eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sanok › Ochrona fizyczna osób i mienia Sądu Rejonowego w Sanoku przy ul. Kościuszki 5, 38-500 Sanok.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-06

Sanok: Ochrona fizyczna osób i mienia Sądu Rejonowego w Sanoku przy ul. Kościuszki 5, 38-500 Sanok.
Numer ogłoszenia: 387678 - 2009; data zamieszczenia: 06.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Sanoku , ul. Kościuszki 5, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 013 4656783, faks 013 4656700.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: sanok.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona fizyczna osób i mienia Sądu Rejonowego w Sanoku przy ul. Kościuszki 5, 38-500 Sanok..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest całodobowa ochrona budynku Sądu Rejonowego w Sanoku. Oznaczenie wg CPV 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 1. Ochrona obiektu: Sądu Rejonowego w Sanoku przy ul. Kościuszki 5 - przez całą dobę, z tym, że w godzinach urzędowania Sądu tj. 7.30 - 15.30 (od poniedziałku do piątku, ewentualnie w wyznaczoną sobotę pracującą) dyżur pełni 2 pracowników ochrony. W dni wolne od pracy oraz dni dodatkowo wolne od pracy dyżur pełnić będzie 1 pracownik ochrony. 1.1 W ramach ochrony obiektów Wykonawca będzie postępował z należytą starannością a w szczególności przyjmie na siebie obowiązki w zakresie: 1.1.1 strzeżenia mienia znajdującego się w wyżej wymienionych obiektach celem zabezpieczenia go przed próbami dewastacji, uszkodzenia, bądź kradzieży - włamania z zewnątrz jak i wewnątrz ochranianych budynków, 1.1.2 ochrony, w sytuacjach szczególnego zagrożenia życia i zdrowia osób przebywających na terenie chronionych obiektów, 1.1.3 powiadamiania odpowiednich służb i straży o zagrożeniach. 1.2 Do obowiązków pracowników ochrony należeć będzie między innymi: 1.2.1 podejmowanie działań interwencyjnych w przypadku stwierdzenia zakłóceń porządku na terenie chronionych obiektów, dokonywanie regularnych obchodów budynku, zwracanie szczególnej uwagi na zakręcone krany i zawory (zabezpieczenie przed zalaniem pomieszczeń itp.). 1.2.2 ochrona obiektów przed rabunkiem, zagrożeniem wybuchu, pożarem, napadem, kradzieżą, dewastacją, 1.2.3 monitorowanie przepływu osób przez chronione obiekty, 1.2.4 niedopuszczenie do wnoszenia na teren ochranianych obiektów materiałów niebezpiecznych, materiałów i towarów przeznaczonych do sprzedaży lub rozpowszechniania, 1.2.5 sprawowanie kontroli nad legalnością wynoszenia z budynków sprzętu elektronicznego, informatycznego i innych wartościowych materiałów, 1.2.6 zapalanie i gaszenie świateł nocnych zewnętrznych i wewnątrz obiektów w zależności od pory roku, 1.2.7 w obiektach, w których są chronione systemami alarmowymi pomieszczenia sprawdzanie drzwi, okien, krat, kłódek, 1.2.8 pełna znajomość topografii chronionych obiektów - rozkładu pomieszczeń, dróg ewakuacyjnych itp., 1.2.9 znajomość rozmieszczenia i umiejętność obsługi głównych wyłączników prądu, instalacji ppoż., zaworów wodnych i gazowych, 1.2.10 prawidłowe reagowanie na mogące wystąpić sytuacje nagłe, awaryjne związane z istniejącymi w chronionych obiektach instalacjami, 1.2.11 obsługa istniejących w budynku systemów alarmowych napadu, włamania i monitoringu, oraz powierzonego sprzętu typu alkotest, ręczny detektor metali itp. 1.2.12 powiadamianie wskazanego pracownika sądu oraz właściwych służb w przypadku stwierdzenia w chronionym obiekcie awarii, włamania lub pożaru oraz podjęcie podstawowych działań zabezpieczających, 1.2.13 prowadzenie książki pełnienia służby, w której odnotowuje się przebieg służby. 1.3. Przez termin włamanie rozumie się bezprawne wtargnięcie do ochranianego obiektu w sposób pozostawiający widoczne lub dające się stwierdzić ślady. 1.4. Za sytuację szczególnego zagrożenia uznaje się w szczególności: 1.4.1. pożar i inne zdarzenia losowe na terenie chronionych obiektów, 1.4.2. kradzież z włamaniem, wybuch lub zagrożenie wybuchem w obiekcie chronionym, 1.4.3. terroryzm, 1.4.4. rabunek w obiektach chronionych. 1.5 Wykonawca na własny koszt wyposaży pracowników ochrony w jednolite mundury z emblematami Wykonawcy, potrzebny sprzęt specjalnego przeznaczenia oraz środki łączności. 1.6 Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkodę wynikającą z niewykonania, nienależytego wykonania lub wykonania z nienależytą starannością obowiązków w zakresie ochrony na zasadach określonych w kodeksie cywilnym. 2. Pracownicy ochrony w czasie pełnienia służby będą stosować się do poleceń osób wskazanych przez Zamawiającego. 3. Wykonawca zobowiązuje się - w wypadku gdy jego oferta zostanie uznana za ofertę najkorzystniejszą - zatrudnić osoby wskazane przez Zamawiającego na podstawie umowy o pracę. Wskazane osoby będą wykonywały zadania określone w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia na czas określony w umowie. 1.1. W przypadku zaistnienia w trakcie obowiązywania umowy potrzeby zatrudnienia nowych osób Wykonawca zobowiązuje się do zachowania niżej wskazanych wymogów tj.: 3.1.1. pracownicy ochrony kierowani przez Wykonawcę do pracy na terenie Sądu muszą posiadać wszystkie wymagane w takich przypadkach uprawnienia oraz przeszkolenia, a także osobiste zdolności niezbędne dla właściwego wykonania zamówienia, przy jednoczesnym uwzględnieniu specyfiki zarówno samej organizacji jak i warunków pracy Sądu. 3.1.2. pracownicy wymienieni w pkt. 3.1.1 muszą posiadać wykształcenie co najmniej średnie, nie mogą być karani, podobnie jak ich najbliżsi członkowie rodziny (małżonek, wstępny, zstępny, rodzeństwo, powinowaty w tej samej linii lub stopniu, osoba pozostająca w stosunku przysposobienia oraz jej małżonek, a także osoba pozostająca we wspólnym pożyciu), 3.1.3. osoby zatrudnione przy ochronie Sądu winny charakteryzować się wysoką kulturą osobistą i posiadać nienaganną opinię oraz miłą aparycję. Muszą być całkowicie zdrowe oraz wolne od wszelkiego rodzaju uzależnień. 3.1.4. Przed skierowaniem pracownika do ochrony obiektu Wykonawca zobowiązuje się przekazać Prezesowi Sądu jego dane osobowe oraz udzielić informacji wymienionych w pkt. 3.1.2 i 3.1.3, 3.1.5. na żądanie Prezesa Sądu Wykonawca zobowiązuje się do natychmiastowego wycofania danego pracownika ochrony i niezwłocznego zastąpienia go inną osobą, która uzyska aprobatę Zamawiającego. 3.1.6. Wykonawca zobowiązuje się kierować do ochrony Sądu (na poszczególne zmiany) tą samą, ściśle określoną grupę pracowników ochrony, która uzyskała aprobatę Zamawiającego. 4. Do obowiązków pracowników ochrony należeć będzie utrzymanie czystości chodnika przed budynkiem sanockiego Sądu (odśnieżanie, sypanie piachem, zamiatanie)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, b.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, c.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; d.nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów dostarczonych przez wykonawców wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawcy spełniają warunki powinni dostarczyć niżej wymienione dokumenty: 1. Formularz ofertowy sporządzony zgodnie z zał. Nr 2 i 2A 2. Oświadczenie, sporządzone zgodnie z zał. Nr 3, że Wykonawca: a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 3. Oświadczenie, sporządzone zgodnie z zał. Nr 4, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 6. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 7. Koncesja MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145 poz. 1221 z późn. zm.) 8. Wykonawca zobowiązany jest wskazać co najmniej 1 pracownika własnego, który będzie odpowiedzialny za organizowanie i kierowanie zespołem pracowników ochrony, legitymującego się licencją pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia - zgodnie z art. 27 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 Nr 145 poz. 1221 z późn. zm.) 8. Aktualną polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 9. Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług ochrony mienia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie, wg wzoru zał. Nr 5 do SIWZ,.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: sanok.sr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Sanoku ul. Kościuszki 5, 38-500 Sanok pok. nr 205.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Sanoku ul. Kościuszki 5, 38-500 Sanok pok. nr 205.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.