowe 2.3.1.Wszystkie materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia powinny być nowe i posiadać gwarancję min. 36 m-cy. Dostarczone materiały i urządzenia powinny posiadać określone obowiązującymi w tym zakresie polskimi przepisami dopuszczenia do stosowania (PN, atesty, aprobaty techniczne itp.), ewentualnie certyfikaty bezpieczeństwa oraz gwarancje uzyskane od producenta, które zostaną przekazane Zamawiającemu przy odbiorze częściowym i końcowym. Ww. materiały winny spełniać postanowienia ustawy z dnia 16.04.2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz.881). 2.3.2.Okres gwarancji na wykonane roboty min. 36 m-cy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.06.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki: - spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, - nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, - dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : - min. 1 osoba która ma uprawnienia budowlane kierownika budowy (w specjalności budownictwo drogowe lub inżynieryjno-drogowe) i posiada zaświadczenie o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, z ważnością na dzień otwarcia ofert. W przypadku wybrania oferty zaświadczenie będzie aktualizowane na min. pół roku z góry - min. 2 pracowników, którzy odbyli szkolenie z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym (art. 6 ustawy Prawo o ruchu drogowym) i posiadają aktualne zaświadczenie o przebytym szkoleniu - dysponują sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia, w tym sprzętem określonym w pkt. 2.2.3. SIWZ, - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, - wykonali min. pięć robót budowlanych branży drogowej (w tym min. dwie jako generalny wykonawca o wartości min. 60.000,00zł każda) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (nawierzchnie brukowe), - spełniają pozostałe warunki wymienione w SIWZ. Ocena warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych i Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. (Dz. U. z 2006r. Nr 87 poz. 605) .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) pisemne oświadczenie o wiarygodności Wykonawcy na podstawie art. 22 ust.1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 złożone wg załącznika Nr 2 do specyfikacji. W treści oświadczenia Wykonawca deklaruje, że : - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP. b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, oddzielnie dla każdego roku, f) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca dla wykonania przedmiotu zamówienia, ze wskazaniem tytułu prawnego do ich użytkowania (np. własność, wynajem, dzierżawa), g) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z załączeniem: - dowodu posiadania uprawnień budowlanych kierownika budowy (w specjalności budownictwo drogowe lub inżynieryjno-drogowe), - zaświadczenia o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, z ważnością na dzień otwarcia ofert. W przypadku wybrania oferty zaświadczenie będzie aktualizowane na min. pół roku z góry. - aktualnego zaświadczenia o przebytym szkoleniu (min. 2 pracowników) z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym (art. 6 ustawy Prawo o ruchu drogowym). h) aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, i) wykaz wykonanych min. pięciu robót budowlanych branży drogowej (w tym min. dwie jako generalny wykonawca o wartości min. 60.000,00zł każda) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia (nawierzchnie brukowe), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających że roboty te zostały wykonane należycie (np. list referencyjny),

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gniezno.eu

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gnieźnie ul. Lecha 6, pok. Nr 7, w godz. 8-15, (cena formularza 10 zł).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Gnieźnie ul. Lecha 6, Biuro Obsługi Interesanta.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.