eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa materiałów medycznych dla potrzeb Oddziału Chirurgii Uraowo-Ortopedycznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-03-08

Ogłoszenie nr 38743 - 2017 z dnia 2017-03-08 r.

Warszawa: Dostawa materiałów medycznych dla potrzeb Oddziału Chirurgii Uraowo-Ortopedycznej
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Dostawy

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nazwa projektu lub programu:

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe: 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie, krajowy numer identyfikacyjny 1066985300000, ul. ul. Bursztynowa  2, 04749   Warszawa, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 224 735 145, faks 226 131 992, e-mail zamowienia@mssw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA(jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów medycznych dla potrzeb Oddziału Chirurgii Uraowo-Ortopedycznej
Numer referencyjny D-13/R/17
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego

II.2) Rodzaj zamówienia

Dostawy


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
tylko jednej części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów medycznych dla potrzeb Oddziału Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 Zadania, w ilościach i asortymencie wykazanym w Formularzach Cenowych stanowiących integralne części niniejszej specyfikacji 3. Wykonawca złoży ofertę w odniesieniu tylko do jednej części. 4. Podaną ilość przedmiotu zamówienia należy traktować jako szacunkową, wstępną niezbędną do przeprowadzenia postępowania. Ostateczna wielkość przedmiotu zamówienia uzależniona będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w okresie trwania umowy. 5. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych w obrębie poszczególnych Zadań. 6. Nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 7. Oferowany w prowadzonym postępowaniu asortyment (wymieniony w Formularzu Cenowym) musi być zgodny z opisem przedmiotu zamówienia oraz musi spełniać warunki dopuszczenia do obrotu w placówkach służby zdrowia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 8. Dostawy sprzętu wymienionego w Zadaniu 1 poz. 5, będą następowały w sposób ciągły poprzez magazyn komisowy. 9. Płatności za sprzęt dostarczany do magazynu komisowego będą dokonywane po jego wykorzystaniu. 10. Zamawiający będzie przedstawiał Wykonawcy zestawienie wykorzystanego sprzętu, w zależności od intensywności jego wykorzystania - raz lub najwyżej dwa razy w miesiącu, na podstawie którego Wykonawca wystawi fakturę. 11.Realizacja zamówienia następować będzie przez okres 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy. 12. Projekty umów stanowiące Załącznik nr 1 (dotyczy asortymentu magazynu komisowego) oraz Załącznik nr 2 (dotyczy pozostałego asortymentu) są integralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w nich zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia.


II.5) Główny kod CPV): 33140000-3,
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie  67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego, na części objęte obecnym zamówieniem nie zostały złożone oferty (dotyczy obecnych zadań nr 1, 2, 3, 4). W związku z powyższym zostały spełnione przesłanki udzielenia zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Część Nr 1
Nazwa Zadanie 1

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

Linvatec Polska p. z o.o.,  ,  ul. Jutrzenki 118,  02-230,  Warszawa,  kraj/woj. małopolskie


Część Nr 2
Nazwa Zadanie 2

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

Biotech Sp. z o.o.,  ,  ul. Boya Żeleńskiego 12,  35-105,  Rzeszów,  kraj/woj. podkarpackie


Część Nr 3
Nazwa Zadanie 3

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

Aesculap Chifa Sp. z o.o.,  ,  ul. Tysiąclecia 14,  64-300,  Nowy Tomyśl,  kraj/woj. wielkopolskie


Część Nr 4
Nazwa Zadanie 4

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

Empireum Piotr Dopieralski,  ,  ul. Chotomoska 30,  05-110,  Jabłonna,  kraj/woj. mazowieckie


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.