eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Węgierska Górka › Zimowe utrzymanie dróg gminnych i chodników na terenie gminy Węgierska Górka w sezonie 2012/2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-09

Węgierska Górka: Zimowe utrzymanie dróg gminnych i chodników na terenie gminy Węgierska Górka w sezonie 2012/2013
Numer ogłoszenia: 389206 - 2012; data zamieszczenia: 09.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Węgierska Górka , ul. Zielona 43, 34-350 Węgierska Górka, woj. śląskie, tel. 033 8641501, faks 033 8641780.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych i chodników na terenie gminy Węgierska Górka w sezonie 2012/2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Zimowe utrzymanie dróg gminnych i chodników na terenie gminy Węgierska Górka w sezonie 2012/2013 Wspólny słownik: 90620000-9, 90630000-2 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych 1. Zadanie nr 1 - drogi na terenie sołectwa Węgierska Górka o długości -22,187 km, chodniki o długości - 6,61 km ( ul. Zielona - 2,6 km) (ul. Kościuszki do skrzyżowania z ul. Graniczną - 1,4 km) , (ul. Graniczna do skrzyżowania z ul. Kościuszki - 0,4 km) , chodnik wzdłuż ul. Wyzwolenia - 0,2 km, Bulwary od ul. Zielonej wzdłuż Żabniczki i Soły do ul. Kamiennej - 1,2 km, chodnik ul. Zacisze dł. 0,19 km, łącznik wzdłuż telekomunikacji w kierunku Os. Wyzwolenia -0,091 km, ul.3 Maja - 0,7 km., ul.Kamienna-0,480 km. , parking przy kościele Trzecia kolejność odśnieżania -IV standard a)ulica Graniczna- 2,225 km b)ulica Grobla- 0,596 km c)ul. Wyzwolenia - 1,526 km d)parking przy Urzędzie Gminy e)dojazd do pogotowia - 0,080 km Czwarta kolejność odśnieżania - V standard a)Osiedle Wyzwolenia - 0,515 km b)Osiedle XX-Lecia II RP - 0,633 km c)ul. 3 Maja - 0,753 km d)ul. Polna - 0,456 km e)ul. Wiśniowa - 0,331 km f) ul. Kamienna- 0,496 g) ul. Słoneczna - 0,152 km Piąta kolejność odśnieżania - VI standard a) ul. Fabryczna - 1,126 km b) Os. Leśniczówki- 0,570 km c) ul. Parkowa - 0,533 km d) ul. Stawowa - 0,516 km e) ul. Wyspiańskiego - 0,420 km f) ul. Zielona Górna - 0,870 km Razem : IV+V+VI standard=11, 798 km Pozostałe drogi 10,389 km - VII standard wg zgłoszeń, warunków atmosferycznych, oraz możliwości technicznych sprzętu do odśnieżania ( zgodnie z załącznikiem wykaz dróg gminnych sołectwo Węgierska Górka ) 2. Zadanie nr 2 - drogi na terenie sołectwa Cięcina o długości : 30,00 km ,chodniki o długości 2,300 km (ul. J.Pawła II jedna strona do mostu na Sole - 1,5 km ) , Ul. Św. Katarzyny powyżej PKP- 0,6 km , ul. Św. Floriana 0,2 km Trzecia kolejność odśnieżania - IV standard a) ul. Bystry Potok - 0,821 km Czwarta kolejność odśnieżania - V standard a) ul. Pod Juraszki - 0,377 km b) ul. Zarębek - 0,480 km c) ul. Kwiatowa - 0,442 km Piąta kolejność odśnieżania -VI standard a) ul Pogodna - 0,724 km b) ul. Mickiewicza - 0,988 km c) ul. 3 Maja - 0,734 km d) ul. Barwna - 0,279 km e) ul. Za torem - 0,964 km Razem : IV + V + VI standard = 5,81 km Pozostałe drogi 24,19 km - VII standard wg zgłoszeń, warunków atmosferycznych oraz możliwości technicznych sprzętu do odśnieżania (zgodnie z załącznikiem wykaz dróg gminnych w sołectwie Cięcina) 3.Zadanie nr 3 - drogi i chodniki na terenie sołectwa Cisiec o długości : 27,448 km chodniki o długości : 4,0 km( ul. Pr. St. Wyszyńskiego, ul.Czarkowskiego ), parking przy kościele. Trzecia kolejność odśnieżania - IV standard a) ul. Szkolna - 0,249 km b) ul. Cisowa - 1,505 km c) ul. Łączna - 0,919 km Czwarta kolejność odśnieżania - V standard a) ul. Majora K. Czarkowskiego - 0,479 km b) ul. Spokojna - 0,403 km c) ul. Kolejowa - 0,485 km d) ul. Sołecka - 0,220 km e) ul. Doliny - 2,552 km Piąta kolejność odśnieżania -VI standard a) ul. Tynionka - 0,786 km b) ul. Turystyczna - 2,073 km a) ul. Modrzewiowa - 0,763 km Razem : IV + V + VI standard = 10,434 km Pozostałe drogi 17,014 km - VII standard , wg zgłoszeń, warunków atmosferycznych oraz możliwości technicznych sprzętu do odśnieżania (zgodnie z załącznikiem wykaz dróg gminnych w sołectwie Cisiec 4. Zadanie nr 4 - drogi na terenie sołectwa Żabnica ( tereny górzyste) o długości : 26,787 km , parking przy kościele Trzecia kolejność odśnieżania - IV standard a)ul. Graniczna - 0,726 km ( droga do Myców) b)ul. Szkolna - 0,195 km(droga do szkoły) Czwarta kolejność odśnieżania - V standard a) ul. Kamienna - 0,898 km b)ul. Wodospadowa - 0,245 km (droga do Chowańców) Piata kolejność odśnieżania a)ul. Boracza - 4,429 km b)ul. Płone - 3,952 km c)ul. Wojtatówka 0,967 km d)ul. Dadoki - 2,0 km e)droga Krzusówka - 0,550 km f)droga Leśniczówka,( ul. Bory) - 0,400 km g)ul. Łąkowa- 0,800 km h)ul. Kolonia 0,900 km Razem: IV+V+VI standard=16,06 km Pozostałe drogi 10,727 - VII standard , wg zgłoszeń, warunków atmosferycznych oraz możliwości technicznych sprzętu do odśnieżania (zgodnie z załącznikiem wykaz dróg gminnych w sołectwie Żabnica.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w następujących kwotach : zadanie nr 1 - 200,00 zł zadanie nr 2 - 200,00 zł zadanie nr 3 - 200,00 zł zadanie nr 3 - 200,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał należycie : Zadanie nr 1- jedną usługę odśnieżania o wartości minimum 50 000,00 zł brutto Zadnie nr 2 - jedną usługę odśnieżania o wartości minimum 50 000,00 zł brutto Zadnie nr 3 - jedną usługę odśnieżania o wartości minimum 50 000,00 zł brutto Zadnie nr 4 -jedną usługę odśnieżania o wartości minimum 50 000,00 zł brutto z podaniem przedmiotu , dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować odpowiednim sprzętem z uwagi na górzysty teren. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż na czas realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej : -nośnik z pługiem jednostronnym, dwustronnym - 2 szt -pług wirnikowy- 1 szt -pług klinowy - 1 szt -koparko-ładowarka - 1 szt -samochodów samowyładowczy - 1 szt -urządzenie dostosowane do odśnieżania chodnika - 1 szt -urządzenie do likwidacji śliskości - 1 szt.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

10.Na ofertę składa się : a)formularz oferty ( załącznik nr1) b)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 2), c)wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu do składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem przedmiotu , dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie ( przynajmniej 1 np. referencja na każde z zadań) (załącznik nr 4) d)wykaz sprzętu ( załącznik nr 5 ) e)oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24.ust.1 Pzp ( załącznik nr 3) f)aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz odpowiednio potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie), a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy .( załącznik nr 3) g).aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega .Aktualnego z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub składania ofert. h). aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu-wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. i).pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wegierska-gorka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy ul.Zielona 43 34-350 Węgierska Górka.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.10.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy ul.Zielona 43 34-350 Węgierska Górka (sekretariat ).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Drogi i chodniki na terenie sołectwa Węgierska Górka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zadanie nr 1 - drogi gminne na terenie sołectwa Węgierska Górka o długości -22,187 km, chodniki o długości - 6,61 km ( ul. Zielona - 2,6 km) (ul. Kościuszki do skrzyżowania z ul. Graniczną - 1,4 km) , (ul. Graniczna do skrzyżowania z ul. Kościuszki - 0,4 km) , chodnik wzdłuż ul. Wyzwolenia - 0,2 km, Bulwary od ul. Zielonej wzdłuż Żabniczki i Soły do ul. Kamiennej - 1,2 km, chodnik ul. Zacisze dł. 0,19 km, łącznik wzdłuż telekomunikacji w kierunku Os. Wyzwolenia -0,091 km, ul.3 Maja - 0,7 km., ul.Kamienna-0,480 km. , parking przy kościele Trzecia kolejność odśnieżania -IV standard a)ulica Graniczna- 2,225 km b)ulica Grobla- 0,596 km c)ul. Wyzwolenia - 1,526 km d)parking przy Urzędzie Gminy e)dojazd do pogotowia - 0,080 km Czwarta kolejność odśnieżania - V standard a)Osiedle Wyzwolenia - 0,515 km b)Osiedle XX-Lecia II RP - 0,633 km c)ul. 3 Maja - 0,753 km d)ul. Polna - 0,456 km e)ul. Wiśniowa - 0,331 km f) ul. Kamienna- 0,496 g) ul. Słoneczna - 0,152 km Piąta kolejność odśnieżania - VI standard a) ul. Fabryczna - 1,126 km b) Os. Leśniczówki- 0,570 km c) ul. Parkowa - 0,533 km d) ul. Stawowa - 0,516 km e) ul. Wyspiańskiego - 0,420 km f) ul. Zielona Górna - 0,870 km Razem : IV+V+VI standard=11, 798 km Pozostałe drogi 10,389 km - VII standard wg zgłoszeń, warunków atmosferycznych, oraz możliwości technicznych sprzętu do odśnieżania ( zgodnie z załącznikiem wykaz dróg gminnych sołectwo Węgierska Górka ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Drogi i chodniki na terenie sołectwa Cięcina.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - drogi na terenie sołectwa Cięcina o długości : 30,00 km ,chodniki o długości 2,300 km (ul. J.Pawła II jedna strona do mostu na Sole - 1,5 km ) , Ul. Św. Katarzyny powyżej PKP- 0,6 km , ul. Św. Floriana 0,2 km Trzecia kolejność odśnieżania - IV standard a) ul. Bystry Potok - 0,821 km Czwarta kolejność odśnieżania - V standard a) ul. Pod Juraszki - 0,377 km b) ul. Zarębek - 0,480 km c) ul. Kwiatowa - 0,442 km Piąta kolejność odśnieżania -VI standard a) ul Pogodna - 0,724 km b) ul. Mickiewicza - 0,988 km c) ul. 3 Maja - 0,734 km d) ul. Barwna - 0,279 km e) ul. Za torem - 0,964 km Razem : IV + V + VI standard = 5,81 km Pozostałe drogi 24,19 km - VII standard wg zgłoszeń, warunków atmosferycznych oraz możliwości technicznych sprzętu do odśnieżania (zgodnie z załącznikiem wykaz dróg gminnych w sołectwie Cięcina).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Drogi gminne i chodniki na terenie sołectwa Cisiec.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 - drogi gminne i chodniki na terenie sołectwa Cisiec o długości : 27,448 km chodniki o długości : 4,0 km( ul. Pr. St. Wyszyńskiego, ul.Czarkowskiego ), parking przy kościele. Trzecia kolejność odśnieżania - IV standard a) ul. Szkolna - 0,249 km b) ul. Cisowa - 1,505 km c) ul. Łączna - 0,919 km Czwarta kolejność odśnieżania - V standard a) ul. Majora K. Czarkowskiego - 0,479 km b) ul. Spokojna - 0,403 km c) ul. Kolejowa - 0,485 km d) ul. Sołecka - 0,220 km e) ul. Doliny - 2,552 km Piąta kolejność odśnieżania -VI standard a) ul. Tynionka - 0,786 km b) ul. Turystyczna - 2,073 km a) ul. Modrzewiowa - 0,763 km Razem : IV + V + VI standard = 10,434 km Pozostałe drogi 17,014 km - VII standard , wg zgłoszeń, warunków atmosferycznych oraz możliwości technicznych sprzętu do odśnieżania (zgodnie z załącznikiem wykaz dróg gminnych w sołectwie Cisiec.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Drogi gminne na terenie sołectwa Żabnica.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 - drogi na terenie sołectwa Żabnica ( tereny górzyste) o długości : 26,787 km , parking przy kościele Trzecia kolejność odśnieżania - IV standard a)ul. Graniczna - 0,726 km ( droga do Myców) b)ul. Szkolna - 0,195 km(droga do szkoły) Czwarta kolejność odśnieżania - V standard a) ul. Kamienna - 0,898 km b)ul. Wodospadowa - 0,245 km (droga do Chowańców) Piata kolejność odśnieżania a)ul. Boracza - 4,429 km b)ul. Płone - 3,952 km c)ul. Wojtatówka 0,967 km d)ul. Dadoki - 2,0 km e)droga Krzusówka - 0,550 km f)droga Lesniczówka,( ul. Bory) - 0,400 km g)ul. Łąkowa- 0,800 km h)ul. Kolonia 0,900 km Razem: IV+V+VI standard=16,06 km Pozostałe drogi 10,727 - VII standard , wg zgłoszeń, warunków atmosferycznych oraz możliwości technicznych sprzętu do odśnieżania (zgodnie z załącznikiem wykaz dróg gminnych w sołectwie Żabnica.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.