To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-11-30
Łódź: Wykonywanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją przebudowy I Domu Studenta Politechniki Łódzkiej zlokalizowanego w Łodzi przy al. Politechniki 3b.
Numer ogłoszenia: 388640 - 2010; data zamieszczenia: 30.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 351558 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Łódzka Osiedle Akademickie, al. Politechniki 3a, 90-924 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6312027, 6312019, faks 042 6364177.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją przebudowy I Domu Studenta Politechniki Łódzkiej zlokalizowanego w Łodzi przy al. Politechniki 3b..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Do obowiązków Inspektora nadzoru należy koordynacja i nadzór nad realizacją inwestycji przebudowy I Domu Studenta Politechniki Łódzkiej zlokalizowanego w Łodzi przy al. Politechniki 3b, zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego (Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r., tekst jednolity, Dz. U. nr 156, poz. 1118 z 2006 r., z późn. zm.), przepisami prawa oraz zgodnie z postanowieniami odpowiednich decyzji, pozwolania na prowadzenie budowy i umową z Wykonawcą robót budowlanych, wykonywanie wszystkich podstawowych czynności przewidzianych dla Inspektora nadzoru, w szczególności: 1. zapoznanie się z dokumentacją projektowo-kosztorysową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, ofertą Wykonawcy robót budowlanych oraz podpisaną z nim umową na roboty budowlane, 2. wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego, 3. reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami techniczno - budowlanymi, bhp, przeciwpożarowymi i normami oraz pozwoleniem na budowę, 4. nadzorowanie zgodności realizowanych robót z zaopiniowanym przez Inspektora nadzoru harmonogramem rzeczowo-finansowym robót przedstawionym przez Wykonawcę robót budowlanych, 5. organizowanie cotygodniowych, a w przypadku wystąpienia konieczności częstszych narad, dotyczących postępu robót, w których biorą udział Kierownik Budowy, Kierownicy Robót, Inspektorzy Nadzoru poszczególnych branż, Koordynator Inwestora oraz gdy jest to wskazane, Projektant i inne osoby, 6. sporządzanie protokołów z cotygodniowych narad oraz przekazywanie ich Zamawiającemu i Wykonawcy robót budowlanych w terminie 3 dni od dnia narady, 7. sporządzanie miesięcznych raportów zaawansowania robót, 8. sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych materiałów budowlanych, w tym zapobieganie użyciu wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie wyrobów, 9. sprawdzanie oraz odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, 10. uczestnictwo w prowadzonych próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń, 11. przygotowanie i uczestniczenie w czynnościach odbioru gotowych elementów obiektu, 12. uczestniczenie w przekazaniu gotowego obiektu budowlanego do użytkowania, 13. potwierdzanie faktycznie wykonanych robót, 14. potwierdzenie usunięcia przez Wykonawcę robót ewentualnych wad, usterek, niedoróbek, 15. kontrolowanie częściowego i końcowego rozliczenia budowy, 16. powiadomienie organu nadzoru budowlanego o terminie rozpoczęcia robot, z załączeniem oświadczeń Kierownika budowy i Inspektorów nadzoru, potwierdzającym przyjęcie obowiązków na budowie, 17. uczestniczenie w przekazaniu terenu budowy Wykonawcy robót budowlanych. 18. sprawowanie kontroli nad zgodnością i prawidłowością realizacji robót z dokumentacją projektową i pozwoleniami na budowę, SIWZ, ofertą Wykonawcy robót, zawartą umową, przepisami i obowiązującymi aktualnie polskimi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 19. ocena użytych przez Wykonawcę robót materiałów budowlanych: nadzorowanie badań materiałów budowlanych, kontrola sposobu składowania i przechowywania materiałów, zatwierdzanie receptur i technologii proponowanych przez Wykonawcę robót, zatwierdzanie przed wbudowaniem materiałów i półwyrobów oraz dokonywanie ich oceny jakościowej i zgodności z wymaganiami obowiązujących norm, zlecanie Wykonawcy robót wykonania dodatkowych badań materiałów budzących wątpliwość co do ich jakości, w przypadku użycia przez Wykonawcę robót materiałów zamiennych, jednakże spełniających parametry techniczne wymagane w dokumentacji projektowej, Wykonawca robót winien uzyskać pisemną aprobatę Projektanta, zgodę Inspektora nadzoru inwestorskiego i Zamawiającego, 20. kontrola robót: prowadzenie codziennych inspekcji na terenie budowy w celu sprawdzenia jakości wykonanych robót, monitorowanie realizacji zawartej umowy i składanie comiesięcznych raportów Zamawiającemu, żądanie od Kierownika budowy lub robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, podejmowanie decyzji o wstrzymaniu części lub całości robót, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, wnioskowanie o usunięcie z terenu budowy każdej osoby zatrudnionej przez Wykonawcę robót, która zachowuje się niewłaściwie, jest niekompetentna lub niedbała w swojej pracy, sprawdzanie obmiaru wykonanych robót, 21. kontrola prawidłowości prowadzenia Dziennika budowy, książek obmiarów i dokonywanie wpisów, 22. sporządzanie i przechowywanie dokumentacji dotyczącej prowadzonego nadzoru, 23. udzielanie Wykonawcy robót, dostaw wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dotyczących danego zadania, 24. współdziałanie z autorem dokumentacji projektowej w zakresie sprawowanego przez niego nadzoru autorskiego i uzyskiwanie od niego zgody na zmiany w zakresie projektu budowlanego i wykonawczego. 25. organizowanie, przeprowadzanie i dokonywanie po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego, czynności odbiorów częściowych i końcowego dla poszczególnych części zadania od Wykonawcy robót budowlanych, a w szczególności: sprawdzenie gotowości do odbioru, przeprowadzenie komisyjnych odbiorów częściowych i wstępnych, przeprowadzenie komisyjnego odbioru końcowego, przekazanie przedmiotu odbioru Inwestorowi wraz z dokumentacją powykonawczą, dokonanie przeglądu obiektu po upływie terminu gwarancji. 26. akceptowanie i przekazywanie Zamawiającemu podpisanych protokołów odbiorów częściowych robót wraz ze sprawdzonym rozliczeniem finansowym tych prac, 27. rozliczenie umowy na roboty budowlane w przypadku jej wypowiedzenia, 28. kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę robót zasad BHP oraz utrzymania porządku na terenie budowy, 29. kontrola zachowania wymagań ochrony środowiska, 30. informowanie z wyprzedzeniem i uzgadnianie z Zamawiającym odstępstw od zakresu podstawowego inwestycji, zmian technicznych, robót dodatkowych powodujących wzrost kosztów inwestycji, 31. zachowanie zgodności przedmiotu umowy ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia bądź pomoc Zamawiającemu w rozwiązaniu problemów z legalizacją ewentualnych zmian, 32. przedstawianie Zamawiającemu pisemnych zaleceń na temat wyceny wszelkich nieprzewidzianych robót, 33. identyfikowanie wszędzie, gdzie jest to możliwe, ryzyka powstania potencjalnych roszczeń ze strony Wykonawcy robót i stron trzecich i informowanie o tym Zamawiającego z propozycjami sposobów zapobiegania tym roszczeniom, 34. powiadamianie Zamawiającego o wszelkich roszczeniach Wykonawcy robót oraz rozbieżnościach między dokumentacją projektową a stanem faktycznym na terenie budowy, 35. rozpatrywanie roszczeń Wykonawcy robót i przedstawienie stanowiska w odniesieniu do nich. 36. wspieranie Zamawiającego, poprzez przedstawienie wyczerpujących informacji i wyjaśnień dotyczących ewentualnego sporu sądowego pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót dotyczącego realizacji inwestycji, 37. udział w rozwiązywaniu wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją inwestycji, 38. znajomość wszystkich przepisów wydanych przez władze centralne i miejscowe oraz innych przepisów i wytycznych, które w jakikolwiek sposób są związane z robotami. Inspektor nadzoru inwestorskiego będzie w pełni odpowiedzialny za przestrzeganie tych praw, przepisów i wytycznych podczas realizacji inwestycji. 39. przygotowanie wraz z Wykonawcą robót niezbędnej dokumentacji i wniosku do PINB celem zgłoszenia zakończenia robót lub uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. 40. nadzór nad usunięciem usterek stwierdzonych w trakcie końcowego odbioru i w trakcie okresu gwarancyjnego oraz protokolarne potwierdzenie ich usunięcia, 41. przeprowadzanie przeglądów gwarancyjnych z udziałem Zamawiającego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.63.10.00 - Usługi nadzoru technicznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Projektowania, Nadzoru Budowlanego i Rzeczoznawstwa, ulica Standego 5/6, 93-221 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 220000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 130174,00
Oferta z najniższą ceną: 117120,00 / Oferta z najwyższą ceną: 292800,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 713 polegająca na budowie punktu kontroli pojazdów ciężarowych na odcinku od km 35+113,75 do km 35+307,53
- SZP.281.38.2024 - Dostawa napędów i narzędzi chirurgicznych dla Instytutu "CZMP"
- DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO III - DEA OZPA 272.12.2024
- DEA OZPA 272.13.2024 DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO POSIADANEJ APARATURY DO WSSE W ŁODZI
- Sukcesywna dostawa aparatów telefonicznych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- ZAKUP SPRZĘTU OŚWIETLENIOWEGO NA SCENĘ KAMERALNĄ TEATRU IM. STEFANA JARACZA W ŁODZI
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zapewnienie ciągłości dostaw wody na terenie gminy Miękinia" - postępowanie powtórzone
- ŚWIADCZENIE USŁUGI INŻYNIERA KONTRAKTU DLA ZADANIA POD NAZWĄ "ROZBUDOWA RACIBORSKIEGO CENTRUM AKTYWNEJ INTEGRACJI SPOŁECZNEJ"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1359F w miejscowości Zwierzyn ul. Wojska Polskiego - etap II
- Wykonanie nadzoru inwestorskiego w związku z wykonaniem dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w zakresie remontu i przebudowy budynku biurowo-laboratoryjnego W1W2H
- Pełnienie usługi inspektora nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej przy budowie stalowej Platformy treningowej przy ul. Dębogórskiej, w ramach inwestycji POSRM
- Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Modernizacja Teatru Polskiego we Wrocławiu Scena Główna
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.