eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rusinów › Termomodernizacja budynku i wymiana stolarki okiennej w Ośrodku Zdrowia w Rusinowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-17

Rusinów: Termomodernizacja budynku i wymiana stolarki okiennej w Ośrodku Zdrowia w Rusinowie
Numer ogłoszenia: 38731 - 2009; data zamieszczenia: 17.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Rusinów , ul. Żeromskiego 4, 26-411 Rusinów, woj. mazowieckie, tel. 0-48 6727022, faks 0-48 6727023.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rusinow.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku i wymiana stolarki okiennej w Ośrodku Zdrowia w Rusinowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU: Rozebranie rynien z blachy - 34 m, rozebranie rur spustowych - 25,80 m, rozebranie obróbek blacharskich - 28,53 m2, rozbiórka pasów papy zgrzewalnej - 70,70 m2, rozebranie kominów wolnostojących - 1,02 m3, usuniecie z dachu budynku gruzu i papy z rozbiórki - 1,374 m3, wykucie ościeżnic drewnianych - 2,0 szt., wykucie z muru ościeżnic drewnianych ( wrota garażowe) - 6,75 m2, wykucie ościeżnic stalowych - 1 szt., demontaż konstrukcji daszków - 10,67 m2, oczyszczenie i ułożenie daszków nad drzwiami - 2 szt., odbicie tynków z zaprawy cementowej - 16,69 m2,prace rozbiórkowe - 2,064 m3,prace rozbiórkowe - 12 m, oczyszczenie powierzchni wjazdu do garażu - 1 kpl., roboty tynkowe - 77,971 m2, drzwi stalowe - 2 m2, montaż daszków jednospadowych - 3,36 m2,wykonanie daszków jednospadowych - 11,01 m2, pokrycie dachów blacha dachówkową - 11,01 m2, montaż poręczy - 12 m, wykonanie i ułożenie kraty kanału - 0,073 t, zamkniecie komorowe - 1 szt., przemurowanie komina - 1,020 m3 , nadmurowanie murka oporowego garażu - 1,35 m3, rynny dachowe z PCV - 34 m, rury spustowe z PCV - 25,80 m, obróbki blacharskie - 40,15 m2, pokrycie i uzupełnienie pokrycia dachowego - 79,10 m2, malowanie - 374,032 m2, zmniejszenie skrzydeł drzwiowych - 1 szt., dopasowanie skrzydeł drzwiowych - 1 szt., bramy uchylne garażowe - 6,75 m2, drzwi zewnętrzne - 2,0 m2, okładziny Gress - 40,281 m2, uzupełnienie wjazdu do garażu - 0,45 m3, nakrywy - 1,0 m2, przygotowanie masy betonowej - 0,521 m3, przygotowanie i montaż zbrojenia - 0,006 t, przygotowanie starego podłoża -552,314 m2, ocieplenie ścian budynku (przyklejenie płyt styropianowych) - 568,949 m2, ocieplenie ścian budynku (przymocowanie płyt styropianowych) - 2976,858 szt., ocieplenie ścian budynku (przyklejenie warstwy siatki) - 664,496 m2, ocieplenie ścian budynku - ochrona narożników - 307,40 m, wyprawa elew. Cienkowarstwowa z akrylowych tynków - 902,652 m2, nałożenie podkładowej masy tynkarskiej - 117,623 m2, wykonanie tynków mozaikowych - 117,623 m2, rusztowania - 593,94 m2. WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ: Wykucie z muru krat okiennych - 3 szt., wykucie z muru krat okiennych - 10,453 m2, wykucie z muru ościeżnic drewnianych - 25 szt., wykucie z muru ościeżnic drewnianych - 67,834 m2, wykucie z muru podokienników - 38,177 m, rozebranie obróbek blacharskich - 12,74 m2, rozebranie ścian - 0,23 m3, transport gruzu - 0,85 m3 , roboty pomocnicze - 0,705 m3, uzupełnienie tynków - 4,095 m2, montaż okien - 89,753 m2, obsadzenie podokienników - 39 szt., obróbki blacharskie - 22,856 m2, drzwi aluminiowe - 9, 84 m2, malowanie ościeży - 44,86 m2..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.42.11.10 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych 54.26.25.22 - 54.26.25.22 45.26.13.00 - Kładzenie zaprawy i rynien 45.26.12.14 - Kładzenie dachów bitumicznych 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.26.30.00 - 45.26.30.00 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.42.11.25 - 45.42.11.25 45.42.11.14 - 45.42.11.14 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium: 2000 zł. słownie: dwa tysiące złotych

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5) Spełnią wszystkie warunki określone w SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Potwierdzeniem spełnienia ww warunków będzie złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (podpisany zał. nr 3 do formularza oferty).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.rusinow.bip.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Rusinów, 26-411 Rusinów, ul. Żeromskiego 4, pok. Nr 15.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2009 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy Rusinów, 26-411 Rusinów, ul. Żeromskiego 4, pok. Nr 14.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.