eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego klasy kompaktowej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-09

Poznań: Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego klasy kompaktowej
Numer ogłoszenia: 388512 - 2012; data zamieszczenia: 09.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kuratorium Oświaty w Poznaniu , ul. Kościuszki 93, 61-716 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8541504, faks 061 8523169.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ko.poznan.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego klasy kompaktowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego (rok produkcji 2012) samochodu osobowego klasy kompaktowej. Oferowany i dostarczony samochód musi spełniać minimalne wymagania w zakresie parametrów, cech i wyposażenia nie gorsze niż określone poniżej: PARAMETRY i WYPOSAŻENIE: 1)pojazd powinien spełniać europejski standard emisji spalin EURO 5 (lub wyższy) zgodnie z dyrektywą CEE EURO 5, w tym emisji zanieczyszczeń: tlenków azotu, cząstek stałych oraz węglowodorów; 2)wielkość zużycia energii , stanowiąca iloczyn zużycia paliwa w litrach na kilometr i wartości energetycznej paliwa w megadżulach na litr, zmierzonej według procedury ustalonej dla celów badań homologacyjnych, nie przekraczająca 2,88 MJ/km w warunkach miejskich według wskazań producenta; 3)zdolność przyśpieszenia od 0 do 100km/h mniejsza bądź równa 11 sekund; 4)z homologacją na przewóz 5 osób; 5)czterodrzwiowy typu kareta (sedan) lub pięciodrzwiowy typu liftback; 6)pojemność bagażnika min. 450 litrów z pełnowymiarowym kołem zapasowym; 7)blokada przeciwuruchomieniowa (immobiliser); 8)elektroniczny rozdzielacz siły hamowania na oś przednią i tylną; 9)system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania (ABS); 10)system optymalizacji przyczepności podczas przyśpieszenia; 11)elektromechaniczne wspomaganie układu kierowniczego; 12)przednie poduszki bezpieczeństwa (dla kierowcy i pasażera); 13)przednie boczne poduszki bezpieczeństwa (dla kierowcy i pasażera); 14)tylne poduszki boczne; 15)przednie światła przeciwmgielne; 16)sygnalizacja niezapiętego pasa bezpieczeństwa kierowcy; 17)komputer pokładowy; 18)centralny zamek ze zdalnym sterowaniem; 19)przednie i tylne szyby sterowane elektrycznie; 20)elektrycznie sterowane lusterka, podgrzewane; 21)kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach; 22)regulacja pod lędźwie - dot. fotela kierowcy; 23)regulacja wysokości fotela kierowcy; 24)wszystkie zagłówki z regulacją wysokości; 25)klimatyzacja elektroniczna; 26)czujnik parkowania - tył; 27)autoalarm; 28)instalacja radiowa z głośnikami i anteną; 29)radioodtwarzacz CD; 30)schowek w desce rozdzielczej po stronie pasażera; 31)gaśnica, trójkąt ostrzegawczy, apteczka; 32)zestaw narzędzi do wymiany kół; 33)pełnowymiarowe koło zapasowe; 34)dodatkowy komplet kół na oponach letnich (4 szt.); 35)komplet dywaników gumowych; 36)komplet kołpaków (4 szt.); 37)kolor nadwozia - lakier metalizowany barwa stonowana (np. odcienie szarości, srebra, brązu, grafitu, granatu) z wyjątkiem barwy czarnej i białej. 38)zderzaki w kolorze nadwozia; 39)klamki drzwi oraz obudowy lusterek w kolorze nadwozia; 40)tapicerka foteli - materiałowa, barwa dowolna z wyjątkiem jasnych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00 - Samochody osobowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnaniu warunku według wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia według wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnaniu warunku według wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnaniu warunku według wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnaniu warunku według wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Przyśpieszenie od 0 do 100 km/h - 15
  • 3 - Zużycie energii - 10
  • 4 - Emisja dwutlenku wegla - 5

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający, dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku uzasadnionej konieczności zmiany terminu wykonania umowy z powodu okoliczności, za które strony nie ponoszą odpowiedzialności (np. siła wyższa)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ko.poznan.ibip.pl/public/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kuratorium Oświaty w Poznaniu ul. Kościuszki 93 61-716 Poznań III piętro, bud. B, kancelaria.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2012 godzina 09:30, miejsce: Kuratorium Oświaty w Poznaniu ul. Kościuszki 93 61-716 Poznań III piętro, bud. B, kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.