eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno › Zakup i dostawa produktów leczniczych różnych i materiałów opatrunkowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-09

Krosno: Zakup i dostawa produktów leczniczych różnych i materiałów opatrunkowych
Numer ogłoszenia: 389754 - 2009; data zamieszczenia: 09.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana Pawła II , ul. Korczyńska 57, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4378497, 4378215, faks 013 4378497, 4378215.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa produktów leczniczych różnych i materiałów opatrunkowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup wraz z dostarczeniem do loco- Apteka Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana Pawła II w Krośnie, ul. Korczyńska 57, produktów leczniczych różnych, materiałów opatrunkowych z podziałem na pakiety, na warunkach określonych zapisami niniejszej specyfikacji oraz załączonym do niej wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do siwz. Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00 - Różne produkty lecznicze 33.14.11.10 - Opatrunki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 8.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy­konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za­pewniającej wykonanie Zamówienia 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: 5.1. W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Wykonawca przedłoży dokumenty z których będzie wynikało, ze może on prowadzić działalność w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, a w szczególności posiada zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej lub zezwolenie na prowadzenie składu konsygnacyjnego zawierające uprawnienia w zakresie obrotu produktami leczniczymi lub jeżeli wykonawca jest wytwórcą zezwolenie na wytwarzanie produktów leczniczych, 5.2.W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy­konania zamówienia - Wykonawca musi wykazać, iż w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania lub w okresie działalności - jeżeli jest krótszy niż 3 lata, zrealizował należycie, co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie odpowiednio do przedmiotu zamówienia w danym pakiecie: produktów leczniczych, materiałów opatrunkowych o wartości brutto w danym pakiecie co najmniej: Pakiet nr 1 produkty lecznicze- 10 000, 00 zł Pakiet nr 2 produkty lecznicze - 60 000,00 zł Pakiet nr 3 produkty lecznicze - 40 000,00 zł Pakiet nr 4 materiały opatrunkowe -6 000,00 zł Pakiet nr 5 produkty lecznicze - 13 000,00 zł Pakiet nr 6 produkty lecznicze - 4 000,00 zł Pakiet nr 7 produkty lecznicze - 80 000,00 zł Pakiet nr 8 produkty lecznicze - 40 000,00 zł Pakiet nr 9 produkty lecznicze - 1 000,00 zł - i potwierdzi ten fakt np. referencjami, ww. dokument musi jasno określać datę jego wystawienia, podmiot wystawiający dokument i przedmiot. W przypadku składania oferty na więcej niż jeden pakiet, wartość wykazanych w ofercie wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), nie może być mniejsza niż łączna suma wartości dostaw wymaganych powyżej dla poszczególnych zadań stanowiących przedmiot oferty, z uwzględnieniem asortymentu. 5.3.W zakresie nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp - jeżeli wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na postawie art. 24 ustawy Pzp 5.4.Wykonawca zaoferuje min. 30 dniowy termin płatności liczony od daty otrzymania faktury Vat 5.5.Wykonawca zaoferuje okres niezmienności cen przez okres obowiązywania umowy. 5.6. Zaoferowane rzeczy muszą być dopuszczone do obrotu i używania na terenie Polski, zgodnie z obowiązującymi w tej mierze przepisami prawa. Sposób oceny: Warunki podane w pkt. 1),2),3),4),5.1),5.2),5.3), 5.4), 5.5.), 5.6) zostaną ocenione w systemie spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia obejmuje stwierdzenie, czy dana oferta zawiera wymagane dokumenty bądź oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.1.Zamawiający wymaga dołączenia do oferty następujących dokumentów i oświadczeń: - Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Pzp, - Oświadczenie dotyczące dopuszczenia zaoferowanych rzeczy do obrotu i używania na terenie Polski, zgodnie z obowiązującymi w tej mierze przepisami prawa - W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy : 1)koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem , a w szczególności ważne zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej lub zezwolenia na prowadzenie składu konsygnacyjnego zawierające uprawnienia w zakresie obrotu produktami leczniczymi lub jeżeli wykonawca jest wytwórcą zezwolenie na wytwarzanie produktów leczniczych, oraz w razie złożenia oferty na leki narkotyczne i - lub psychotropowe - zezwolenie na sprzedaż leków narkotycznych i psychotropowych 2)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3)aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 5)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. - W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia : Zamawiający nie żąda przedłożenia dokumentów na potwierdzenie spełniania tego warunku . - w celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 7) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 5.2.Zamawiający wymaga dołączenia wypełnionego formularz ofertowego - załącznik nr 1, oraz wypełnionego formularza przedmiotu zamówienia, cenowego - załącznik nr 2 - stanowiących właściwą część oferty. 5.3.zaleca się dołączenie do oferty wypełnionego i zaparafowanego wzoru umowy - załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji, 5.4.Dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosno.med.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana Pawła II w Krośnie, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia ul. Korczyńska 57, 38-400 Krosno, pokój nr 101.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana Pawła II w Krośnie, Dul. Korczyńska 57, 38-400 Krosno, Sekretariat pokój 275.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Botox.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup jednorazowy, realizowany sukcesywnie BOTOX (KOMPLEX NEUROTOKSYNY CLOSTRIDIUM BOTULINUM TYPU A ); PROSZEK DO SPORZĄDZANIA ROZTWORU DO WSTRZYKIWAŃ PREPARAT O PEŁNYCH WSKAZANIACH W PROGRAMIE LECZENIA DYSTONII OGNISKOWYCH I POŁOWICZNEGO KURCZU TWARZY INJ. 100 J.M. x 1 FIOL. - 20 fiolek.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: BETAFERON (INTERFERON BETA - 1B).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: BETAFERON (INTERFERON BETA - 1B) inj. 9,6 MLN J.M. inj.podsk. 0,3 mg / 1,2 ml -op.zawierające 15 pojedynczych zestawów do wstrzykiwań zawierających : 1 fiolkę z proszkiem do sporządzania r-ru do wstrzykiwań zawierającą substancję czynną; 1 ampułkostrzykawkę z rozpuszczalnikiem do przygotowania r-ru; 1 łącznik (adapter) fiolki z igłą oraz 2 waciki nasączone alkoholem - 29 opakowań.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: AVONEX (INTERFERON BETA 1-A).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: AVONEX (INTERFERON BETA 1-A) inj. 30 MCG = 6 MLN J.M. x 4 ampułkostrzykawki forma liq. - 18 opakowań.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Opatrunki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OPATRUNEK DO MOCOWANIA I OCHRONY WKŁUCIA OBWODOWEGO-KANIULI. WYKONANY Z MIĘKKIEJ, ELASTYCZNEJ WŁÓKNINY, KTÓRA ZAPEWNIA DOSKONAŁE DOPASOWANIE OPATRUNKU DO CIAŁA PACJENTA. POSIADA WYCIĘCIE POD KANIULĘ , CO SPRAWIA, ŻE APLIKACJA OPATRUNKU JEST PROSTA I SZYBKA ; X 50 SZT. WYMIARY: 5 CM X 7,2 CM - 350 opakowań OPATRUNEK DO MOCOWANIA I OCHRONY WKŁUCIA OBWODOWEGO-KANIULI. WYKONANY Z MIĘKKIEJ, ELASTYCZNEJ WŁÓKNINY, KTÓRA ZAPEWNIA DOSKONAŁE DOPASOWANIE OPATRUNKU DO CIAŁA PACJENTA. POSIADA WYCIĘCIE POD KANIULĘ , CO SPRAWIA, ŻE APLIKACJA OPATRUNKU JEST PROSTA I SZYBKA ; X 50 SZT. WYMIARY: 5,8 CM X 8 CM - 350 opakowań.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Leki różne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DIHYDROERGOTAMINUM METHANOSULFONICUM NATRIUM KROPLE DOUSTNE 2MG/G 15 G - 45 opakowań HALOPERIDOL INJ. 0,005G/1ML X 10 AMP. 20 opakowań HEPARINUM INJ.25000 J.M. / 5ML X 10 AMP. 50 opakowań ULTRAVIST 300 MGI / ML - 20 ML X 1 FL. 150 fiolek SANDOSTATIN INJ. 0,1 MG/ 1ML X 5 AMP. 20 opakowań HEPA-MERZ - 0,5G/1ML X 10 AMP./ 10 ML 6 opakowań OFTAQUIX KROPLE OCZNE 0,5% X 5 ML 200 opakowań.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: HYDROXYZINE RENAUDIN.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: HYDROXYZINE RENAUDIN 100 MG/2 ML X 10 AMP. - 120 opakowań.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: leki różne 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ACTILYSE INJ. 0,02 G X 1 FL. Fiol. 50 BACLOFEN TABL. 0,025 G X 50 TABL. Op. 15 CONCOR COR 1,25 TABL. POWL. 0,00125 G X 28 TABL. Op.20 CODOFIX 8 : 10M X 1 Szt.6 CODOFIX 6 : 10M X 1 Szt.6 ESMERON INJ. 50 MG/5ML X 10 FIOL. Op. 30 ESMERON INJ. 50 MG/5ML X 10 FIOL. Op. 2 EUTHYROX N 50 TABL. 0,05 MG X 50 TABL. Op. 18 FLOXAL GTT. OPHT. 0,3% 5 ML Op. 150 HYPNOMIDATE INJ. 0,02G/10ML X 5 AMP. Op. 30 HEPATIL TABL. 0,15 G X 40 TABL. Op.20 INSTILLAGEL ŻEL 6 ML X 10 AMP./STRZ. Op.40 LINOMAG PŁYN 70 G Op. 15 MULTIMEL N4-550 E 1500 ML X 1 SZT Szt. 150 METOCARD 100 TABL. 0,1 G X 30 TABL. Op.15 METOCLOPRAMID INJ. 0,01G/2ML X 5 AMP. Op. 120 NACLOF GTT.OPHT. 0,1% 5 ml Op. 180 NEOSYNEPHRINE- POS GTT. OPHT. 10% X 10 ML Op. 180 PERFALGAN INJ. 0,01 G /ML 100 ML X 12 FL. Op. 110 PROURSAN KAPS. 0,25 G X 50 KAPS. Op. 25 RECTANAL PŁYN 150 ML Op. 130 RIFAMPICIN KAPS. 0,3 G X 100 KAPS. Op. 2 SIRDALUD TABL. 4 MG X 10 TABL. Op. 10 SOLU MEDROL 0,5 X 1 FIOL. Fiol 70 VITARAL TABL. DRAŻ. X 60 DRAŻ. Op.40 WARFIN TABL 5 MG X 100 TABL.Op. 6 WARFIN TABL 3 MG X 100 TABL. Op. 6 WODA UTLENIONA 100 G X 1 BUTELKA PLAST. Op. 40 ZALDIAR TABL.POWL. X 20 TABL. Op. 30.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: leki różne 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: AMPHOCIL (Amfoterycyna B) INJ.0,05G X 1 FIOL. Fiol. 40 CUROSURF ZAWIES. 120 MG/ 1,5 ML X 2 FIOLKI Op. 7 FRAXIPARYNUM INJ. 7600 J.M./0,8 ML X 10 AMP./STRZ. Op. 20.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: RIMANTIN.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: RIMANTIN TABL. 50 mg X 20 TABL. 20 opakowań.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.