eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › dostawa narzędzi chirurgicznych



Ogłoszenie z dnia 2005-08-03

POZYCJA 38976

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Radom: dostawa narzędzi chirurgicznych Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Radomiu, do kontaktów: Wojciech Marek Puton, ul. Juliana Aleksandrowicza 5 lok. 58, 26-617 Radom, woj. mazowieckie, tel. (048) 361 39 00, fax (048) 345 11 18, www.wss.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Radomiu, Andrzej Wypyski, Andrzej Szmigiel, Wldemar Marek Stępień, Zbigniew Banaczek, ul. Juliana Aleksandrowicza 5 / 58, 26-617 Radom, woj. mazowieckie, tel. 0-48 361-39-50, 361-49-72, 361-49-30, 361-49-87, fax 0-48 361-30-23. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Radomiu, Agnieszka Sułowska, ul. Juliana Aleksandrowicza 5 / 58, 26-617 Radom, woj. mazowieckie, tel. 0-48 361-39-12, fax 0-48 361-30-23. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Radomiu, Wiesława Korczak, ul. Juliana Aleksandrowicza 5 / 58, 26-617 Radom, woj. mazowieckie, tel. 0-48 361-39-00, fax 0-48 345-11-18. 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa narzędzi chirurgicznych. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi chirurgiczych. Zamówienie składa się z 16 części. Zamawiajacy dopuszcza składanie ofert na poszczególne części, ale dana część jest niepodzielna i Wykonawca zobowiązany jest pod rygorem odrzucenia oferty do zaoferowania wszystkich pozycji danej części. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części według swojego wyboru. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Radomiu, ul. Juliana Aleksandrowicza 5. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.16.90.00 - Przyrządy chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.16.90.00 - Przyrządy chirurgiczne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zamówienie zostało podzielone na 16 cześci, Część 1 - poniżej 130.000 EURO; Część 2, Część 3, Część 4, Część 5,Część 6, Część 7, Część 8, Część 9, Część 10, Część 11, Część 12, Część 13,Część 14, Część 15, Część 16 - poniżej 60.000 EURO. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 45;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium w łacznej kwocie 10.000,00 PLN. Wysokość wadium na poszczególne części określona została w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Płatność nastąpi w formie polecenia przelewu w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury Vat przez Zamawiającego. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wszelkie informacje i formalności jakich musi dokonać Wykonawca oraz warunki jakie musi spełniać określone są w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Określone w SIWZ zgodnie z par. 1.1.1.,1.1.4., 1.1.5, 1.1.6 Rozorządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 07.04.2004r. w sprawie dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiajacy od Wykonawcy (Dz.U. nr 71, poz. 645). 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Określone w SIWZ zgodnie z par. 1.3.1. Rozorządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 07.04.2004r. w sprawie dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiajacy od Wykonawcy (Dz.U. nr 71, poz. 645). 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Dokumenty potwierdzające, że oferowane wyroby posiadają dopuszczenie do obrotu i uzywania - zgodnie z ustawą z dnia 20.04.2004r. o wyrobach medycznych (DzU. nr 93, poz. 869 ze zm.) oraz okreslone w SIWZ zgodnie z par. 1.2.5.Rozorządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 07.04.2004r. w sprawie dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiajacy od Wykonawcy (Dz.U. nr 71, poz. 645). 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Cena 60% Walory użytkowe 40% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 55/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 19.09.2005, cena - 100 PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 19.09.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 19.09.2005, godzina 10:30, Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Radomiu, ul. Juliana Aleksandrowicza 5, 26-617 Radom, sala nr 13.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 27.07.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia są narzędzia chirurgicze chirurgii urazowo-ortopedycznej. 3) Zakres lub wartość: Przedmiotem zamówienia są narzędzia o wartości ponizej 130.000 EURO 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zestaw narzędzi do osteosyntezy miednicy dla Oddziału Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej. 3) Zakres lub wartość: Przedmiotem zamówienia są narzędzi o wartości do 60.000 EURO 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Narzędzia dla Poradnii Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej. 3) Zakres lub wartość: Przedmiotem zamówienia są narzędzia o wartości do 60.000 EURO 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Narzędzia dla Oddziału Ginekologiczno-Położniczego. 3) Zakres lub wartość: Przedmiotem zamówienia są narzędzia o wartości do 60.000 EURO 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Narzędzia dla Oddzialu Pulmonologicznego. 3) Zakres lub wartość: Przedmiotem zamówienia są narzędzia o wartości do 60.000 EURO 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Narzędzia dla Oddziału Chirurgii Dziecięcej. 3) Zakres lub wartość: Przedmiotem zamówienia są narzędzia o wartości do 60.000 EURO 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Narzędzia dla Poradnii Chirurgii Dziecięcej. 3) Zakres lub wartość: Przedmiotem zamówienia są narzędzia o wartości do 60.000 EURO 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 8 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Narzędzia dla Oddziału Chirurgii I. 3) Zakres lub wartość: Przedmiotem zamówienia są narzędzia o wartości do 60.000 EURO 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 9 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Narzędzia dla Oddziału Procedur Jednodniowych. 3) Zakres lub wartość: Przedmiotem zamówienia są narzędzia o wartości do 60.000 EURO 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 10 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Narzędzia dla Oddziału Chirurgii II. 3) Zakres lub wartość: Przedmiotem zamówienia są narzędzia o wartości do 60.000 EURO 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 11 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Narzędzia dla Poradni Chirurgii Ogólnej. 3) Zakres lub wartość: Przedmiotem zamówienia są narzędzia o wartości do 60.000 EURO 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 12 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Narzędzia dla Zakładu Hemodynamiki. 3) Zakres lub wartość: Przedmiotem zamówienia są narzędzia o wartości do 60.000 EURO 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 13 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Narzędzia dla Oddziału Kardiochirurgii. 3) Zakres lub wartość: Przedmiotem zamówienia są narzędzia o wartości do 60.000 EURO 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 14 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Narzędzia mikrochirurgiczne dla Oddziału Okulistyki. 3) Zakres lub wartość: Przedmiotem zamówienia są narzędzia o wartości do 60.000 EURO 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 15 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Narzędzia dla Oddziału Okulistyki. 3) Zakres lub wartość: Przedmiotem zamówienia są narzędzia o wartości do 60.000 EURO 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 16 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Narzędzia dla Oddziału Wewnetrznego I, Wewnętrznego II i OIOM. 3) Zakres lub wartość: Przedmiotem zamówienia są narzędzia o wartości do 60.000 EURO 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.