eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Wybór Wykonawcy, któremu zostanie powierzone dokończenie robót budynku nr 8 posadowionym w Katowicach przy ul. Ligockiej 103; Z-60/IX/2013/PNT

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-24

Katowice: Wybór Wykonawcy, któremu zostanie powierzone dokończenie robót budynku nr 8 posadowionym w Katowicach przy ul. Ligockiej 103; Z-60/IX/2013/PNT
Numer ogłoszenia: 387588 - 2013; data zamieszczenia: 24.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Park Naukowo-Technologiczny "Euro-Centrum" Sp. z o.o. , ul. Ligocka 103, 40-568 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 78 34 300, faks 32 250 47 85.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.euro-centrum.com.pl/przetargi/pnt/1

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór Wykonawcy, któremu zostanie powierzone dokończenie robót budynku nr 8 posadowionym w Katowicach przy ul. Ligockiej 103; Z-60/IX/2013/PNT.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi dokończenie robót w budynku nr 8 posadowionym w Katowicach przy ul. Ligockiej 103 tj.: 1) wykonanie robót budowlano wykończeniowych, 2) wykonanie instalacji elektrycznych, niskoprądowych oraz BMS, 3) wykonanie instalacji wentylacji, grzania i chłodzenia, 4) dostawa i montaż pomp obiegowych dla instalacji źródła ciepła i chłodu, 5) dostawa i montaż kanału wentylacyjnego i zewnętrznej czerpni powietrza, 6) wykonanie zagospodarowania terenu w zakresie nowych miejsc parkingowych, 7) dostawa i montaż stolarki drzwiowej aluminiowej, 8) wykonanie instalacji okablowania światłowodowego pomiędzy segmentami A,B,C, 9) dodatkowe odwodnienie zjazdu do pomieszczeń technicznych Prace, o których mowa w pkt. 3.1 prowadzone będą na podstawie: 1) Projektu adaptacji pomieszczeń na III kondygnacji segment C: a) w zakresie robót budowlanych, b) w zakresie instalacji wentylacji i chłodu technologicznego, c) w zakresie instalacji elektrycznych słaboprądowych, 2) Projektu źródła ciepła i chłodu - rewizja z 22.08.2013 r.; 3) Projektu zmiany lokalizacji zewnętrznej czerpni powietrza; 4) Projektu zagospodarowania terenu z uwzględnieniem miejsc postojowych na działkach 9 2, 10 oraz połączenie głównego wjazdu do budynku nr 8 z parkingiem przed budynkiem 9; 5) Zmiany w zakresie zmiany stolarki stalowej na stolarkę aluminiową na klatce schodowej segmentach A,B,C; 6) Projektu wykonania lokalnego okablowania światłowodowego pionowego 7) Dodatkowe odwodnienie zjazdu do pomieszczeń technicznych szczegółowo opisanych w pkt. 3.2.1 - 3.2.9 siwz. Jednocześnie zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w poniższych zakresach: 1. Zakres nr 1 - wykonanie robót budowlano wykończeniowych, ścianek gipsowo - kartonowych, malowania,zgodnie z Projektem podziału pomieszczeń; 2. Zakres nr 2 - wykonanie instalacji elektrycznych, niskoprądowych oraz BMS zgodnie z przedmiarem; 3. Zakres nr 3 - wykonanie instalacji wentylacji, grzania i chłodzenia zgodnie z projektem instalacji wentylacji i technologii na drugim piętrze; 4. Zakres nr 4 - dostawa i montaż pomp obiegowych zgodnie z projektem źródła ciepła i chłodu - rewizja z 22.08.2013 r.; 5. Zakres nr 5 - wykonanie kanału i czerpni zgodnie z projektem zmiany lokalizacji zewnętrznej czerpni powietrza; 6. Zakres nr 6 - wykonanie zagospodarowania terenu, miejsc parkingowych, dojazdów na działce 12 23 i 8 oraz miejsc postojowych na działkach 9/2, 10, jak również wykonanie wjazdu do budynku nr 8 poprzez odtworzenie nawierzchni parkingów i połączenie z parkingiem przed budynkiem 9; zgodnie z przedmiarami i projektem wykonawczym; 7. Zakres nr 7 - dostawa stolarki drzwiowej zgodnie z przedmiarem; 8. Zakres nr 8 - wykonania lokalnego okablowania światłowodowego pionowego w segmencie A, B, C, i połączenie go z zewnętrzną siecią światłowodową i serwerownią w budynku zgodnie z projektem wykonania lokalnego okablowania światłowodowego pionowego; 9. Zakres nr 9 - dodatkowe odwodnienie zjazdu do pomieszczeń technicznych zgodnie z Projektem dodatkowego odwodnienia zjazdu. Każdy Wykonawca (zarówno Wykonawca Generalny, jak i Wykonawcy robót częściowych) będzie również obowiązany do: 1. wykonania robót przygotowawczych; 2. wykonywania wpisów do dziennika budowy prowadzonego przez Kierownika Budowy; 3. uzupełnienia tynków i naprawa ścian przy wykonywaniu robót - dla zakresów 1-5 oraz 7-8; 4. kontrola jakości; 5. przeprowadzenia odbiorów; 6. uporządkowania terenu i obiektu po wykonaniu prac; 7. wykonanie przejść p.poż. - dla zakresów nr 5 i 8; 8. połączenia instalacji odwodnienia ze studnią kanalizacji deszczowej - dla zakresu 9; 9. zabezpieczenie zaplecza budowy oraz pomieszczeń sanitarnych na czas realizacji robót na potrzeby Wykonawcy; 10. po zakończeniu robót - likwidacji zaplecza i uporządkowanie terenu; 11. współpracy z Zamawiającym na etapie uzyskiwania przez niego pozwolenia na użytkowanie, w tym do niezwłocznego przedstawienia dokumentów żądanych przez Zamawiającego, a niezbędnych do uzyskania pozwolenia i leżących w zakresie właściwości danego Wykonawcy; 12. współpracy z wyznaczonymi przez Zamawiającego koordynatorami lub koordynatorem robót..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.31.50-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium na następujących zasadach: przez Generalnego Wykonawcę w wysokości 25.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy 00/100); przez Wykonawcę zakresu nr 1 - nie dotyczy; przez Wykonawcę zakresu nr 2 - nie dotyczy; przez Wykonawcę zakresu nr 3 - nie dotyczy; przez Wykonawcę zakresu nr 4 w wysokości 3 000,00 zł (trzy tysiące złotych 00/100); przez Wykonawcę zakresu nr 5 w wysokości 1 500,00 zł ( tysiąc pięćset złotych 00/100); przez Wykonawcę zakresu nr 6 w wysokości 8 000,00 zł ( osiem tysięcy złotych 00/00) przez Wykonawcę zakresu nr 7 - nie dotyczy; przez Wykonawcę zakresu nr 8 w wysokości 1 000,00 zł ( jeden tysiąc złotych 00/100). przez Wykonawcę zakresu nr 9 w wysokości 500,00 zł ( pięćset złotych 00/100). w jednej lub w kilku z niżej wskazanych form: w gotówce na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze 25 1020 2313 0000 3602 0192 1493 z adnotacją: wadium - Z-60/IX/2013/PNT, gwarancji bankowej (bezwarunkowa oraz płatna na pierwsze żądanie); gwarancji ubezpieczeniowej (bezwarunkowa oraz płatna na pierwsze żądanie).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunki w zakresie wiedzy i doświadczenia dla Generalnego Wykonawcy obejmują wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie łącznie: 1. robót budowlano - wykończeniowych (łącznie: ścianek gipsowo - kartonowych oraz malowania) w co najmniej jednym budynku biurowo - usługowym lub użyteczności publicznej o wartości co najmniej 20.000,00 zł; 2. instalacji elektrycznych oraz instalacji niskoprądowych w co najmniej jednym budynku biurowo - usługowym lub użyteczności publicznej o wartości co najmniej 25.000,00 zł; 3. instalacji wentylacji oraz instalacji grzania w co najmniej jednym budynku biurowo - usługowym lub użyteczności publicznej o wartości co najmniej 15.000,00 zł; 4. instalacji ciepła obejmującej dostawę i montaż pomp w co najmniej jednym budynku biurowo - usługowym lub użyteczności publicznej o wartości co najmniej 120.000,00 zł; 5. wykonania co najmniej jednego kanału i czerpni powietrza w budynku biurowo-usługowym lub użyteczności publicznej o wartości co najmniej 40.000,00 zł; 6. zagospodarowania terenu, w tym wykonania chodników oraz miejsc parkingowych, o wartości co najmniej 500.000,00 zł; 7. dostawy i montażu stolarki drzwiowej do budynku biurowo-usługowego o wartości co najmniej 100.000,00 zł; 8. wykonanie sieci światłowodowej w budynku biurowo-usługowym lub użyteczności publicznej o wartości co najmniej 40.000,00 zł; 9. wykonanie odwodnienia dojazdów lub miejsc postojowych o wartości co najmniej 20.000,00 zł. Warunki w zakresie wiedzy i doświadczenia obejmują wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: dla zakresu nr 1 - robót budowlano - wykończeniowych (łącznie: ścianek gipsowo - kartonowych oraz malowania) w budynku biurowo - usługowym lub użyteczności publicznej o wartości co najmniej 20.000,00 zł; dla zakresu nr 2 - instalacji elektrycznych oraz instalacji niskoprądowych w co najmniej jednym budynku biurowo - usługowym lub użyteczności publicznej o wartości co najmniej 25.000,00 zł; dla zakresu nr 3 - instalacji wentylacji oraz instalacji grzania w co najmniej jednym budynku biurowo - usługowym lub użyteczności publicznej o wartości co najmniej 15.000,00 zł; dla zakresu nr 4 - instalacji ciepła obejmującej dostawę i montaż pomp w co najmniej jednym budynku biurowo - usługowym lub użyteczności publicznej o wartości co najmniej 120.000,00 zł; dla zakresu nr 5 - wykonania co najmniej jednego kanału i czerpni powietrza w budynku biurowo-usługowym lub użyteczności publicznej o wartości co najmniej 40.000,00 zł; dla zakresu nr 6 - zagospodarowania terenu, w tym wykonania chodników oraz miejsc parkingowych, o wartości co najmniej 500.000,00 zł; dla zakresu nr 7 - dostawy i montażu stolarki drzwiowej do budynku biurowo-usługowego o wartości co najmniej 100.000,00 zł; dla zakresu nr 8 - wykonanie sieci światłowodowej w budynku biurowo-usługowym lub użyteczności publicznej o wartości co najmniej 40.000,00 zł; dla zakresu nr 9 - wykonanie odwodnienia dojazdów lub miejsc postojowych o wartości co najmniej 20.000,00 zł.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunki w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - dla Generalnego Wykonawcy obejmują dysponowanie co najmniej łącznie: 1. jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności ogólno - budowlanej do pełnienia funkcji kierownika robót; 2. jedną osobę posiadającą uprawnienia w specjalności instalacyjno -inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych do pełnienia funkcji kierownika robót; 3. jedną osobę posiadająca uprawnienia w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci instalacji elektrycznych; 4. jedną osobę posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności drogowej. a dla Wykonawców częściowych - obejmują dysponowanie co najmniej 1 osobą posiadającą: dla zakresu nr 1 - uprawnienia budowlane w specjalności budowlanej do pełnienia funkcji kierownika robót; dla zakresu nr 2 - uprawnienia instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych do pełnienia funkcji kierownika robót; dla zakresu nr 3 - uprawnienia instalacyjno-inżynieryjne w zakresie sieci i instalacji sanitarnych wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych do pełnienia funkcji kierownika robót; dla zakresu nr 4 - uprawnienia instalacyjno-inżynieryjne w zakresie sieci i instalacji sanitarnych wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych do pełnienia funkcji kierownika robót; dla zakresu nr 5 - uprawnienia instalacyjno-inżynieryjne w zakresie sieci i instalacji sanitarnych wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych do pełnienia funkcji kierownika robót; dla zakresu nr 6 - uprawnienia budowlane w specjalności drogowej do pełnienia funkcji kierownika robót; dla zakresu nr 7 - uprawnienia budowlane w specjalności budowlanej do pełnienia funkcji kierownika robót; dla zakresu nr 8 - uprawnienia instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych do pełnienia funkcji kierownika robót. dla zakresu nr 9 - uprawnienia instalacyjno-inżynieryjne w zakresie sieci i instalacji sanitarnych wodociągowych, kanalizacyjnych, do pełnienia funkcji kierownika robót.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunki w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej obejmują posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej dla - Generalnego Wykonawcy na kwotę co najmniej 400.000,00, a dla Wykonawców robót częściowych co najmniej na kwotę: dla zakresu 1 - 5 000,00 zł; dla zakresu 2 - 20 000,00 zł; dla zakresu 3 - 5 000,00 zł; dla zakresu 4 - 100 000,00 zł; dla zakresu 5 - 40 000,00 zł; dla zakresu 6 - 300 000,00 zł; dla zakresu 7 - 5 000,00 zł; dla zakresu 8 - 20 000,00 zł; dla zakresu 9 - 5 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.euro-centrum.com.pl/przetargi/pnt/1
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Ligocka 103 40-568 Katowice budynek nr 3 sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2013 godzina 12:00, miejsce: ul. Ligocka 103 40-568 Katowice budynek nr 3 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 90 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie udzielane jest w związku z Projektem pod nazwą Utworzenie Parku Naukowo - Technologicznego Euro-Centrum - rozwój i zastosowanie nowych technologii w obszarze poszanowania energii i jej odnawialnych źródeł; realizowanym w ramach Osi Priorytetowej 5: Dyfuzja innowacji; Działanie 5.3: Wspieranie Ośrodków Innowacyjności Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka; finansowanym ze środków Unii Europejskiej oraz środków budżetu Państwa; w związku z umową o udzielenie wsparcia z dnia 08 października 2010 r. o nr POIG.05.03.00-00-010/10-04.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakres nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres nr 1 - wykonanie robót budowlano wykończeniowych, ścianek gipsowo - kartonowych, malowania, zgodnie z Projektem podziału pomieszczeń.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakres nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres nr 2 - wykonanie instalacji elektrycznych, niskoprądowych oraz BMS zgodnie z przedmiarem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakres nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres nr 3 - wykonanie instalacji wentylacji, grzania i chłodzenia zgodnie z projektem instalacji wentylacji i technologii na drugim piętrze.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.12.10-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakres nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres nr 4 - dostawa i montaż pomp obiegowych zgodnie z projektem źródła ciepła i chłodu - rewizja z 22.08.2013 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.31.50-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakres nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres nr 5 - wykonanie kanału i czerpni zgodnie z projektem zmiany lokalizacji zewnętrznej czerpni powietrza.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.31.50-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zakres nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres nr 6 - wykonanie zagospodarowania terenu, miejsc parkingowych, dojazdów na działce 12/23 i 8 oraz miejsc postojowych na działkach 9/2, 10, jak również wykonanie wjazdu do budynku nr 8 poprzez odtworzenie nawierzchni parkingów i połączenie z parkingiem przed budynkiem 9; zgodnie z przedmiarami i projektem wykonawczym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zakres nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres nr 7 - dostawa stolarki drzwiowej zgodnie z przedmiarem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.22.12.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zakres nr 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres nr 8 - wykonania lokalnego okablowania światłowodowego pionowego w segmencie A, B, C, i połączenie go z zewnętrzną siecią światłowodową i serwerownią w budynku zgodnie z projektem wykonania lokalnego okablowania światłowodowego pionowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.31.50-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zakres nr 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres nr 9 - dodatkowe odwodnienie zjazdu do pomieszczeń technicznych zgodnie z Projektem dodatkowego odwodnienia zjazdu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.31.50-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.