eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Malbork › Dostawa pługów odśnieżnych do UNIMOGA dla Jednostki Wojskowej 1128 w Malborku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-26

Malbork: Dostawa pługów odśnieżnych do UNIMOGA dla Jednostki Wojskowej 1128 w Malborku
Numer ogłoszenia: 387658 - 2014; data zamieszczenia: 26.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 316216 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1128, ul. 17 Marca 20, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 55 620 62 16, faks 55 620 62 75.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: JEDNOSTKA WOJSKOWA.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pługów odśnieżnych do UNIMOGA dla Jednostki Wojskowej 1128 w Malborku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Lemieszowy pług odśnieżny dla kołowego nośnika osprzętu Unimog U-400 - 5 szt. Przeznaczenie Lemieszowy pług odśnieżny jest przeznaczony do usuwania śniegu, mazi pośniegowej z dróg i płaszczyzn pola naziemnego ruchu lotniczego, a także dróg i parkingów samochodowych. Jako nośnik pługa wykorzystywany będzie kołowy nośnik osprzętu Unimog U-400. Konstrukcja pługa Lemiesz pługa ma być wykonany jako konstrukcja stalowa, wielosegmentowa tj. posiadać co najmniej 3 (trzy) niezależnie zawieszone na ramie pługa elementy. Rama ma być wykonana jako konstrukcja stalowa, spawana z profili zamkniętych. Szerokość robocza pługa ma wynosić 2,2 - 2,8 m. Ruchy robocze pługa (unoszenie opuszczenie i skręt w lewo prawo) mają być realizowane hydraulicznie, a zasilanie ma być pobierane z układu hydraulicznego nośnika. Skręt pługa prawo lewo o 28-38°. Pług ma być montowany na nośniku poprzez czołową płytę montażową (czołowicę) wykonaną zgodnie z normą DIN76060, wielkość 3, kształt B. Konstrukcja pługa ma umożliwiać jego montaż na nośniku przez jedną osobę. Podczas pracy pług ma być podpierany przez koła podporowe. Koła mają ustawiać się samoczynnie do jazdy na wprost po opuszczeniu pługa i zetknięciu kół z nawierzchnią. Pług ma być wyposażony w ograniczniki boczne (odbojniki) układ automatycznego unoszenia pługa po włączeniu biegu wstecznego i cofaniu nośnikiem układy zabezpieczający przed uszkodzeniem np. przy najechaniu na przeszkodę oświetlenie konturowe - zgodnie z przepisami ruchu drogowego osłonę zabezpieczającą przed nawrzucaniem śniegu na szybę przednią pojazdu wózek do demontażu pługa lub podporę odstawczą płytę montażową pługa (czołownicę) wykonaną zgodnie z norma DIN 76060, wielkość 3, kształt B. zapasowe nakładki z tworzywa sztucznego - 3 kpl. Wymagania wykonawcze przedmiot zamówienia ma być fabrycznie nowy, wyprodukowany w roku realizacji dostawy, zaprojektowany i wyprodukowany w układzie SI zakres temperatur eksploatacji od - 35° do +5° kolor wg RAL CLASSIC 2011. Lemiesz i elementy oświetlenia w kolorze wg standardowego wykonania producenta Trwałość zewnętrznych powłok malarskich (z wyjątkiem lemiesza pługa) min. 2 lata przy styczności ze środkami odladzania nawierzchni w postaci pylistej i ciekłej na bazie glikoli, octanów i kwasu mrówkowego oraz mocznika i soli a także garażowaniu na wolnym powietrzu przez cały rok Wszystkie oznaczenia informacyjne, ostrzegawcze itp. Wykonane trwale (nie na folii samoprzylepnej) w języku polskim i wg symboliki piktogramowej - szczególnie dokładne oznakowanie elementów ruchomych (roboczych). Napisy ostrzegające o konieczności usunięcia ciśnienia w instalacji hydraulicznej, umieszczone w sposób widoczny dla operatora. Wysokość liter co najmniej 10 mm. Wyposażenie standardowy zestaw narzędzi przewidziany przez producenta, umożliwiający usunięcie typowych drobnych niesprawności mogących powstać podczas eksploatacji oraz pozwalający na wykonanie podstawowych czynności podczas użytkowania trwała i widoczna tabliczka z danymi znamionowymi (nr fabryczny, producent, wymiary i ciężar, rok produkcji, typ płyty czołowej i inne wg standardu producenta). Dokumentacja podstawowa instrukcja budowy i użytkowania w wersji elektronicznej (płyta CD DVD Pendrive) w języku polskim z nadrukiem roku dostawy, obejmująca jednoznaczne oznaczenie producenta, typu, modelu i wersji opis i przeznaczenie sprzętu dane techniczne, w tym rysunki techniczne (format A4) dostarczanej wersji sprzętu z naniesionymi wymiarami gabarytowymi kolorowe fotografie (rozmiar 10 x 15 cm) pługa dane techniczno eksploatacyjne, w tym szerokości robocze, prędkości robocze, wydajności, ciężary rysunki wykonawcze dostarczonych listew zgarniających oznakowanie zastosowanego ogumienia sposoby usuwania niesprawności mogących powstać podczas eksploatacji tabelę płynów eksploatacyjnych z parametrami i pojemnościami oraz układami gdzie są stosowane. katalog części zamiennych wraz z przeglądarką, zapisany na płytce CD-ROM, DVD lub Pendrive wraz z przeglądarką do odtwarzania zawartości tekstowej (tabelarycznej danych) i graficznej (zdjęć, rysunków) bezpośrednio z poziomu Windows 98, 2000, XP, Vista. Przeglądarka katalogu musi umożliwiać wyświetlanie zeskanowanych zdjęć (rysunków) i ich kadrowanie w położeniu z funkcją zoom wspólne wyświetlanie rysunków wybranej części, jej nazwy oraz oznaczeń użytkowych na rysunkach skalowanie rysunku i przewijanie po powiększeniu drukowanie rysunku na drukarce przed i po jego wyskalowaniu lub kadrowaniu przechodzenie hierarchiczne między rysunkami od zespołu do poszukiwanego detalu i odwrotnie wyświetlanie bazy danych w formie tabeli odpowiednio oprogramowanej funkcjami, do sterowania przez użytkownika, jak zaznaczanie, przewijanie, blokowanie i zamiana kolumn miejscami, ukrywanie kolumn, sortowanie, wyszukiwanie itp. wyświetlanie skrótowej informacji rekordu danych z uwzględnieniem wyjątków obejmujących brak uwidocznienia części rysunku automatyczne wywołanie właściwego rysunku po uaktywnieniu dowolnego pola rekordu opisującego wskazaną cześć tabeli. Dodatkowo musi istnieć możliwość sporządzenia zestawień potrzeb części zamiennych spośród wybranych pól zaznaczonych rekordów tabeli. Jednocześnie wymaga się drukowania zestawień z poziomu samej przeglądarki, a także przesyłania ich zawartości do zbioru tekstowego celem przetworzenia w programie MS Office. Tabelaryczną bazę danych o częściach należy przygotować w języku polskim w programie Excel ostatniej wersji. Rysunki do części ilustracyjnej katalogu powinny być zeskanowane z rozdzielczością min. 300 x 300 dpi z podkładów A4. Pliki rysunków należy wykonać w standardzie jpg. Kompletny sprzęt sfotografować w dwóch różnych ujęciach na 4 zdjęciach o wym. 10 X 15 cm. Zdjęcia zeskanować, wytworzyć w dwa pliki (w każdym po dwa zdjęcia jedno nad drugim) o standardzie pcx wkopiować je na CD-ROM razem z plikami rysunków części. Instrukcja posługiwania się katalogiem spod przeglądarki Karta gwarancyjna pługa w języku polskim. Wymagania w stosunku do producenta dostawcy Gwarancja. Wykonawca udzieli co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na pług. Procedura reklamacyjna. Wykonawca w terminie do 5 dni po otrzymaniu protokołu reklamacyjnego przystąpi do usunięcia usterki. Czas usunięcia usterki nie może przekraczać 14 dni. Obowiązki Wykonawcy Wykonawca zapewni bezpłatny transport i rozładunek towaru w miejsce wskazane przez odbiorcę na terenie kompleksu lotniskowego Jednostki Wojskowej 1128 w Malborku. Dostawy winne być realizowane w godzinach od 8.00 do 14.00 w dni robocze (od poniedziałku do piątku). Towar wadliwy nie zostanie przyjęty, a Wykonawca zobowiązany będzie odebrać i uzupełnić towar na swój koszt w terminie obowiązywania umowy. Na zakupiony towar będą obowiązywać uprawnienia z tytułu rękojmi. Zamawiający wymaga, aby wymienione produkty były dostarczone w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach producenta, na których powinny być widoczne informacje dotyczące produkcji oraz parametrów technicznych. Wykonawca przy dostawie towaru, zobowiązany jest przedstawić odpowiednią dokumentację (w języku polskim) potwierdzającą, że dostarczony asortyment spełnia wymagania Zamawiającego. Towar, którego identyfikacja nie będzie możliwa, nie zostanie przyjęty. W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub w całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SIWZ Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt. Dowodem zrealizowania dostawy będzie pisemne potwierdzenie przyjęcia towaru, dokonane przez upoważnionego pracownika Zamawiającego posprawdzaniu ilości, rodzaju i kompletności przedmiotu zamówienia. Do czasu odbioru dostawy przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą sprzętu ponosi Wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty dokumentów potwierdzających, że zaoferowane artykuły posiadają takie same parametry lub lepsze jak artykuły wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca dołączy do oferty kartę produktu, kartę katalogową, specyfikację techniczną, opis techniczny lub inny dokument potwierdzający spełnienie wymagań Zamawiającego Brak opisu technicznego skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy jako niezgodne z SIWZ. Zapłata wynagrodzenia odbywać się będzie w terminie 30 dni od daty dostarczenia towaru wraz z fakturą, przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca umieścił na fakturze następujące informacje numer umowy, której dotyczy faktura, nazwę produktu zgodną z dostarczonym asortymentem. Wymagania stawiane Wykonawcy Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się do bezwzględnego przestrzegania przepisów o ruchu drogowym i zasad bezpieczeństwa w zakresie poruszania się pojazdów mechanicznych po obiekcie lotniskowym oraz innych zaleceń przekazywanych doraźnie przez osobę koordynującą. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ponosi pełną odpowiedzialność w tym zakresie. W przypadku uszkodzenia infrastruktury technicznej, obiektów budowlanych, dróg - Wykonawca zobowiązany jest do naprawienia powstałych szkód i doprowadzenia do stanu pierwotnego na własny koszt. Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania czystości w rejonie wykonywania prac związanych z realizacją dostawy. Za wszelkie zdarzenia powstałe w wyniku nie przestrzegania tych zobowiązań konsekwencje ponosi Wykonawca wraz z odpowiedzialnością materialną. Wykonawca będący cudzoziemcem lub zatrudniającym cudzoziemców przed przystąpieniem do realizacji umowy zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o tym fakcie w celu uzyskania akceptacji Służb Kontrwywiadu Wojskowego. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określają dokumenty pn. Projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w szczegółowym opisie zostaną odrzucone...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.31.31.00 - Pługi odśnieżające lemieszowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AEBI SCHMIDT POLSKA SP. Z O.O., UL. SKRAJNA 80A, 25-650 KIELCE, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 73170,73 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 209100,00

  • Oferta z najniższą ceną: 209100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 342309,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.