eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chrzanów › Letnie oczyszczanie na terenie Chrzanowa zadanie a/ dróg gminnych o długości 65,89 km zadanie b/ chodników, parkingów i placów o łącznej powierzchni 87.625 m2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-04

Chrzanów: Letnie oczyszczanie na terenie Chrzanowa zadanie a/ dróg gminnych o długości 65,89 km zadanie b/ chodników, parkingów i placów o łącznej powierzchni 87.625 m2
Numer ogłoszenia: 38792 - 2014; data zamieszczenia: 04.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Chrzanowa , al. Henryka 20, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 032 7585101, faks (032) 623 37 86.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chrzanow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Letnie oczyszczanie na terenie Chrzanowa zadanie a/ dróg gminnych o długości 65,89 km zadanie b/ chodników, parkingów i placów o łącznej powierzchni 87.625 m2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa pn. Letnie oczyszczanie na terenie Chrzanowa Szczegółowym przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na letnim oczyszczaniu na terenie Chrzanowa: zadanie a/ mechaniczne oczyszczanie na całej powierzchni dróg gminnych o długości 65,89 km wraz z zebraniem, transportem i przekazaniem odpadów komunalnych powstałych w trakcie realizacji zamówienia na składowisko. Prace wykonywane winny być tak ,aby zapewniona była możliwość bezpiecznego poruszania się po terenie objętym zamówieniem. Zakres usługi opisuje wykaz dróg gminnych do mechanicznego zamiatania na całej powierzchni - wg kategorii utrzymania stanowiący załącznik nr 1a do SIWZ. zadanie b/ mechaniczne lub ręczne oczyszczanie na całej powierzchni chodników, parkingów i placów gminnych o łącznej powierzchni 87.625 m2 na terenie miasta Chrzanowa wraz z zebraniem, transportem i przekazaniem odpadów komunalnych powstałych w trakcie realizacji zamówienia na składowisko. Prace wykonywane winny być tak ,aby zapewniona była możliwość bezpiecznego poruszania się po terenie objętym zamówieniem Zakres usługi opisuje wykaz chodników, parkingów i placów do oczyszczania na całej powierzchni wg częstotliwości utrzymania stanowiący załącznik nr 2a do SIWZ. Do prac związanych z letnim oczyszczaniem dróg ,chodników, parkingów i placów należy również: - usuwanie w okresie jesiennym (na bieżąco) liści z chodników i jezdni, - zbieranie liści nagromadzonych przez właścicieli prywatnych posesji z czyszczonych pasów drogowych - usuwanie (zdzieranie) na bieżąco w ramach prowadzenia prac ewentualnych odrostów trawy, mchu na wszystkich jezdniach, chodnikach oraz obiektach mostowych, - odkrawężnikowanie jezdni i chodników. W ramach oczyszczania należy zwrócić szczególną uwagę na rozjazdy ulic i ich łuki, wjazdy pod wiaduktami. W przypadku braku możliwości oczyszczania mechanicznego należy je oczyszczać ręcznie. Prace winny być prowadzone w godzinach popołudniowych i rannych, tj. poza godzinami szczytu komunikacyjnego. Wywóz powstałych w wyniku realizacji zamówienia odpadów powinien odbywać się zgodnie z przepisami określonymi w ustawie o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21) oraz ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 ze zm.).

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00-3, 90.61.20.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium przez Wykonawcę

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie stosownego oświadczenia złożonego zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 3 do SIWZ;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy ubiegający się o przedmiotowe zamówienie muszą wykazać spełnianie warunków postawionych przez Zamawiającego wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy poprzez wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie: a) dla zadania a/ co najmniej dwie usługi polegającej na oczyszczaniu dróg na długości nie mniejszej niż 55 km każda, b) dla zadania b/ co najmniej dwie usługi polegającej na oczyszczaniu chodników, parkingów i/lub placów na powierzchni co najmniej 70.000 m2 każda. Wykonawca musi wykazać, że wszystkie w/w usługi zostały wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy ubiegający się o przedmiotowe zamówienie muszą wykazać spełnianie warunków postawionych przez Zamawiającego wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy poprzez dysponowanie w ramach każdego zadania oddzielnie następującym sprzętem: a) dla zadania a/: - 1 zamiatarką, - 1 samochodem o ładowności co najmniej 1,5 t lub ciągnikiem z przyczepą do wywozu nieczystości, b) dla zadania b/: - 1 samochodem o ładowności co najmniej 1,5 t lub ciągnikiem z przyczepą do wywozu nieczystości.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie stosownego oświadczenia złożonego zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 3 do SIWZ;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy ubiegający się o przedmiotowe zamówienie muszą wykazać spełnianie warunków postawionych przez Zamawiającego wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy poprzez posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 250.000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Do oferty należy również dołączyć następujące dokumenty: 1.Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów załączonych do oferty. Pełnomocnictwo wymagane jest również w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie. 2.Wypełniony formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 dla zadania 1 i/lub nr 2 dla zadania 2 do SIWZ. W przypadku składania ofert na kilka części, formularz oferty należy złożyć na każdą część oddzielnie. 3. Oświadczenie stwierdzające, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy (załącznik nr 3 do SIWZ). W przypadku, gdy ofertę składają podmioty działające wspólnie, oświadczenie w imieniu wszystkich podmiotów składa ustanowiony pełnomocnik. Dopuszcza się również, by oświadczenie na jednym formularzu złożyły wszystkie występujące wspólnie podmioty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści zawartej umowy dotyczącej ceny w przypadku zmiany albo wprowadzenia nowych przepisów lub norm, jeśli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, w tym zwłaszcza w zakresie stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chrzanow.pl (zakładka: zamówienia publiczne)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Chrzanowie Aleja Henryka 20 32-500 Chrzanów pok. nr 85.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Chrzanowie Aleja Henryka 20 32-500 Chrzanów pok. nr 1 (Dziennik Podawczy).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia należy wykonywać w terminie: od 01.04.2014 r. do 30.11.2014 r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Letnie oczyszczanie na terenie Chrzanowa zadanie a/ mechaniczne oczyszczanie na całej powierzchni dróg gminnych o długości 65,89 km.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowym przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na letnim oczyszczaniu na terenie Chrzanowa: zadanie a/ mechaniczne oczyszczanie na całej powierzchni dróg gminnych o długości 65,89 km wraz z zebraniem, transportem i przekazaniem odpadów komunalnych powstałych w trakcie realizacji zamówienia na składowisko. Prace wykonywane winny być tak ,aby zapewniona była możliwość bezpiecznego poruszania się po terenie objętym zamówieniem. Zakres usługi opisuje wykaz dróg gminnych do mechanicznego zamiatania na całej powierzchni - wg kategorii utrzymania stanowiący załącznik nr 1a do SIWZ. Do prac związanych z letnim oczyszczaniem dróg ,chodników, parkingów i placów należy również: - usuwanie w okresie jesiennym (na bieżąco) liści z chodników i jezdni, - zbieranie liści nagromadzonych przez właścicieli prywatnych posesji z oczyszczonych pasów drogowych - usuwanie (zdzieranie) na bieżąco w ramach prowadzenia prac ewentualnych odrostów trawy, mchu na wszystkich jezdniach, chodnikach oraz obiektach mostowych, - odkrawężnikowanie jezdni i chodników. W ramach oczyszczania należy zwrócić szczególną uwagę na rozjazdy ulic i ich łuki, wjazdy pod wiaduktami. W przypadku braku możliwości oczyszczania mechanicznego należy je oczyszczać ręcznie. Prace winny być prowadzone w godzinach popołudniowych i rannych, tj. poza godzinami szczytu komunikacyjnego. Wywóz powstałych w wyniku realizacji zamówienia odpadów powinien odbywać się zgodnie z przepisami określonymi w ustawie o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21) oraz ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 ze zm.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00-3, 90.61.20.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Letnie oczyszczanie na terenie Chrzanowa zadanie b/ mechaniczne lub ręczne oczyszczanie na całej powierzchni chodników, parkingów i placów gminnych o łącznej powierzchni 87.625 m2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowym przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na letnim oczyszczaniu na terenie Chrzanowa: zadanie b/ mechaniczne lub ręczne oczyszczanie na całej powierzchni chodników, parkingów i placów gminnych o łącznej powierzchni 87.625 m2 na terenie miasta Chrzanowa wraz z zebraniem, transportem i przekazaniem odpadów komunalnych powstałych w trakcie realizacji zamówienia na składowisko. Prace wykonywane winny być tak ,aby zapewniona była możliwość bezpiecznego poruszania się po terenie objętym zamówieniem Zakres usługi opisuje wykaz chodników, parkingów i placów do oczyszczania na całej powierzchni wg częstotliwości utrzymania stanowiący załącznik nr 2a do SIWZ. Do prac związanych z letnim oczyszczaniem dróg ,chodników, parkingów i placów należy również: - usuwanie w okresie jesiennym (na bieżąco) liści z chodników i jezdni, - zbieranie liści nagromadzonych przez właścicieli prywatnych posesji z oczyszczonych pasów drogowych - usuwanie (zdzieranie) na bieżąco w ramach prowadzenia prac ewentualnych odrostów trawy, mchu na wszystkich jezdniach, chodnikach oraz obiektach mostowych, - odkrawężnikowanie jezdni i chodników. W ramach oczyszczania należy zwrócić szczególną uwagę na rozjazdy ulic i ich łuki, wjazdy pod wiaduktami. W przypadku braku możliwości oczyszczania mechanicznego należy je oczyszczać ręcznie. Prace winny być prowadzone w godzinach popołudniowych i rannych, tj. poza godzinami szczytu komunikacyjnego. Wywóz powstałych w wyniku realizacji zamówienia odpadów powinien odbywać się zgodnie z przepisami określonymi w ustawie o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21) oraz ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 ze zm.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00-3, 90.61.20.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.