eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała › Remont budynków mieszkalnych na ul. Plac Zamkowy 8 oraz Kościuszki 3

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-09

Biała: Remont budynków mieszkalnych na ul. Plac Zamkowy 8 oraz Kościuszki 3
Numer ogłoszenia: 388524 - 2012; data zamieszczenia: 09.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 344512 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Biała, ul. Rynek 10/2, 48-210 Biała, woj. opolskie, tel. 77 4388542, 4388540, faks 77 4387679.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynków mieszkalnych na ul. Plac Zamkowy 8 oraz Kościuszki 3.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Remont budynków mieszkalnych na ul. Plac Zamkowy 8 oraz Kościuszki 3 W ramach przedmiotowego zadania ujęto na ul. Plac Zamkowy 8: naprawa tynków w miejscach uszkodzonych, wymiana stolarki okiennej, wymiana pokrycia dachowego, przeprowadzenie remontu pomieszczenia mieszkalnego oraz strychu, wykonanie nowej kolorystyki obiektu W ramach przedmiotowego zadania ujęto na ul. Kościuszki 3: naprawienie tynków, wymiana stolarki okiennej, naprawienie spękań murów ceglanych, ocieplenia ściany elewacji zachodniej wykonanie nowej kolorystyki obiektu. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać również: - wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót objętych dokumentacją projektową, w tym prace wynikające z przedmiarów robót i specyfikacji technicznych, - wszelkie inne roboty, prace, badania (laboratoryjne), czynności, obowiązki i wymogi wynikające z niniejszej specyfikacji (umowy, specyfikacji technicznej, dokumentacji projektowej, przedmiaru robót), projekt czasowej organizacji ruchu. W sprawach nieuregulowanych w niniejszej specyfikacji należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, Polskich Norm oraz norm europejskich, o ile takie obowiązują w Polsce, przepisów prawa budowlanego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres znajduje się w projekcie budowlanym. 3. Zaleca się wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej miejsca wykonywanych robót w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełna odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków zamówienia i stanu miejsca wykonania przedmiotu zamówienia. 4. Okres gwarancji na roboty budowlane wynosi 36 miesięcy od daty odbioru końcowego. 5. Roboty należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, dokumentacją techniczną oraz przedmiarami robot oraz poleceniami nadzoru autorskiego i inwestorskiego. 6. Wszelkie prace na wysokościach należy wykonać z podnośnika (zwyżki) z zabezpieczeniem, rusztowania z zabezpieczeniem lub w inny uzgodniony z inspektorem nadzoru. Zawsze z nakryciem głowy. 7. Osoby wykonujące prace na wysokości muszą posiadać odpowiednie badania wysokościowe. 8. Koszt zabezpieczenia terenu budowy nie podlega odrębnej zapłacie i przyjmuje się, ze jest włączony w cenę kontraktową. 9. Przed rozpoczęciem Wykonawca powinien ubezpieczyć realizację zamówienia od ryzyk związanych z wykonywanymi pracami. 10. Każdy rodzaj robot, w którym znajdą się zakwestionowane przez Inspektora Nadzoru materiały, wykonawca wykonuje na własne ryzyko.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma BARTON Janusz Barton, ul Prusa 14, 48-250 Głogówek, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 225881,42 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 164595,20

  • Oferta z najniższą ceną: 164595,20 / Oferta z najwyższą ceną: 262322,33

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.