eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Przebudowa drogi powiatowej nr 3548W Iłża - Wólka Gonciarska

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-26

Radom: Przebudowa drogi powiatowej nr 3548W Iłża - Wólka Gonciarska
Numer ogłoszenia: 38952 - 2008; data zamieszczenia: 26.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Radomiu, ul. Graniczna 24, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3655801 w. 231.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: radompowiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 3548W Iłża - Wólka Gonciarska.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa odcinka drogi długości 1225 mb od km 1+420 do km 2+645 w tym: 1) roboty przygotowawcze: - roboty remontowe - frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. 5 cm (180,50 m2) - regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych ulicznych (2 szt.) 2) roboty ziemne (618,90 m3) z podczyszczeniem rowów (1350 m) 3) wykonanie podbudowy na poszerzeniach jezdni w tym: - warstwy odsączającej, gr. warstwy po zagęszczeniu 15 cm pow. 405 m 2, - podbudowy z kruszywa łamanego 0/63 stabilizowanego mechanicznie, gr. warstwy po zagęszczeniu 20cm ( pow. 405 m2 ), 4) wykonanie nawierzchni w tym: - warstwa wiążąca na poszerzeniach 0/12,8 gr. 3 cm (30,38 t.), - wyrównanie istniejącej nawierzchni masą min.- asfaltową 0/12,8 wg tabeli wyrównań (855,64 t.), - ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno-asfaltowych 0/12,8 gr.3 cm (7705,74 m 2 ) 5) wykonanie poboczy ziemnych i z żużla wielkopiecowego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja Projektowa, SST oraz Przedmiar robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 5000 zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy , nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz spełniają niżej wymienione warunki szczegółowe: 1. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji kierownika budowy z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi z co najmniej 3 letnim doświadczeniem na tym stanowisku. Informacja o kandydatach musi być przedstawiona zgodnie z pkt 8.1.4. SIWZ (Instrukcja dla Wykonawców). 2. Potencjał techniczny Wykonawca musi wykazać, że dysponuje nw jednostkami sprzętu wymienionymi w poniższej tabeli. Lp. Wyszczególnienie (parametry) Min. liczba jednostek 1. Wytwórnia mas bitumicznych min. WMB 100 lub możliwość nabycia masy. (W przypadku nie posiadania wytwórni mas bitumicznych Wykonawca musi dołączyć do oferty zapewnienie dostawy betonu asfaltowego z tego typu wytwórni) 1 2. Rozściełacz-układarkę do układania mieszanek mineralno-asfaltowych o szerokości rozkładania min. 5,5 m. 1 Zgodnie z art.336 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r Kodeks cywilny Posiadaczem rzeczy jest zarówno ten, kto nią faktycznie włada jak właściciel ( posiadacz samoistny), jak ten , kto nią faktycznie włada jak użytkownik , zastawnik, najemca, dzierżawca lub mający prawo, z którym łączy się określone władztwo nad cudzą rzeczą ( posiadacz zależny ) W przypadku posiadacza zależnego należy dołączyć odpowiedni dokument potwierdzający ten fakt. 3. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że jako strona umowy zrealizował (rozpoczął i zakończył) w okresie ostatnich 3 lat tj. od 01.01.2005 r do 31.12.2007 r (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w okresie prowadzenia działalności ) co najmniej 1 zadanie porównywalne z przedmiotem niniejszego zamówienia tj. wykonał roboty budowlane w zakres których wchodziły między innymi: roboty ziemne, podbudowa, nawierzchnia z masy mineralno-asfaltowej na odcinku drogi długości min. 1,0 km Ocena spełnienia przez wykonawcę wyżej wymienionych warunków, dokonana będzie na podstawie dokumentów wymienionych w pkt 8.1 w skali 0-1, gdzie: 0 - oznacza nie spełnienie warunku, 1 - oznacza spełnienie warunku. Nie spełnienie któregokolwiek z wyżej wskazanych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy, a ofertę tego wykonawcy uzna się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane przez Zamawiającego, potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 ustawy Pzp. zgodne z treścią Formularza 3.1. 2. Odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Upoważnienie do podpisywania dokumentów - o ile nie wynika ono z wyżej wymienionego dokumentu. 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Informację o osobie, przewidzianej i przygotowanej zawodowo do pełnienia funkcji kierownika budowy (Potencjał kadrowy) na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.2. Do informacji winna być dołączona: a) kopia uprawnień budowlanych ( przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane ), b) dokument potwierdzający przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, c) życiorys zawodowy z wyszczególnieniem nadzorowania przez osobę wskazaną w formularzu 3.2. co najmniej jednej roboty charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich 3 lat. 8. Informację o posiadanym sprzęcie (potencjał techniczny) wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.3. 9. Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.4. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wyszczególnione w informacji roboty zostały wykonane należycie. Należy załączyć referencje. 10. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 11. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Dopuszcza się złożenie dokumentów wymienionych w pkt od 2 do 6 w formie kserokopii poświadczonych przez Wykonawców za zgodność z oryginałem. 12. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, dokumenty wymienione w pkt od 1 do 6 winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. 13. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1) w pkt. 2, 5, 6 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma on siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2) w pkt 4 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy Pzp 14. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 13, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:eurzad.spradom.finn.pl/serwis/przetargi.jsp

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych ul. Graniczna 24 26-600 Radom.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2008 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych ul. Graniczna 24 26-600 Radom pok. 104.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.