eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rusinów › Termomodernizacja budynku i wymiana stolarki okiennej w Publicznej Szkole Podstawowej w Nieznamierowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-17

Rusinów: Termomodernizacja budynku i wymiana stolarki okiennej w Publicznej Szkole Podstawowej w Nieznamierowicach
Numer ogłoszenia: 38801 - 2009; data zamieszczenia: 17.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Rusinów , ul. Żeromskiego 4, 26-411 Rusinów, woj. mazowieckie, tel. 0-48 6727022, faks 0-48 6727023.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rusinow.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku i wymiana stolarki okiennej w Publicznej Szkole Podstawowej w Nieznamierowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej PCV - 202,0 m2 Wymiana stolarki drzwiowej wejściowej na aluminiową - 18,50 m2 Montaż parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej - 110 mb Wykonanie nowych obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej - 53 m2 Ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem 10 cm - 630,00 m2 Wykonanie tynku mozaikowego na cokole - 50,00 m2 Wykonanie nowych obróbek blacharskich z blachy powlekanej - 16,00 m2 Powyższy przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo Budowlane i przepisami wykonawczymi oraz załączoną specyfikacją techniczną. Szczegółowy zakres robót do wykonania zawarty jest w książce przedmiarów i kosztorysie ofertowym - stanowiącymi załączniki do specyfikacji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.30.00 - Roboty na placu budowy 45.42.11.25 - 45.42.11.25 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.26.13.10 - Kładzenie zaprawy 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.42.11.14 - 45.42.11.14 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium: 2000 zł. słownie: dwa tysiące złotych

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5) Spełnią wszystkie warunki określone w SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Potwierdzeniem spełnienia ww warunków będzie złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (podpisany zał. nr 3 do formularza oferty).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.rusinow.bip.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Rusinów, 26-411 Rusinów, ul. Żeromskiego 4, pok. Nr 15.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2009 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy Rusinów, 26-411 Rusinów, ul. Żeromskiego 4, pok. Nr 14.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.