eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › dostawa, montaż oraz uruchomienie odbiornika EMI z wbudowanym preselektorem na zakres częstotliwości minimum 20 Hz - 40 GHz wraz z wyposażeniem do pomiarów emisji zaburzeń przewodzonych i promieniowanych wg specyfikacji technicznej



Ogłoszenie z dnia 2005-08-03

POZYCJA 38993

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Wrocław: dostawa, montaż oraz uruchomienie odbiornika EMI z wbudowanym preselektorem na zakres częstotliwości minimum 20 Hz - 40 GHz wraz z wyposażeniem do pomiarów emisji zaburzeń przewodzonych i promieniowanych wg specyfikacji technicznej Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Politechnika Wrocławska, do kontaktów: Teresa Witkowska, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3202182, fax 071 3202143, e-mail: bzp@pwr.wroc.pl, http://przetargi.ac.pwr.wroc.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Politechnika Wrocławska, Leszek Grabowski, ul. Norwida 9/1, 50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 320 21 82, fax (071) 320 21 43, e-mail: bzp@pwr.wroc.pl, http://przetargi.ac.pwr.wroc.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej, Leszek Grabowski, ul. Norwida 9/1, 50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 320 21 82, fax (071) 320 21 43, e-mail: bzp@pwr.wroc.pl, http://przetargi.ac.pwr.wroc.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej, Leszek Grabowski, ul. Norwida 9/1, 50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 320 21 82, fax (071) 320 21 43, e-mail: bzp@pwr.wroc.pl, http://przetargi.ac.pwr.wroc.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa, montaż oraz uruchomienie odbiornika EMI z wbudowanym preselektorem na zakres częstotliwości minimum 20 Hz - 40 GHz wraz z wyposażeniem do pomiarów emisji zaburzeń przewodzonych i promieniowanych wg specyfikacji technicznej. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Dostawa, montaż oraz uruchomienie odbiornika EMI wg specyfikacji technicznej. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Politechnika Wrocławska ul. Janiszewskiego 7/9, bud C-5 50-370 Wrocław. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.26.00.00 - Aparatura kontrolna i badawcza Kod CPV wg słownika 2008: 38.50.00.00 - Aparatura kontrolna i badawcza Oryginalny kod CPV: 33.26.20.00 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa Kod CPV wg słownika 2008: 38.54.00.00 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa Oryginalny kod CPV: 33.25.33.30 - Analizatory widma Kod CPV wg słownika 2008: 38.43.33.00 - Analizatory widma 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: powyżej 130 tys. EURO. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 3;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 50.000 tys. zł 36 miesięcy od odnia podpisania protokołu odbioru. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: środki KBN. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: zamawijający nie wymaga przyjęcia od wykonawców szczególnej formy prawnej. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Oświadczenie wykonawcy o prawie ubiegania się o zamówienie publiczne według art 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dodatkowo w przypadku grupy przedsiębiorców działających w formie spółki cywilnej należy załączyć kopie umowy. W przypadku grupy przedsiębiorców działających w formie spółki cywilnej lub konsorcjum należy określić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu. Pełnomocnictwo musi spełniać warunki o których mowa w pkt IV.5 SIWZ. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego albo administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt. 4 - 8, Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy podmiotów zbiorowych), wystawiona nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Polisa OC lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykaz dostaw wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat tj: od 21 kwietnia 2002 do 20 kwietnia 2005 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości (brutto), przedmiotu, dat wykonania i odbiorców( załącznik nr 4 do SIWZ) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: PRO/BZ/48/U/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 09.09.2005, cena - 20 PLN. Warunki i sposób płatności: gotówką lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 16.09.2005 godzina 11:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Otwarcie ofert jest ważne dla wszystkich. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 16.09.2005, godzina 12:00, Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej ul. Norwida 9/1 50-370 Wrocław.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 27.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.