eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia podczas imprez masowych organizowanych przez Gliwicki Klub Sportowy PIAST SA na stadionie przy ul. Okrzei 20 oraz stałej ochrony mienia obiektów Gliwickiego Klubu Sportowego PIAST SA

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-02-03

Gliwice: Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia podczas imprez masowych organizowanych przez Gliwicki Klub Sportowy PIAST SA na stadionie przy ul. Okrzei 20 oraz stałej ochrony mienia obiektów Gliwickiego Klubu Sportowego PIAST SA
Numer ogłoszenia: 38738 - 2014; data zamieszczenia: 03.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 248821 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gliwicki Klub Sportowy "Piast" Spółka Akcyjna, ul. Okrzei 20, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 335 31 15-16, faks 32 335 31 18.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia podczas imprez masowych organizowanych przez Gliwicki Klub Sportowy PIAST SA na stadionie przy ul. Okrzei 20 oraz stałej ochrony mienia obiektów Gliwickiego Klubu Sportowego PIAST SA.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie nr 1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia podczas imprez masowych organizowanych przez Zamawiającego na stadionie w Gliwicach przy ul. Okrzei 20 oraz stałej ochrony mienia obiektów Gliwickiego Klubu Sportowego Piast SA w Gliwicach, przy ul. Okrzei 20. Zadanie nr 1: Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia podczas imprez masowych organizowanych przez Zamawiającego na stadionie w Gliwicach przy ul. Okrzei 20. 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na zabezpieczaniu obiektu klubu sportowego oraz stadionu, a także zapewnieniu bezpieczeństwa osób znajdujących się na terenie obiektu podczas imprez masowych zgodnie z Ustawą o bezpieczeństwie imprez masowych ( Dz. U. Nr 62 poz. 504) oraz Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 23 marca 2010 r. w sprawie wymogów, jakie powinien spełniać kierownik ds. bezpieczeństwa, służby porządkowe i służby informacyjne (Dz. U. Nr 52 poz. 308) podczas imprez masowych organizowanych przez Zamawiającego na stadionie przy ul. Okrzei 20 w Gliwicach oraz innych miejscach wskazanych przez Zamawiającego. 2. Przez imprezę masową rozumie się imprezę masową w rozumieniu ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz. U. Nr 62, poz. 504), w tym w szczególności mecze piłkarskie I drużyny, mecze pucharowe, charytatywne, pokazowe oraz wszelkie inne imprez masowe organizowane przez Zamawiającego na stadionie przy ul. Okrzei 20 oraz innych miejscach wskazanych przez Zamawiającego. 3. Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługi w zakresie, w określonym godzinowo czasie na podstawie harmonogramu spotkań w siedzibie Klubu, w szczególności zapewnienia bezpieczeństwa i porządku publicznego, polegającego na: a) ochronie uczestników imprez, w tym kibiców, piłkarzy, kadry trenerskiej, sędziów oraz przedstawicieli Polskiego Związku Piłki Nożnej, poprzez stanowczą interwencję w przypadkach naruszania przez osoby znajdujące się na terenie chronionym obowiązujących zasad, regulaminów, przepisów i przywracaniu zakłóconego porządku, b) współpracy z innymi służbami (Policja, Straż Miejska, Straż Pożarna, służby medyczne) c) uniemożliwieniu przedostania się na teren chroniony osób bez ważnego biletu, posiadających zakaz stadionowy, znajdujących się pod wpływem alkoholu lub środków odurzających, d) ochronie wszelkich budynków i innych obiektów znajdujących się na terenie chronionym przed dostępem osób nieupoważnionych, e) przy zabezpieczaniu meczów o normalnym poziomie ryzyka, liczba pracowników ochrony wynosić będzie 113 osób (w tym co najmniej 20% to służby porządkowe), natomiast przy zabezpieczaniu meczów, przy których poziom ryzyka jest podwyższony, liczba pracowników ochrony wynosić będzie 217 osób (w tym co najmniej 50% to służby porządkowe), f) Wykonawca na 14 dni przed przystąpieniem do realizacji zadania, zapozna osoby biorące udział w zabezpieczaniu imprez masowych z zadaniami dla służb informacyjno-porządkowych wynikającymi z planu zabezpieczenia imprezy masowej, regulaminu obiektu, regulaminu rozgrywania meczów piłki nożnej oraz topografią obiektu (stadionu) ze szczególnym uwzględnieniem rozmieszczenia służb informacyjno-porządkowych z zadaniami na poszczególnych pododcinkach oraz planami ewakuacyjnymi, g) Zamawiający zastrzega sobie możliwość włączenia do zabezpieczenia imprezy masowej własnych członków służby informacyjnej, biorących udział w zabezpieczeniu poszczególnych imprez, mający stosowne przeszkolenie wymagane przez Rozporządzenie RM z dnia 23 marca 2010 roku, w ilości 40% w stosunku do całościowej liczby służb informacyjnych. Osoby te zostaną wydelegowane przez Zamawiającego i w trakcie zabezpieczania imprez będą podlegać bezpośrednio pod osobę skierowaną przez Wykonawcę i sprawującą nadzór nad służbą porządkową i informacyjną. W takich przypadkach wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmniejszeniu o 90% zryczałtowanej stawki pracownika informacyjnego. h) ilość członków służb informacyjno-porządkowych może różnić się od ilości podanych w podpunkcie e) w zależności od maksymalnej ilości miejsc udostępnionych dla publiczności, z uwzględnieniem rozmiarów oraz charakterystyki obiektu, ewentualnych zagrożeń, opinii stosownych służb i po konsultacji z Kierownikiem ds. Bezpieczeństwa, i) Zamawiający zastrzega sobie wyłączne prawo do sporządzania Planu Ochrony Imprezy Masowej dla poszczególnych imprez, który to Plan zawierać będzie wytyczne z zakresu zabezpieczenia imprezy z uwzględnieniem jej charakteru i przyjętych rozwiązań natury organizacyjnej, j) wszyscy pracownicy Wykonawcy powinni przejawiać wysoką kulturę osobistą, komunikatywność, odpowiednie przygotowanie psychologiczne oraz zdolności interpersonalne pomocne w kontaktach z uczestnikami imprez masowych, posiadać jednolity ubiór, wyposażenie oraz oznaczenia zgodne z Ustawą o bezpieczeństwie imprez masowych z zastrzeżeniem, że Wykonawca w przypadku zgłoszenia zapotrzebowania dysponować będzie 20 pracownikami posiadającymi ubiór typu wyjściowego w postaci jednolitego garnituru koloru ciemnego lub koszuli i spodni typu wyjściowego, którzy to pracownicy skierowani zostaną do realizacji zadań na kondygnacji VIP, k) pracownicy służby porządkowej Wykonawcy oraz pracownicy służby informacyjnej wydelegowani przez Zamawiającego w okresie realizacji czynności podlegają bezpośrednio osobie sprawującej nadzór nad całością służby ochrony. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wydawania poleceń pracownikom ochrony w uzasadnionych przypadkach wynikających ze stwierdzonych nieprawidłowości, konieczności reakcji służby ochrony na przypadki naruszania porządku prawnego oraz konieczności korekty sposobu rozmieszczenia służb ochrony w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. l) przed przystąpieniem do realizacji zamówienia należy przedstawić stały dwunastoosobowy, odpowiednio wyselekcjonowany skład osób, które będą pełniły obowiązki dowódców pododcinków, którzy na dzień 1 stycznia 2014r. będą wpisani na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej oraz co najmniej 5 razy uczestniczyli w kierowaniu zespołami służb informacyjno-porządkowych przy zabezpieczaniu imprez masowych (w tym meczów piłki nożnej). Zmiana pojedynczych osób może nastąpić jedynie w przypadkach losowych (np. nagła choroba) lub w przypadku nie uzyskania wpisu na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej. m) przed przystąpieniem do realizacji zamówienia należy przedstawić stały dwuosobowy, odpowiednio wyselekcjonowany skład osób, które będą pełniły obowiązki dowódców ochrony, którzy na dzień 1 stycznia 2014r. będą wpisani na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, posiadających uprawnienia z zakresu wykonywania zadań kierownika ds. bezpieczeństwa na imprezach masowych oraz wykazujących się udokumentowanym, co najmniej siedmiokrotnym doświadczeniem w kierowaniu zespołami służb informacyjno-porządkowych przy zabezpieczaniu imprez masowych (w tym meczów piłki nożnej). Zmiana pojedynczych osób może nastąpić jedynie w przypadkach losowych (np. nagłą choroba) lub w przypadku nie uzyskania wpisu na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej. n) wszystkie osoby skierowane przez Wykonawcę do zabezpieczenia imprez masowych muszą posiadać certyfikat Stewarda przeszkolonego w ramach autorskiego programu PZPN. 4. Usługi w zakresie ochrony osób i mienia świadczone będą z uwzględnieniem harmonogramów rozgrywek przedstawionych przez Zamawiającego. 5. Harmonogramy rozgrywek z podaniem terminów i godzin będą przekazywane Wykonawcy odpowiednio wcześniej nie później jednak niż 14 dni od pierwszego meczu mającego się odbyć w siedzibie Klubu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00 - 74.61.00.00 79.71.40.00 - Usługi w zakresie nadzoru .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia podczas imprez masowych organizowanych przez Zamawiającego na stadionie w Gliwicach przy ul. Okrzei 20

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Ochrony SCORPION Sp. z o.o. 40-833, ul. Dulęby 7/213, 40-833 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 445850,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 549643,95

  • Oferta z najniższą ceną: 536117,03 / Oferta z najwyższą ceną: 620565,75

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.