eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › zebranie i zorganizowanie w odpowiednie struktury danych dla potrzeb Bazy Danych Topograficznych (TBD) oraz wykonanie wydruków zawartości bazy danych zgodnie z wytycznymi, dla 26 arkuszy z obszaru województwa lubuskiego



Ogłoszenie z dnia 2006-07-28

POZYCJA 38940

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Zielona Góra: zebranie i zorganizowanie w odpowiednie struktury danych dla potrzeb Bazy Danych Topograficznych (TBD) oraz wykonanie wydruków zawartości bazy danych zgodnie z wytycznymi, dla 26 arkuszy z obszaru województwa lubuskiego Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego, do kontaktów: Andrzej Betka, ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4565271, 4565310, fax 068 3253612, 4565296, e-mail: apytel@onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.lubuskie.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, Danuta Oreszko, ul. Podgórna 7, budynek B, pok 3, 65-057 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. +4868 45 65 290, fax +4868 45 65 290, e-mail: wodgkzg@pro.onet.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego - Departament Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami, Andrzej Betka, ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. +4868 45 65 323, fax +4868 45 65 549, e-mail: andrzejbetka@pro.onet.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Tak.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zebranie i zorganizowanie w odpowiednie struktury danych dla potrzeb Bazy Danych Topograficznych (TBD) oraz wykonanie wydruków zawartości bazy danych zgodnie z wytycznymi, dla 26 arkuszy z obszaru województwa lubuskiego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 27. Główne miejsce świadczenia usług: teren województwa lubuskiego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zebranie i zorganizowanie w odpowiednie struktury danych dla potrzeb Bazy Danych Topograficznych (TBD) oraz wykonanie wydruków zawartości bazy danych zgodnie z wytycznymi, dla 26 arkuszy z obszaru województwa lubuskiego 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawcy udokumentują, iż w ciągu ostatnich trzech lat wykonali należycie co najmniej jedno opracowanie Topograficznej Bazy Danych (TBD) lub VMap Level 2 (Mapy Wektorowej Poziomu 2). 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.31.40.00 - Usługi gromadzenia oraz scalania danych Kod CPV wg słownika 2008: 72.31.40.00 - Usługi gromadzenia oraz scalania danych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zebranie i zorganizowanie w odpowiednie struktury danych dla potrzeb Bazy Danych Topograficznych (TBD) oraz wykonanie wydruków zawartości bazy danych zgodnie z wytycznymi, dla 26 arkuszy z obszaru województwa lubuskiego 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 150

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: wadium 12.000 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1) spełniają wymogi określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2)udokumentują, iż w ciągu ostatnich trzech lat wykonali należycie co najmniej jedno opracowanie Topograficznej Bazy Danych (TBD) lub VMap Level 2 (Mapy Wektorowej Poziomu 2). 3)dysponują potencjałem technicznym umożliwiającym wykonanie zamówienia, a w szczególności dysponują minimum 3 (trzema) stacjami redakcyjnymi GIS/CAD; Pod pojęciem stacja redakcyjna GIS/CAD Zamawiający rozumie komputerowe stanowisko o środowisku umożliwiającym: a.wizualną edycję opracowania rastrowego, b.wizualną edycję NMT (Numeryczny Model Terenu) w różnej postaci (GRID, TIN, warstwice, inne), c.superpozycję wymienionych produktów, d.wektoryzację, kontrolę poprawności topograficznej, współdziałanie z relacyjną bazą danych. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie ww. warunek spełniają łącznie. 4)dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a)minimum jednym fotogrametrą posiadającym uprawnienia zawodowe w zakresie fotogrametria i teledetekcja - art. 43 pkt 7 ustawy z 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2005 r. Nr 240, poz. 2027); b)minimum 2 operatorami stacji roboczych GIS/CAD posiadającymi uprawnienia zawodowe w zakresie redakcja map - art. 43 pkt 6 ustawy z 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2005r. Nr 240, poz. 2027); c)minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia zawodowe w zakresie geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne - art. 43 pkt 1 ustawy z 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2005 r. Nr 240, poz. 2027). W przypadku Wykonawców występujących wspólnie ww. warunek spełniają łącznie. 5)wykażą, że spełniają postanowienia ustawy z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2005 r. nr 196, poz. 1631) w następującym zakresie: a)zatrudniają pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych spełniającego wymagania określone przepisami art. 18 ust. 3 ww. ustawy; b)dysponują minimum 1 osobą posiadającą poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne; c)mają zorganizowaną kancelarię tajną. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie ww. warunek spełniają łącznie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą dokona oceny wg formularza spełnia / nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 2.wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie; (mogą to być np. protokoły odbioru); 3.wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca; 4.wykaz osób posiadających poświadczenie bezpieczeństwa oraz oświadczenie o posiadaniu kancelarii tajnej; 5.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (w przypadku Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument składa każdy z konsorcjantów); 6.w przypadku podmiotów występujących wspólnie - pełnomocnictwo zawierające: - upoważnienie dla jednego konsorcjanta do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, - adresy i nazwy członków konsorcjum; 7.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (w przypadku Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument składa każdy z konsorcjantów); 8.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument składa każdy z konsorcjantów); 9.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; (w przypadku Wykonawców występujących wspólnie ww. dokumenty składa każdy z konsorcjantów); 10.oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz.177 z późń. zm). W przypadku Wykonawców występujących wspólnie ww. oświadczenie składa każdy z konsorcjantów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuskie.pl/przetargi. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 07.08.2006, godzina 13:00, Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego - Departament Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami, Zielona Góra ul. Podgórna 7, pokój nr 346.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 21.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.