To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-09-25
Warszawa: wykonanie robót remontowo-budowlanych w siedzibie Państwowej Agencji Atomistyki, Warszawa, ul. Krucza 36
Numer ogłoszenia: 389192 - 2013; data zamieszczenia: 25.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 308198 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Agencja Atomistyki, ul. Krucza 36, 00-522 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6959826, faks 22 6959856.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót remontowo-budowlanych w siedzibie Państwowej Agencji Atomistyki, Warszawa, ul. Krucza 36.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia: 1. Prace malarskie w pokojach biurowych PAA nr: 122,133,136,138,140,335337,339,341,343,703,704,705,706,707,708,730,731 1.1 Zabezpieczenie podłóg folią 1.2 uzupełnianie ubytków, szpachlowanie na tynkach i parapetach. 1.3 gruntowanie tynków pod powłoki malarskie 1.4 dwukrotne malowanie tynków farbami białymi emulsyjnymi (sufity i ściany) 1.5 dwukrotne malowanie stolarki drzwiowej i parapetów farbami olejnymi białymi i bejcą. 2. Prace posadzkarskie: w pokojach nr: 122,136,138,140,343 2.1 Zerwanie starej i ułożenie na klej nowej wykładziny dywanowej, 2.2 Wymiana listew przypodłogowych, 2.3 Załadunek do kontenera, wywiezienie starej wykładziny oraz jej utylizacja na koszt Wykonawcy. 3. Prace w zakresie stolarki budowlanej: 3.1 Wymiana w drzwiach zamków wpuszczanych wielozastawkowych w pok. 122, 133, 136, 138, 140, 341, 343, 703, 704, 705, 706, 707, 708, 730, 731 3.2 Wymiana klamek z szyldami w drzwiach - w pokojach biurowych nr: 122, 133, 138, 140, 707, 708,730,731 3.3 Naprawa miejsc po zdemontowanych zamkach wewnętrznych 4. Naprawa, wymiana żaluzji okiennych, montaż rolet: 4.1 Naprawa żaluzji okiennych - w pokojach 705,708,730,731 4.2 Wymiana żaluzji okiennych - kolor biały, szer. 2 cm o wym.: 145x170 - w pok. 337,341,343, 80x150 - w pok. 703,706,708 60x170 - w pok. 341, 343 4.3 Montaż rolet przeciwsłonecznych - kolor beżowy, wymiary: 145x170 - w pok. 138, 140 60x170 - w pok. 136, 138, 140 4.4 Załadunek do kontenera, wywiezienie materiałów rozbiórkowych na koszt Wykonawcy. 5. Demontaż szaf wnękowych 5.1 Demontaż szaf wnękowych, załadunek do kontenera i wywóz na koszt Wykonawcy materiałów rozbiórkowych, w pokojach biurowych nr 703,704,705,706,707,708,730,731 5.2 Uzupełnienie tynków po demontażu szaf 5.3 Załadunek do kontenera, wywiezienie materiałów rozbiórkowych na koszt Wykonawcy. 6. Udrożnienie drzwi, wymiana parapetów, naprawa sufitów podwieszanych: 6.1 Udrożnienie drzwi wejściowych, w pokojach biurowych nr 335,339,341,731 6.2 Wymiana parapetów na blat meblowy - w pokojach biurowych nr 703,704,705,706,707,708,730,731, zespolenie spoin, załadunek do kontenera i wywóz na koszt Wykonawcy materiałów rozbiórkowych 6.3 Reperacja sufitów podwieszanych, wymiana pojedynczych płyt 60x60 sufitów podwieszanych - w pokojach biurowych nr 703,704,705,706,707,730, 731, załadunek do kontenera i wywóz na koszt Wykonawcy materiałów rozbiórkowych Istotne warunki wykonywania prac 1. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Materiały te muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy z dn. 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.). Wszelkie stosowane materiały powinny być nowe, odpowiadać Polskim Normom lub Aprobatom Technicznym oraz posiadać dokumenty takie jak: Atest, Świadectwo, Certyfikat Zgodności. Przed zastosowaniem ww. materiałów Wykonawca winien uzyskać pisemną akceptację Zamawiającego. 2. Zamawiający wymaga aby Wykonawca w dniu zawarcia umowy przedstawił Harmonogram Robót, uzgodniony uprzednio z Zamawiającym. 3. Po wykonaniu wszystkich prac objętych zamówieniem Zamawiający dokona odbioru technicznego wykonanych prac (całego zamówienia), nie później niż w terminie 7 dni od daty pisemnego zgłoszenia zakończenia prac przez Wykonawcę. 4. Potwierdzeniem odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia jest podpisanie przez Zamawiającego protokołu odbioru robót bez wad. 5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na wykonane w ramach zawartej umowy roboty budowlane. Okres udzielonej gwarancji jest liczony od daty podpisania protokołu odbioru robót bez wad. 6. Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania obowiązujących przepisów BHP i ppoż. oraz zabezpieczenia terenu wykonywanych robót w okresie realizacji przedmiotowego zamówienia, aż do zakończenia i odbioru robót. 7. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczania i utrzymywania w należytym stanie terenu budowy w okresie trwania realizacji umowy, aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót. 8. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt dokona: a) opróżnienia pomieszczenia z mebli, sprzętu, itp., b) ponownego wniesienia po remoncie do pokoju mebli, sprzętu, itp., c) sprzątnięcia miejsca po wykonanych pracach remontowych 9. Prace będą wykonywane w czynnym budynku. Wykonywanie robót nie może zakłócać pracy w budynku . Wszystkie prace głośne powinny być wykonywane w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym. 10. W dni robocze istniejące instalacje muszą być sprawne w godzinach 7:00- 18:00. 11. W czasie wykonywania robót miejsce prowadzenia prac należy tak zabezpieczyć aby uniknąć wszelkich przypadkowych uszkodzeń ludzi i mienia. 12. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za wypadki związane z wykonywaniem prac (w tym również wynikłe z niewłaściwego zabezpieczenia terenu wykonywania prac). 13. Prace należy wykonać ostrożnie, tak aby nie uszkodzić istniejących przewodów elektrycznych i istniejącego okablowania strukturalnego oraz innych instalacji w budynku. 14. Zamawiający nie dopuszcza zatrudnienia przez Wykonawcę podwykonawców na wykonanie przedmiotu zamówienia. 15. Wykładzina dywanowa powinna posiadać następujące parametry: a. Skład runa 90%PP,10%PA b. Masa pow. Runa 745g/m2 c. Masa całkowita 1700g/m2 d. Ilość pętelek 118200/m2 e. Szerokość 400cm f. Rodzaj okrywy pętelka 1/10 g. Warstwa spodnia juta syntez. h. Wysokość runa 4,0 mm i. Wysokość całkowita 7,5 mm j. Kolor ciemna zieleń 17. Wykonawca zabezpieczy pojemnik do składowania śmieci oraz dokona jego wywozu na własny koszt. 18. Wykonawca zapewni sprzątanie ciągów komunikacyjnych tam gdzie będą wykonywane prace remontowe. Przedmiar (obmiar) robót, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ Zamawiający udostępnia wyłącznie w celu zorientowania się Wykonawcy w charakterze i zakresie przedmiotu zamówienia. Zamawiający przewiduje zwołanie zebrania wykonawców w celu wyjaśnienia ewentualnych wątpliwości dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz umożliwia przeprowadzenie wizji pomieszczeń przeznaczonych do remontu. Zebranie zostanie zwołane w terminie określonym przez zamawiającego. 3. Zamawiający nie dopuszcza zatrudnienia przez Wykonawcę podwykonawców do wykonania przedmiotu zamówienia. 4. Pomieszczenia przeznaczone do remontu zostaną udostępnione Wykonawcy przez Zamawiającego w dniu podpisania umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MAR - BUD Mariusz Błaszczyk, Gródek Rządowy 87, 07-215 Obryte, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 42276,42 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 43115,98
Oferta z najniższą ceną: 43115,98 / Oferta z najwyższą ceną: 69520,87
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług z zakresu prowadzenia nauki języków obcych dla pracowników Urzędu Dozoru Technicznego w latach 2024-2026, znak sprawy ZP-DK-51/24
- Dostawa macierzy i przełączników SAN wraz ze wsparciem
- Organizacja i obsługa logistyczna spotkań monitorujących w ramach Projektu Doradztwa Energetycznego (PDE 2.0)
- Budowa i przebudowa dróg pożarowych na terenie Ośrodka Wypoczynkowego Politechniki Warszawskiej w Sarbinowie przy ul. Nadmorskiej 16 wraz ze zmianą zagospodarowania terenu i infrastrukturą
- Remont drogi wojewódzkiej nr 265 od km 39+900 do km 41+169 na odcinku Krzywie - Gostynin - nr postępowania 140/24
- Okresowa kontrola stanu technicznego obiektów budowlanych - przeglądy elektryczne 5 letnie instalacji elektrycznej w budynkach mieszkalnych i użytkowych AMW OReg. Szczecin - Obszar: Kołobrzeg, Świdwin
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa chodników przy drogach wojewódzkich nr 897 na terenie Gminy Jaśliska
- Remont dachów hal produkcyjnych - etap 1
- "Zwiększenie efektywności energetycznej poprzez zainstalowanie paneli fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej Gminy Biskupice"
- Kompleksowa modernizacja energetyczna wielorodzinnego budynku mieszkalnego położonego przy ulicy Leśnej 3A w Krasnymstawie
- Rozbudowa wraz z modernizacją PSZOK w Witaszyczkach
- "Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach gminnych: Ojrzeń i Dąbrowa - etap IV"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.