eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › "Dzierżawa analizatora do półilościowego oznaczania trójcyklicznych antydepresantów we krwi wraz z dostawą odczynników na okres 48 miesięcy dla Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-08

Ogłoszenie nr 38811 - 2017 z dnia 2017-03-08 r.

Sosnowiec: "Dzierżawa analizatora do półilościowego oznaczania trójcyklicznych antydepresantów we krwi wraz z dostawą odczynników na okres 48 miesięcy dla Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 17196-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego, krajowy numer identyfikacyjny 28854400000, ul. ul. Kościelna  13, 41200   Sosnowiec, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 322 660 885, faks 322 661 124, e-mail dyrektor@imp.sosnowiec.pl
Adres strony internetowej (URL): www.imp.sosnowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Instytut Badawczy

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Dzierżawa analizatora do półilościowego oznaczania trójcyklicznych antydepresantów we krwi wraz z dostawą odczynników na okres 48 miesięcy dla Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

I. Wykonawca powinien zaoferować: 1.analizator spełniający kryteria będące parametrami granicznymi, których niespełnienie spowoduje odrzucenie oferty. 2.zamawiający wymaga, aby analizator był nie straszy niż 2013 rok. 3.wszystkie niezbędne kontrole, kalibratory standardy, kuwety oraz części zużywalne (np. kuwety, żarówki, filtry, płyny odbiałczające i płuczące) niezbędne do pracy analizatora w odniesieniu do wszystkich podanych testów z uwzględnieniem ilości oznaczeń. 4.bezpłatne serwisowanie analizatora wraz z częściami wymiennymi przez okres trwania umowy dzierżawy oraz zapewnić bezpłatne okresowe przeglądy techniczne zgodnie z protokołem eksploatacji analizatora. II. Ponadto Wykonawca zapewni w trakcie trwania umowy: - przyjazd serwisu w razie awarii aparatu w ciągu 24 godzin w dni robocze (Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie, podał z dniem zawarcia umowy bezpośredni kontakt do punktu serwisowego - numer telefonu, fax, adres e-mail konkretnej osoby odpowiedzialnej za serwis - który będzie dokonywał napraw aparatów w trakcie trwania umowy). III. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z analizatorem na czas trwania umowy następujące urządzenia: - UPS (Wyposażenie analizatora w zewnętrzne urządzenie zasilania awaryjnego UPS o czasie podtrzymania pracy minimum 20 minut - pełen koszt serwisowania urządzenia zasilającego ponosi Wykonawca), - klimatyzator (wykonawca zobowiązany jest dostosować warunki pomieszczenia do wymogów pracy analizatora na własny koszt - wstawienie klimatyzatora w celu zachowania stałej temperatury pomieszczenia), przegląd klimatyzatora 1 raz w roku na koszt wykonawcy - stacja uzdatniania wody wraz z filtrami (wyposażenie analizatora w stacje uzdatniania wody; przegląd oraz części eksploatacyjne z tego wynikające muszą być wliczone w cenę pakietu), - zestaw komputerowy (komputer z monitorem i drukarką). Parametry graniczne analizatora: L.P. Wymagane parametry pracy Parametry wymagane - warunek graniczny 1. Automatyczny analizator, wolnostojący TAK 2. Sumaryczna wydajność analizatora minimum 20 oznaczeń/godz. TAK 3. Praca całodobowa z możliwością dostawiania kolejnych próbek w każdym momencie pracy analizatora TAK 4. Możliwość współpracy z siecią informatyczną - dwukierunkowa komunikacja. TAK 5. Automatyzacja pracy z odczynnikami (min 50% oferowanych w postępowaniu odczynników i płynów eksploatacyjnych gotowych do użycia lub automatycznie przygotowywanych na pokładzie analizatora). TAK 6. Identyfikacja próbek i odczynników przy użyciu kodów paskowych. TAK 7. Minimum 10 pozycji na próbki pacjentów TAK 8. Trwałość kalibracji parametru min. 14 dni TAK 9. Wbudowana lodówka na odczynnik wymagana temp. 2 - 8°C TAK 10. Zastosowanie kuwet pomiarowych jednorazowego użytku i ich automatyczna utylizacja. TAK 11. Minimum 1000 kuwet pomiarowych na pokładzie. TAK 12. Kontrola materiału badanego w kierunku hemolizy, lipemii i hiperbilirubinemii. TAK 13. Świadectwo CE dla analizatora i odczynników. TAK 14. Szczegółowa instrukcja w języku polskim. TAK 15. Szeroki zakres pomiarowy - liniowość min od 75ng/ml do min. 1000 ng/ml TAK 16. Czas analizy próbki nie dłuższy niż 30min TAK Zestawienie oznaczeń na analizatorze: Rodzaj odczynnika Liczba oznaczeń na 1 rok TCA 2000

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 33696500-0
Dodatkowe kody CPV: 38434500-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT287520.60
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Siemens Healthcare Sp. z o.o. ,  ,  ul. Żupnicza 11,  03-821,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 344477.48
Oferta z najniższą ceną/kosztem 344477.48
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 344477.48
Waluta: złoty


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.