eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Borek Wielkopolski › Dostawa pomocy dydaktycznych, wyposażenia sal, sprzętu komputerowego, sprzętu RTV oraz sprzętu multimedialnego w ramach projektu współfinansowanego przez UEPrzedszkolaki przyszłością Gminy Borek Wlkp.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-27

Borek Wielkopolski: Dostawa pomocy dydaktycznych, wyposażenia sal, sprzętu komputerowego, sprzętu RTV oraz sprzętu multimedialnego w ramach projektu współfinansowanego przez UE: Przedszkolaki przyszłością Gminy Borek Wlkp.
Numer ogłoszenia: 389092 - 2014; data zamieszczenia: 27.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 492722 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Borek Wlkp., Rynek 1, 63-810 Borek Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 065 5716120, faks 065 5715893.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocy dydaktycznych, wyposażenia sal, sprzętu komputerowego, sprzętu RTV oraz sprzętu multimedialnego w ramach projektu współfinansowanego przez UE: Przedszkolaki przyszłością Gminy Borek Wlkp..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych, wyposażenia sal, sprzętu komputerowego, sprzętu RTV oraz sprzętu multimedialnego w ramach projektu współfinansowanego przez UE: Przedszkolaki przyszłością Gminy Borek Wlkp. 2. Wykonawca dostarczy pomoce dydaktyczne, wyposażenie oraz sprzęt na własny koszt do siedziby Zamawiającego tj. ul. Rynek 1, 63-810 Borek Wlkp. 3. Dostarczone pomoce dydaktyczne, wyposażenie oraz sprzęt, winny być fabrycznie nowe, w oryginalnych opakowaniach, wolne od wad, wykonane w ramach bezpiecznych technologii oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. 4. Winny spełniać wymagania norm UE. Produkty, które tego wymagają winny posiadać odpowiednio do asortymentu niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. 5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 36 miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia. 6. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych, co oznacza, że dopuszcza się dostawę pomocy dydaktycznych, wyposażenia oraz sprzętu o nie gorszych parametrach niż opisane w dokumentacji, tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe co najmniej takie jak wskazane w opisie przedmiotu zamówienia lub lepsze. 7. Zamawiający wymaga, aby instrukcje do zamawianych towarów były w języku polskim. 8. Wykonawca dostarczy licencje oprogramowania, jeżeli taka istnieje na oprogramowanie, wystawioną na rzecz Zamawiającego. 9. Zamówienie składa się z 5 części..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 39.16.10.00 - Meble przedszkolne 30.21.31.00 - Komputery przenośne 32.32.46.00 - Telewizory cyfrowe 32.33.34.00 - Odtwarzacze wideo 30.19.50.00 - Tablice .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedszkolaki przyszłością Gminy Borek Wlkp..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa pomocy dydaktycznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Moje Bambino Sp. z o. o. S.K.A., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8130,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8683,18

  • Oferta z najniższą ceną: 8683,18 / Oferta z najwyższą ceną: 9898,65

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa wyposażenia sal

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Moje Bambino Sp. z o.o. S.K.A., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 42032,52 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 37364,80

  • Oferta z najniższą ceną: 37364,80 / Oferta z najwyższą ceną: 54700,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa sprzętu komputerowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BKH-SYSTEM Jolanta Lis-Gajewska, ul. Długa 1, 68-100 Żagań, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8130,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7884,30

  • Oferta z najniższą ceną: 7884,30 / Oferta z najwyższą ceną: 11750,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Dostawa sprzętu RTV

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo OPTIMUS Sp. z o. o., ul. Jana Pawła II 84K, 98-200 Sieradz, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8333,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9181,95

  • Oferta z najniższą ceną: 5598,96 / Oferta z najwyższą ceną: 14000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Dostawa sprzętu multimedialnego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • COPY SERVICE Tomasz Bondar, ul. Widok 53a, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19105,69 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24167,50

  • Oferta z najniższą ceną: 24167,50 / Oferta z najwyższą ceną: 34747,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.