eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Przebudowa Wielofunkcyjnej Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej we Włocławku, ul. Żytnia 55

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-06

Włocławek: Przebudowa Wielofunkcyjnej Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej we Włocławku, ul. Żytnia 55
Numer ogłoszenia: 387366 - 2009; data zamieszczenia: 06.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Włocławek , ul. Zielony Rynek 11/13, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4144000, faks 4144257.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloclawek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa Wielofunkcyjnej Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej we Włocławku, ul. Żytnia 55.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I.Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia będzie obejmował adaptację lewego skrzydła budynku, mieszczącego do tej pory mieszkania służbowe na potrzeby młodych mieszkańców rozpoczynających naukę samodzielności oraz roboty pozostałe do zakończenia w części środkowej. Roboty będą prowadzone na podstawie: -Decyzji nr 427/05 z 31.08.2005 zatwierdzającej projekt podstawowy -Decyzji nr 357/09 z 17.09.2009 zmieniającej ww. decyzję i zatwierdzającej projekt zamienny. Roboty będą prowadzone w czynnym obiekcie. Należy je zaplanować w sposób nienarażający wychowanków, pracowników i innych osób przebywających na terenie WPO-W na niebezpieczeństwa i uciążliwości wynikające z prowadzonych robót, z jednoczesnym zachowaniem szczególnych środków ostrożności. Obiekt wpisany jest do rejestru zabytków pod nr 213/A decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Włocławku z dnia 19.05.1987 r. Ogólna charakterystyka robót: 1. Wykaz robót do realizacji w lewym skrzydle budynku: - rozebranie ścian przeznaczonych do rozbiórki oraz skucie tynków na pozostałych ścianach (30%); - wykonanie przejść oraz nowych otworów drzwiowych w ścianach konstrukcyjnych (zgodnie z projektem); - demontaż podsufitki we wszystkich pomieszczeniach lewego skrzydła; - wzmocnienie stropów w lewym skrzydle; - wykonanie nowych podziałów pomieszczeń ściankami ( 2x płyta gk na stelażu) oraz częściowo przemurowań (zgodnie z projektem) w lewym skrzydle; - wykonanie stropów podwieszanych z gk; - wymiana instalacji elektrycznej i centralnego ogrzewania; - wykonanie remontu klatki schodowej w lewym skrzydle (montaż klapy oddymiającej); - wymiana stolarki; - roboty wykończeniowe. 2. Wykaz robót do realizacji w części środkowej budynku: - wykonanie remontu klatki chodowej w części głównej z wymianą drzwi wewnętrznych wejściowych; - rozebranie ścian działowych przeznaczonych do rozbiórki oraz skucie tynków na pozostałych ścianach (30%); - demontaż podsufitki z tynku na trzcinie; - wzmocnienie stropów w lewym skrzydle; - wykonanie nowych podziałów pomieszczeń ściankami z g-k oraz częściowo przemurowań; - wymiana instalacji elektrycznej i centralnego ogrzewania; - wymiana stolarki; - roboty wykończeniowe..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 45.21.52.15 - Roboty budowlane w zakresie domów dziecka 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 10 000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)Wykonawca winien w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonać minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót związanych z remontem kapitalnym lub przebudową obiektów użyteczności publicznej o łącznej wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł. 2)Wykonawca winien się wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował min. 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej pełniącą funkcje kierownika budowy, który odbył co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych, zgodnie z § 8 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. (Dz. U. Nr 150, poz. 1579) - instalacyjnej: w zakresie instalacji wod.-kan. i c.o. - instalacyjnej: w zakresie instalacji elektrycznych. 3)Wykonawca winien wykazać się posiadaniem polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 500.000,00 zł. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie złożonych dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające,że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz opłat, lub zaświadczenie,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 5. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy (w odniesieniu do osób prawnych - dotyczy wszystkich urzędujących członków władz). 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy. 7. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, zgodnie z opisem w waunkach udziału w postępowaniu. 8. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych, o których mowa w pkt 7. 9. Wykaz dysponowania odpowiednią kadrą do realizacji przedmiotu zamówienia posiadającą uprawnienia w specjalnościach, zgodnie z opisem w waunkach udziału w postępowaniu. 10. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 9 wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował. 11. Dokumenty potwierdzające kwalifikacje osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia: uprawnienia zawodowe + wpis na listę członków właściwej izby, (art. 12 ustawy - Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. / tekst jednolity Dz. U. z 2006r. nr 156, poz. 1118,z późn. zm). 12. Polisę lub inny dokumentu potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 500 000,00 zł..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wloclawek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Włocławek, Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych- pok. 506, Zielony Rynek 11/13, 87 -800 Włocławek.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2009 godzina 10:30, miejsce: Biuro Obsługi Mieszkańców mieszczące się w holu budynku A na stanowisku d/s obsługi kancelaryjnej Prezydenta Miasta Włocławek, Urząd Miasta Włocławek, Zielony Rynek 11/13, 87 -800 Włocławek.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.